Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 15:09   #1
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Hvilken type passer en smal fot og en tynn legg best?

Ilse Jacobsen




Hunter



Viking, Fox

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:10   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Hunter, helt klart. Ilsestøvelen er mye bredere.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:36   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Jeg har Viking, og prøvde Ilse Jacobsen her om dagen. For mine smale føtter, og normale ankler og legger, passer Viking-støvlene best. Ilse Jacobsen-støvlene ble for slarkete rundt ankelen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 15:38   #4
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Da utelukker jeg Ilse Jacobsen.

Er det noen som har prøvd både Hunter og Viking? Hvilken av disse er smalest på foten og leggen?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 16:01   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Viking er ikke spesielt smale, smalere enn Ilse riktignok, men store nok til meg alikevel. Hunter har jeg ikke prøvd....

Så noen stilige i dag, på Match, fra Jean Paul Femme, liknet på Hunter sine.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:29   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Jeg kjøpte et par Hunter Lady N, som sønnen tar med hjem fra Nederland når han er ferdig med vinterferie dernede. Det var mitt klare inntrykk, at de er smalere rundt foten og leggen enn "standard" Huntermodellen. Og så går ikke halvdelen av Oslo vest fruene (de som ikke går med Ilse Jacobsen) med dem.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 20:09   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Vi har både Hunter og den Viking-modellen i skobutikken jeg jobber i, og Hunter er definitivt smalest i leggen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 19:46   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kjøpte et par Hunter Lady N, som sønnen tar med hjem fra Nederland når han er ferdig med vinterferie dernede. Det var mitt klare inntrykk, at de er smalere rundt foten og leggen enn "standard" Huntermodellen. Og så går ikke halvdelen av Oslo vest fruene (de som ikke går med Ilse Jacobsen) med dem.

Og så er de veldig gode å gå med og mye kulere en IJ syntes nå jeg da

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 20:07   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og så er de veldig gode å gå med og mye kulere en IJ syntes nå jeg da

Åh nei kunne ha sagt meg selv at Angelique i Oslo veldig vest allerede hadde Hunter Lady N. *surmuler*

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 20:55   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gummistøvler for smal fot og tynn legg

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har Viking, og prøvde Ilse Jacobsen her om dagen. For mine smale føtter, og normale ankler og legger, passer Viking-støvlene best. Ilse Jacobsen-støvlene ble for slarkete rundt ankelen.

Samme her. Kjøpte også Viking av den grunn.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no