Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-09, 07:59   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Acsa kødder selvsagt ikke. Hun ligger og godter seg på gulvet og ler: moahahaha! Hver gang et søtt dyr kreperer pga kulde.

Det er godt det er noen i denne tråden som virkelig kjenner meg!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 12:07   #42
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er godt det er noen i denne tråden som virkelig kjenner meg!

Vel, dette er et forum med mange brukere under nick... Jeg kjenner deg altså ikke og kan derfor bare forholde meg til det jeg leser.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 12:19   #43
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Åhh, jeg har ikke fått med meg bildene før nå. For en skjønning!! Gratulerer aC!

Altså, en liten hettegenser skader han hvertfall ikke.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 15:36   #44
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Acsa, da får jeg vel bare ta ham med bak huset og smelle en hammer i hjernen på ham med en gang.

Uten å gi ham sjansen til å overleve fire plussgrader, altså? Jeg tror ikke Darwin ville ha støttet planene dine, sorry. WWDD.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 15:44   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Uten å gi ham sjansen til å overleve fire plussgrader, altså? Jeg tror ikke Darwin ville ha støttet planene dine, sorry. WWDD.

Hehe, det hadde jo fulgt evolusjonen også, det hadde etterhvert blitt en klart tendens til at boksere som ikke finner behag for aC's øyne (gitt at hun smeller en hammer i hodet på dem hver gang det blir under 4 pluss i Oslo) hadde fått en fordel forplantningsmessig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no