Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-hjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-08, 17:24   #1
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeans-hjelp

Mitt eneste par jeans (som passer etter røykestoppen) tok kvelden i ettermiddag, dvs. de spjælet over kneet. Jeg var med i forrige runde (les: 80-tallet) når det var pop å gå med revnede olabukser, og må derfor ut og kjøpe nye i morgen . Så var det modell da, jeg liker egentlig ikke å kjøpe bukser, finner aldri noen som passer. Jeg bruker 36" i bena, tipper at 34" passer i livet(), trekker mest over stussen og lårene. Liker bootleg-typen, er ikke glad i de som er supersmale i beina.

Så, noen som har tips om hvor jeg bør starte? Jeg kan legge til at jeg har en avtale i morgen øverst i Bogstadveien, med en venninne som etter eget utsagn stiller med topptrimmet bankkort .

Alle (seriøse) innspill mottas med

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 17:29   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeg kjøpte noen knallgode hos Ilse Jacobsen, de er passe høye i livet og har et bredt "belteparti", som gjør susen for stussen. Skal se om jeg kan finne modellen på nett.


Sist redigert av Benzo : 15-02-08 kl 17:52.
Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 09:23   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Hos Koma Jålebeinet.
Der har de forskjellige typer, bla Acne.
De har en fasong jeg tror ville passe deg godt.
Lykke til i jakten.


Vil legge til at jeg har falt helt for Cerices buksene, men aner ikke hvem i Oslo som fører det merket.
De er utrolig fine i fasongen og ikke svindyre, ligger rundt 1000 lappen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 09:33   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeg er glad i Zara-jeansene mine. Bare unngå TRF-avdelingen, for der er størrelsene for små, og buksene altfor lave i livet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:57   #5
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hos Koma Jålebeinet.
Der har de forskjellige typer, bla Acne.
De har en fasong jeg tror ville passe deg godt.
Lykke til i jakten.


Vil legge til at jeg har falt helt for Cerices buksene, men aner ikke hvem i Oslo som fører det merket.
De er utrolig fine i fasongen og ikke svindyre, ligger rundt 1000 lappen

Elsker også Temps les Cerises (Litt usikker på stavinga der...) men trur dei stopper i str på rundt 30". Er disse små franske damene sinn feil sikkert

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:59   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeg ville prøvd en jeansbutikk som Carlings eller JC?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:05   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Elsker også Temps les Cerises (Litt usikker på stavinga der...) men trur dei stopper i str på rundt 30". Er disse små franske damene sinn feil sikkert

De går litt høyere opp, Cara har ihvertfall hatt 32"
Passformen er helt suveren syntes jeg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:08   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeg liker faktisk LINDEX

De har noen modeller som er veldig høye i livet (sånne med 3 knapper). Sitter veldig fint på oss med litt rumpe og lår da den ikke deler av flesket bak..
Den er smal i bena da, men likevel fin. Jeg trodde ikke jeg skulle kunne ha sånne bukser, men har fått masse komplimenter for denne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:15   #9
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er glad i Zara-jeansene mine. Bare unngå TRF-avdelingen, for der er størrelsene for små, og buksene altfor lave i livet.

Har du funnet Zarabukser i den størrelsen? Jeg mener de stopper på 42 (norsk 40) Det tilsvarer vel 30 eller 32 tommer tenker jeg.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 12:25   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Har du funnet Zarabukser i den størrelsen? Jeg mener de stopper på 42 (norsk 40) Det tilsvarer vel 30 eller 32 tommer tenker jeg.

Mine er størrelse 42, jeg trodde det var norsk 42 også?

Men som sagt, det må være i dameavdelingen, ikke i ungdomsavdelingen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 14:16   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Eg fekk ei fra HM Rowells i dag og den var overraskande fin
Heilt basic med bootcut.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:24   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeans i den storrelsen er vanskelig!!! Nå er jeg riktignok litt kortere i bena enn deg, men jeans er og blir et problem for meg. B Young (ja faktisk) og Popin er der jeg har funnet jeans som passer i de siste årene. Her om dagen fant jeg et par Lucky jeans som var fine (men aner ikke om de finnes i Norge?) og forleden kjopte jeg også et par på HM som var fine.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:27   #13
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Jeg har to sass & bide med høyt liv, og jeg elsker de buksene. Passformen er nydelig, og de er gode å gå i.
Prøvde et par med høyt liv på gina tricot, og jeg så ikke ut i dem.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:34   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg liker faktisk LINDEX

De har noen modeller som er veldig høye i livet (sånne med 3 knapper). Sitter veldig fint på oss med litt rumpe og lår da den ikke deler av flesket bak..
Den er smal i bena da, men likevel fin. Jeg trodde ikke jeg skulle kunne ha sånne bukser, men har fått masse komplimenter for denne.

Tror jeg har maken, og jeg synes de er alt for høye i livet. :kjøpt uprøvd:
De er fine, men upraktisk når de er best og kun stå i

:avsporing:

Kjenner jeg Jåla rett har nok kortet fått kjørt seg, hun lykkelig eier av et par jeans.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:43   #15
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Utslitt tilbake fra shopping. Ilse Jacobsen åpner i Paleet i mars, så der kan jeg stikke innom.

Koma gikk vi forbi flere ganger, tenkte ikke å gå inn der. Acne så jeg flere plasser, men de var for smale i leggen.

Zara, særlig Passer kun for pygmedamer.

Lindex, har jeans herfra, men de "siger" litt nedover i løpet av dagen.

JC, har vært der. For lite hjelp og for stort utvalg.

Høyt liv, hmm skeptisk. Jeg er stort sett et par lange bein med hode på toppen (dvs kort overkropp). Men jeg skal gi slike bukser en sjanse skulle et par slike falle min vei

Men, jeg er eier av et par jeans fra Sisley. Helt greie, men avventer drømmejeansen.



Og min venninne? Hun svidde av 25 000,-

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:45   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Zara, særlig Passer kun for pygmedamer.

Det er virkelig første gangen noen har kalt meg pygmédame. :1,79 og 73 kilo:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:46   #17
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

[quote=Jålebeinet;839290

Og min venninne? Hun svidde av 25 000,- [/quote]

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 15:55   #18
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er virkelig første gangen noen har kalt meg pygmédame. :1,79 og 73 kilo:

alt under 1.80 er pygme.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 16:04   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Tror jeg har maken, og jeg synes de er alt for høye i livet. :kjøpt uprøvd:
De er fine, men upraktisk når de er best og kun stå i

:avsporing:

Kjenner jeg Jåla rett har nok kortet fått kjørt seg, hun lykkelig eier av et par jeans.

Min figur ble helt valkeløs i denne buksa. Også kjøpte jeg den litt romslig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 16:07   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Min figur ble helt valkeløs i denne buksa. Også kjøpte jeg den litt romslig.

Ja, det er sant. Skikkelig hold-in bukse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no