Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans-hjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 16:23   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ja, det er sant. Skikkelig hold-in bukse.

Syntes den var FORFERDELIG i starten jeg også..
Men er såpass jålete at jeg holdt ut lidelsene til den hadde gått seg til. Nå er den ikke verre enn andre bukser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 17:06   #22
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Mine er størrelse 42, jeg trodde det var norsk 42 også?

Men som sagt, det må være i dameavdelingen, ikke i ungdomsavdelingen.

Nei de er små i størrelsen. Men noe bedre på woman enn TRF, det er sant.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:11   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Buksene fra Mark Lauge, som jeg kjøpte hos Ilse Jacobsen, har opp til str. 86 i lengde. De var lange nok til min venninne som er over 180 cm. Modellen heter Lena. Ser nå på sidene til Mark Lauge at modellen Lena kun går til 84, da er det nok Maxon min vennine har, den har normal midje og bootcut.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:27   #24
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Buksene fra Mark Lauge, som jeg kjøpte hos Ilse Jacobsen, har opp til str. 86 i lengde. De var lange nok til min venninne som er over 180 cm. Modellen heter Lena. Ser nå på sidene til Mark Lauge at modellen Lena kun går til 84, da er det nok Maxon min vennine har, den har normal midje og bootcut.

:Skriver ut og legger i lommeboka: Takk skal du ha.

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 00:51   #25
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans-hjelp

Fra en langbein til en annen, Leatherman har faktisk en del lange bukser. Og de har en del fine bukser og, selv om mesteparten der jo er bare bling og slikt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no