Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

American Vintage

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 23:30   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: American Vintage

Kjøpte nylig en topp på Carma på Ski storsenter. De er nydelige å ha på.

Tok også med meg en topp fra Stella Nova som var like deilig

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:33   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hun damen her så veldig utslitt ut. Men jeg må kanskje sjekke ut klærne ut fra deres anbefalinger Men hun her var ingen god reklame for meg.

Modeller som ser ut som vanlige folk appelerer til meg, dessverre bruker det å være dritdyre klær, så de appelerer ikke til lommeboka. Men man kan ikke få alt her i verden.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:05   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: American Vintage

Odd Molly er 2007 altså ... Nå er det American Vintage som gjelder.
:med på trenden:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:43   #24
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Odd Molly er 2007 altså ... Nå er det American Vintage som gjelder.
:med på trenden:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:15   #25
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Modeller som ser ut som vanlige folk appelerer til meg, dessverre bruker det å være dritdyre klær, så de appelerer ikke til lommeboka. Men man kan ikke få alt her i verden.

Jeg synes ikke hun så vanlig ut jeg. Vanlige 60 åringer har ikke langt rufsete vaskekjerring hår.. Men hadde hun gredd håret ville hun nok sett flott ut. Men jeg må innrømme at genseren hun hadde på seg gjorde sitt også. Den så utvasket ut.
Kanskje den ser annerledes ut i RL?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:22   #26
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: American Vintage

Trulte: Nei, trøya ser ikke så mye penere ut i virkeligheten enn på bildet. Det er ikke utseendet som er poenget med American Vintage, det er stoffet, følelsen.

Jeg har for øvrig en sterk følelse av at dette merket ikke er noe for deg.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:42   #27
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: American Vintage

Men bruker dere bare disse trøyene under andre klær? De er jo helt gjennomsiktige. Utrolig deilig stoff i dem, men man kan ikke bare ha en bh under synes jeg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:49   #28
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: American Vintage

De mørke er ikke så gjennomsiktige at det gjør noe, i alle fall.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:58   #29
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: American Vintage

Enig,de mørke er ikke gjennomsiktige.
Jeg bruker gjerne lag-på-lag.En trøye med lange ermer også en tunika med korte ermer over der igjen.Har også flere forskjellige skjerf i fra samme merke som jeg bruker å tulle rundt halsen som "pynt".

Simpelthen disse plaggene.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 14:20   #30
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Enig,de mørke er ikke gjennomsiktige.
Jeg bruker gjerne lag-på-lag.En trøye med lange ermer også en tunika med korte ermer over der igjen.Har også flere forskjellige skjerf i fra samme merke som jeg bruker å tulle rundt halsen som "pynt".

Simpelthen disse plaggene.

Finnes det en butikk i Oslo med godt utvalg av American Vintage? Jeg har akkurat kjøpt en kjole/tunika av Angelique, og tror virkelig disse klærne har mitt navn på seg (har ikke fått den ennå). Men skulle gjerne sett noen plagg i RL, og sjekket ut størrelser, før jeg går berserk med Mastercardet på nett.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 14:44   #31
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: American Vintage

Jeg har lyst å bestille fra La Redoute, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille small eller medium. Jeg vil at den skal være romslig og god, men hvis halsutrigningen blir for stor sklir genserne ned over skuldrene mine.

Jeg syns betalingsopplegget på La Redoute er litt merkelig. Er det slik at man ikke kan betale med visa, men må få pakken i postoppkrav eventuelt faktura ved slutten av måneden?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 18:44   #32
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Finnes det en butikk i Oslo med godt utvalg av American Vintage? Jeg har akkurat kjøpt en kjole/tunika av Angelique, og tror virkelig disse klærne har mitt navn på seg (har ikke fått den ennå). Men skulle gjerne sett noen plagg i RL, og sjekket ut størrelser, før jeg går berserk med Mastercardet på nett.

Homecoming på Majorstua har en del inne fortsatt.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 18:51   #33
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Homecoming på Majorstua har en del inne fortsatt.

Takk, morgana! Da skal jeg sjekke der. Så på kartet nå. Er det gamle Gizmo, eller?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 20:04   #34
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: American Vintage

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Takk, morgana! Da skal jeg sjekke der. Så på kartet nå. Er det gamle Gizmo, eller?

Stemmer.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:12   #35
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: American Vintage

Noen som hvet butikker i Bergen som har merket ?

(Finner ingenting på LaRedoute eg ??)

__________________
Mamma til 3

Sist redigert av SIS : 03-02-08 kl 22:14. Årsak: leif
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no