Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 13:28   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Hvor handler dere klær i Bergen?

Etter denne graviditeten kommer jeg til å være på klesjakt, og for en gangs skyld tenkte jeg at jeg kanskje skulle satse på å kjøpe noen få dyrere kvalitetsplagg med god passform og det hele istedet for å satse på masse billig ræl fra vero moda, only og hm som jeg i grunnen aldri blir heeelt fornøyd med.

Det finnes jo en del mindre klesbutikker i byen, men jeg blir usikker på om det kanskje blir for "kjerringete", damete eller snobbete klær eller om det ER fint liksom. Jeg er 28 år og er vel kanskje voksen nok for dameklær nå, trenger ikke gå i fjortisbutikkene lenger...

Er også redd for å komme inn i en butikk med klær for små snerte veldreide extra smalle personer, og for å gjøre det hele komplett kanskje også en innpåsliten ekspeditør som rett og slett ikke finner klær til meg. Jeg er vanligvis strl 42/l/xl, men etter en graviditet der man allerede har gått opp så alt for mange kg så vil jeg nok ikke være helt der med det samme.

Hjelp, hvor skal jeg gå?

Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 21:07   #2
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Eg liker godt Vrimmel (i kjelleren under Noa Noa) og Companys !

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 21:18   #3
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Under Noa noa? Er det noe der da? Du mener den rett ved bussholdeplassene, ikke sant?

Ellers er også gode nettbutikker aktuelt altså...

Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 23:04   #4
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Designforum og Uno har mye fint, og der kan du også finne klær i større størrelser (Uno har en egen kolleksjon med store klær, og ellers mye one-size, romslige klær som ser fine ut også på større kropper). Også er det en butikk i Vaskerelven/Vestre Torggate som har en del fint, som jeg ikke husker hva heter...Twisted og BriKa er supre, men tror det varierer litt hvor langt opp i størrelser de går - uansett verdt en kikk.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 23:58   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Vincci i Strandgaten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 21:26   #6
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Under Noa noa? Er det noe der da? Du mener den rett ved bussholdeplassene, ikke sant?

Ellers er også gode nettbutikker aktuelt altså...

Stemmer det Og så har de mye fint på T12 på Torgallmenningen.

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:23   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvalitetsklesbutikker i Bergen

Har de klær som er store nok på Vincci? Jeg finner ihvertfall ikke topper der (lenge siden jeg har kikket nå). Jeg bruker 44 i overkropp og 40 i bukser.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no