Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Salg av brudekjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 23:11   #1
silky
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 10
silky har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Salg av brudekjole

Noen av dere som har erfaring om hvor lett det er å selge en brudekjole etter å ha brukt den en gang?? Jeg kjøpte min ny for ca 4000kr, prøver nå å selge den for 1500kr. En ganske enkel hvit silkekjole... Har prøvd i snart 1 år å selge den, men uten videre hell Den tar jo så mye plass, så den ryker snart på fyllinga
Har en ide her da Noen sett www.trashthedress.com ? Noen som kunne tengt seg noe slikt?? Synes selv det ser spennende ut Fine bilder....
Hilsen "Silky"


Sist redigert av silky : 24-01-08 kl 19:06.
silky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:26   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jævlig vanskelig. Min har ligget på Finn sikkert 500 ganger uten resultat. Har fått en rekke mailer, men ingen har meldt videre interesse etterpå. Har måttet sette ned prisen hele tiden, og nå tror jeg fader ikke jeg gidder mer altså! Har gitt opp. Jeg kjøpte den for 10.000 kr med slør og sko, prøvde å selge den for 2000,- på slutten men uten resultat. Flott kjole og alt, men neida. Giftet meg i 2003 og har vel stort sett prøvd å selge den siden det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:32   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Er det ikke bedre å sette ned prisen/gi den bort istedet for å kaste den da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:40   #4
silky
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 10
silky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er det ikke bedre å sette ned prisen/gi den bort istedet for å kaste den da?

Når ingen sender så mye som en eneste mail, er det sikkert ingen som har lyst på brukt brudekjole da?? Ser jo det er en drøss av kjoler til salgs på finn.no!

silky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:42   #5
silky
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 10
silky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jævlig vanskelig. Min har ligget på Finn sikkert 500 ganger uten resultat. Har fått en rekke mailer, men ingen har meldt videre interesse etterpå. Har måttet sette ned prisen hele tiden, og nå tror jeg fader ikke jeg gidder mer altså! Har gitt opp. Jeg kjøpte den for 10.000 kr med slør og sko, prøvde å selge den for 2000,- på slutten men uten resultat. Flott kjole og alt, men neida. Giftet meg i 2003 og har vel stort sett prøvd å selge den siden det.

Hva tenker du på å gjøre med kjolen da?? Bare jeg som tenker så "drastisk"?

silky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:43   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Du kan gi den til fretex?

Eller farge den og ha den som festkjole til å gå i bryllup med?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:44   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jeg kaster den iallfall ikke. Ei venninne lånte den sommeren 2006 da hun giftet seg, men jeg tror jeg bare lar den henge i skapet til jeg får tenkt litt mer på det. Jeg gir den iallfall heller til Fretex enn å kaste den, man kaster jo ikke flotte brukbare klær.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:47   #8
silky
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 10
silky har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kaster den iallfall ikke. Ei venninne lånte den sommeren 2006 da hun giftet seg, men jeg tror jeg bare lar den henge i skapet til jeg får tenkt litt mer på det. Jeg gir den iallfall heller til Fretex enn å kaste den, man kaster jo ikke flotte brukbare klær.

Du har helt rett i det! Var bare litt frustrert en stund Men det er vel ikke bare meg som har problemer med å selge da i allefall....

silky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:52   #9
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jeg ga min til fretex tilslutt.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:56   #10
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Hvis det er en enkel hvit kjole av silke ville jeg farget den og fått den sydd om til gallakjole.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 23:59   #11
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Tror de fleste som ønsker å kjøpe ender opp med å kjøpe nytt. De som vil ha brukt tror jeg leier.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 00:14   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Opprinnelig lagt inn av silky, her.

Når ingen sender så mye som en eneste mail, er det sikkert ingen som har lyst på brukt brudekjole da?? Ser jo det er en drøss av kjoler til salgs på finn.no!

Jeg bare syntes det er bortkastet å kaste brukbare ting. Ville gitt den til freetex såfall jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 00:23   #13
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jeg har valgt å leie kjole, fordi jeg ser rundt om at det ikke er lett å selge igjen etterpå. Ser kjoler som har stått annonsert på månedsvis.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 02:29   #14
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kaster den iallfall ikke. Ei venninne lånte den sommeren 2006 da hun giftet seg, men jeg tror jeg bare lar den henge i skapet til jeg får tenkt litt mer på det. Jeg gir den iallfall heller til Fretex enn å kaste den, man kaster jo ikke flotte brukbare klær.

Den henger i skapet her, så jeg skal få den med meg neste gang jeg kommer til deg.

Den kjolen jeg egentlig skulle ha, henger forresten på utstillingsdokka på Fretex på Mariero nå. Om den ikke har blitt solgt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 07:26   #15
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Kan det være en utleiesalong er interessert i å kjøpe?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 12:20   #16
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jeg annonserte på Finn, Ditt bryllup og Bryllupsweb, og fikk istarten bare useriøse henvendelser - noen helt utrolige. Solgte den til slutt til ei jente som fikk frysninger over at den var så "henne", og både hun og jeg var glade for handelen. Så det KAN la seg gjøre!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 12:43   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Kjolen min kostet nesten 30 000 kr, jeg kommer aldri til å gi den vekk til fretex! Men aner heller ikke hva jeg skal gjøre med kjolen. Den ligger nå i eske her.
Prøvde å selge den i 1 år. Men følte likevel det var feil å selge den for 3000 når jeg har kjøpt den selv for 30 tusen.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:25   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Det er nok vanskelig, ja... Jeg kjenner faktisk ikke noen som har vært inne på tanken å kjøpe brukt brudekjole...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:28   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Lurer på om det lar seg gjøre å farge min?? Men den må nok sys litt om. Gidder jo ikke å gå på julebord e.l. med slep...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 18:30   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Min ble sydd om til dåpskjole. Den ble helt nydelig. Bare synd vi aldri vil få bruke den igjen...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no