Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan er det optimale vaskerommet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 16:02   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvordan er det optimale vaskerommet?

Hva mener du er viktigst med vaskerommet? Hvordan ville du hatt det/har du det?

Jeg ser for meg å ha vaskemaskin og tørketrommel i arbeidshøyde, slik at man slipper å bøye seg. Skulle gjerne hatt to av hver også, men det tror jeg ikke er så aktuelt.
Dessuten skal jeg ha plenty skittentøysdunker, slik at alt kan sorteres skikkelig med en gang.
Tørkemuligheter - Tror jeg vil ha sånn takhengt tørkestativ.
Et stort høyskap med kurver
God benkeplass
Strykebrett i døra på skapet
Vaskekum
Dusjkabinett
Toalett

Tror jeg vil dele av med en halv vegg, slik at klesdelen er for seg, og toalett/dusj er for seg.

  Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 09:36   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Ingen som fabler om fint vaskerom her altså? Nei da så.

  Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 09:38   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Har et vaskerom som fungerer helt greit idag, og vi har ingen planer om å endre rommet.
Lykke til!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:02   #4
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Bare å fått et eget rom til vaskemaskin og tørketrommel ville være en drøm for meg...
Har dem på badet nå, og det blir vaaarmt og lite bad med liten plass til skittentøy gjør at bare tungvint. Skulle også ønske at jeg slapp og tørke klær på stuen :jepp:

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:11   #5
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Bare å fått et eget rom til vaskemaskin og tørketrommel ville være en drøm for meg...
Har dem på badet nå, og det blir vaaarmt og lite bad med liten plass til skittentøy gjør at bare tungvint. Skulle også ønske at jeg slapp og tørke klær på stuen :jepp:

Bor du her hos meg???

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:11   #6
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Mitt drømmevaskerom:

Jeg ser også for meg et to-delt vaskerom. Helst avskilt med dør.

Rom 1
- Dusj og toalett i et avskjermet hjørne
- Utslagsvask
- Knagger
- Skostativ
- Inngangsdør
- Flislagt gulv og vegger slik at hele gulvet kan spyles

Rom 2
- Vaksemaskin og Tørketrommel
- God benkplass til å brette tøy
- Skapplass til vaskemiddler, litt verktøy, håndklær, treningstøy og utetøy
- Gulvplass til å slå opp et tørkestativ og et strykebrett samtidig

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:17   #7
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Det viktigste for meg er vaskerom med dør hvor man kan gå ut med vasken samt ta inn barna når de har veldig våte og møkkete klær.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:41   #8
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Den største drømmen min er et vaskerom i 1. etasje istedenfor i kjelleren, men det er mannen fullstendig i mot. Hadde vi fått det slik jeg ønsket hadde man fått romslig vaskerom og do like ved inngangsdøra, istedenfor bare et trangt lite do og et soverom/kontor.

Det vi skal endre med det vaskerommet vi har er;
-flytte maskinene til vindusveggen og få rør fra tørketrommelen og rett ut.
-få våtromsplater på veggene og vinyl på gulvet
-lage tørkerom i rommet ved siden av. Takhengte stativ, ja.
-tørkesnor ute

Vi har allerede et velfungerende (så lenge man husker å vaske) skittentøyssystem med trådkorger på badet oppe.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:53   #9
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Vaskerommet mitt kan bli ganske stort, men det er en del ting som må gjøres FØR jeg får det
Vi har god plass i kjeller, men har gammelt hus, så det er veldig lavt under taket der.
Må- eller mer korrekt - vil pigge ut for å få bedre takhøyde, samt sette inn små vinduer i det innerste rommet.
Jeg trenger ikke å ha det så fancy i forhold til materiale på gulv/vegger, så det holder å male evt plater, samt å legge på våtromsbelegg på gulvet.
Gulvfliser er noe herk å holde rent, så det ønsker jeg meg definitivt ikke.

Jeg ser også for meg masse benkeplass til bretting av tøy, og skap til lintøy/sengetøy/duker etc.

Videre ønsker jeg meg sluse ned i kjelleren fra badet.

Rommet/ene vi kan bruke vil tilsammen utgjøre 25 m2 ca, så skulle få plass til alt jeg ønsker meg der.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 16:39   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ingen som fabler om fint vaskerom her altså? Nei da så.

Jeg tenker så mye på dette at jeg har spart på denne tråden. Måtte sikre meg ekstra god tid til å kose meg med lesing og skrive svaret!

Du/dere har beskrevet noen av de viktigste ingrediensene i mitt ideelle vaskerom også. Som gajamor og flere har vært inne på er lokalisering viktig. Jeg tror første etasje og ev sjakt ned fra eventuelt bad oppe er best. for meg ihvertfall, jeg vasker mye og vil gjerne ha maskinen rett ved når den står på. Det er også et poeng å kunne bruke det som kombinert vaskerom og "grovinngang". Jeg vil nok helst kombinere det med grovkjøkken også, det er feks greit å få tørrvarer og frysevarer raskt inn på rett plass.

Jeg er ikke enig i å ha do og dusj der. Min erfaring er at dette ikke blir brukt, ihvertfall ikke om det fungerer som alternativ inngang. Jeg antar at dere ser for dere at de som kommer møkkete inn skal spyle seg der? Jeg vil heller ha utendørs spylestasjon rett ved siden av grovinngangen. Jeg ville heller ikke hatt gjester inn til do på dette rommet, siden det lett blir veldig rotete og mye trafikk. Det er heller et poeng å unngå at rommet blir brukt til aktiviteter som er mer "private" og kan bli unnskyldninger for å finne alternative veier å gå på skitne støvler...

Hovedpunktene for meg er vel

  • sentral lokasjon i første etasje (dvs der jeg har kjøkken og hovedinngang), helst ved siden av kjøkkenet, gjerne med skyvedør mellom (lett å ta ut av maskinen og hive på ny samt overvåke ift brann/oversvømmelse)
  • skittentøyssjakt (med 6 deler/hull for sortering av vasken) fra bad til vaskerom
  • skittentøyskorger til å "ta i mot"
  • må inneholde vaskemaskin, tørketrommel, strykeskap (feks som Ikeas) og skuffer for vaskemidler, skap for mopp/bøtte/støvsuger og fryser
  • benkeplate for å sette fra seg handleposer, brette klær etc
  • skap med uttrekkbare hyller til tørrvarer
  • utslagsvask
  • nedfellbart tørkestativ til småting/håndvasken
  • "skittenutgang", rett til overbygd utendørs "tørkerom" med tørkestativ
  • knagger for jakker og kjeledresser
  • dørmatte med stive stubber!
  • skostativ og skoskap
  • garderobeskap med god plass til jakker, kåper, dresser m.m. samt sommerutelekene og i en 100% ideell verden også skiutstyr (liker ikke ha det i garasjen)
  • knagger til å henge fra seg skoleransler (eller benk hvis de blir veldig tunge?)
  • gulvvarme på utvalgt del (ikke der fryser og andre maskiner skal stå) eller skotørrer (skotørrer er vel mest miljøvennlig og praktisk)
Glemte jeg noe nå tro?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ser for meg å ha vaskemaskin og tørketrommel i arbeidshøyde, slik at man slipper å bøye seg. Skulle gjerne hatt to av hver også, men det tror jeg ikke er så aktuelt.

Hva med å ha to vaskemaskiner hvorav den ene er kombinert vask/tørk? AEG har en fantastisk vask/tørk der kvaliteten på tørketrommelen er like god som vanlig trommel. Hvis du har utendørs tørkestativ er det ofte mer behov for ekstra vaskemaskin enn tørketrommel, spesielt hvis du har overbygg der stativet står.


Sist redigert av Balanse : 26-07-08 kl 16:46.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 16:44   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hva med å ha to vaskemaskiner hvorav den ene er kombinert vask/tørk? AEG har en fantastisk vask/tørk der kvaliteten på tørketrommelen er like god som vanlig trommel. Hvis du har utendørs tørkestativ er det ofte mer behov for ekstra vaksemaskin enn tørketrommel, spesielt hvis du har overbygg der stativet står.

Det tror jeg nok var en god ide. 2 vask og en tørk.
Hvis jeg skal fortsette å drømme, så skulle jeg nesten ønske at dette rommet var i forbindelse med en diiiiiger garderobe, slik at alle kunne hatt tøyet sitt der. Mitt lille problem er nemlig å få ting INN i skapene etter at de er brettet og tørket. Den jobben tar jeg gjerne nemlig, men å legge på plass?

  Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 16:48   #12
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Mitt lille problem er nemlig å få ting INN i skapene etter at de er brettet og tørket. Den jobben tar jeg gjerne nemlig, men å legge på plass?

Garderobeskap må jeg føye til listen min. :forsøker å få øye på spisebordet under kleshaugene:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 16:51   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg trenger ikke å ha det så fancy i forhold til materiale på gulv/vegger, så det holder å male evt plater, samt å legge på våtromsbelegg på gulvet.

Regner du med dere kommer til å henge skitne kjeledresser på knagger her? I så fall er det kanskje greit med våtromsbelegg opp langs den delen av veggen der de knaggene skal være?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 17:04   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Her er vaskerommet vårt. Det eneste jeg savner er vel egentlig større plass, slik at vi kunne ha tørket klærne der inne også. Ellers hadde vel det optimale vært å ha to kombinert vask/tørk-maskiner istedenfor en vaskemaskin og en tørketrommel. Sjakt fra 2.etg hadde sikkert også vært fint å ha. Poden har alle klærne sine i det ene overskapet. Når nestemann kommer så må vi nok sette opp skap over toalettet slik at Pjokken også får sitt eget klesskap.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 18:21   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Du hadde et veldig fint vaskerom. Ser for meg noe liknende, men med enda flere skap, og lengre benk.
Å ha alles tøy på vaskerommet må jo være en drøm. Ta det ut av trommel, brette og legge rett på plass :fantasere:

  Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 18:22   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Regner du med dere kommer til å henge skitne kjeledresser på knagger her? I så fall er det kanskje greit med våtromsbelegg opp langs den delen av veggen der de knaggene skal være?

Jeg er helt nazi på vask av dresser/regntøy, så det er nok ikke så sannsynlig at de vil bli hengt opp nei... de går rett i maskina. Men det var ingen dårlig ide. Har man mannfolk som skrur bil feks, så måtte det jo vært genialt.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 18:34   #17
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg tenker så mye på dette at jeg har spart på denne tråden. Måtte sikre meg ekstra god tid til å kose meg med lesing og skrive svaret!

Du/dere har beskrevet noen av de viktigste ingrediensene i mitt ideelle vaskerom også. Som gajamor og flere har vært inne på er lokalisering viktig. Jeg tror første etasje og ev sjakt ned fra eventuelt bad oppe er best. for meg ihvertfall, jeg vasker mye og vil gjerne ha maskinen rett ved når den står på. Det er også et poeng å kunne bruke det som kombinert vaskerom og "grovinngang". Jeg vil nok helst kombinere det med grovkjøkken også, det er feks greit å få tørrvarer og frysevarer raskt inn på rett plass.

Jeg er ikke enig i å ha do og dusj der. Min erfaring er at dette ikke blir brukt, ihvertfall ikke om det fungerer som alternativ inngang. Jeg antar at dere ser for dere at de som kommer møkkete inn skal spyle seg der? Jeg vil heller ha utendørs spylestasjon rett ved siden av grovinngangen. Jeg ville heller ikke hatt gjester inn til do på dette rommet, siden det lett blir veldig rotete og mye trafikk. Det er heller et poeng å unngå at rommet blir brukt til aktiviteter som er mer "private" og kan bli unnskyldninger for å finne alternative veier å gå på skitne støvler...

Hovedpunktene for meg er vel

  • sentral lokasjon i første etasje (dvs der jeg har kjøkken og hovedinngang), helst ved siden av kjøkkenet, gjerne med skyvedør mellom (lett å ta ut av maskinen og hive på ny samt overvåke ift brann/oversvømmelse)
  • skittentøyssjakt (med 6 deler/hull for sortering av vasken) fra bad til vaskerom
  • skittentøyskorger til å "ta i mot"
  • må inneholde vaskemaskin, tørketrommel, strykeskap (feks som Ikeas) og skuffer for vaskemidler, skap for mopp/bøtte/støvsuger og fryser
  • benkeplate for å sette fra seg handleposer, brette klær etc
  • skap med uttrekkbare hyller til tørrvarer
  • utslagsvask
  • nedfellbart tørkestativ til småting/håndvasken
  • "skittenutgang", rett til overbygd utendørs "tørkerom" med tørkestativ
  • knagger for jakker og kjeledresser
  • dørmatte med stive stubber!
  • skostativ og skoskap
  • garderobeskap med god plass til jakker, kåper, dresser m.m. samt sommerutelekene og i en 100% ideell verden også skiutstyr (liker ikke ha det i garasjen)
  • knagger til å henge fra seg skoleransler (eller benk hvis de blir veldig tunge?)
  • gulvvarme på utvalgt del (ikke der fryser og andre maskiner skal stå) eller skotørrer (skotørrer er vel mest miljøvennlig og praktisk)
Glemte jeg noe nå tro?



Hva med å ha to vaskemaskiner hvorav den ene er kombinert vask/tørk? AEG har en fantastisk vask/tørk der kvaliteten på tørketrommelen er like god som vanlig trommel. Hvis du har utendørs tørkestativ er det ofte mer behov for ekstra vaskemaskin enn tørketrommel, spesielt hvis du har overbygg der stativet står.

Jeg ønsker meg ett makent vaskerom!! Og gjerne at noen kjøper alt til meg, og kommer og monterer det på vaskerommet!! :sitter på trappa og venter om noen skulle få ånden over seg :

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 21:05   #18
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg tenker så mye på dette at jeg har spart på denne tråden. Måtte sikre meg ekstra god tid til å kose meg med lesing og skrive svaret!

Du/dere har beskrevet noen av de viktigste ingrediensene i mitt ideelle vaskerom også. Som gajamor og flere har vært inne på er lokalisering viktig. Jeg tror første etasje og ev sjakt ned fra eventuelt bad oppe er best. for meg ihvertfall, jeg vasker mye og vil gjerne ha maskinen rett ved når den står på. Det er også et poeng å kunne bruke det som kombinert vaskerom og "grovinngang". Jeg vil nok helst kombinere det med grovkjøkken også, det er feks greit å få tørrvarer og frysevarer raskt inn på rett plass.

Jeg er ikke enig i å ha do og dusj der. Min erfaring er at dette ikke blir brukt, ihvertfall ikke om det fungerer som alternativ inngang. Jeg antar at dere ser for dere at de som kommer møkkete inn skal spyle seg der? Jeg vil heller ha utendørs spylestasjon rett ved siden av grovinngangen. Jeg ville heller ikke hatt gjester inn til do på dette rommet, siden det lett blir veldig rotete og mye trafikk. Det er heller et poeng å unngå at rommet blir brukt til aktiviteter som er mer "private" og kan bli unnskyldninger for å finne alternative veier å gå på skitne støvler...

Hovedpunktene for meg er vel

  • sentral lokasjon i første etasje (dvs der jeg har kjøkken og hovedinngang), helst ved siden av kjøkkenet, gjerne med skyvedør mellom (lett å ta ut av maskinen og hive på ny samt overvåke ift brann/oversvømmelse)
  • skittentøyssjakt (med 6 deler/hull for sortering av vasken) fra bad til vaskerom
  • skittentøyskorger til å "ta i mot"
  • må inneholde vaskemaskin, tørketrommel, strykeskap (feks som Ikeas) og skuffer for vaskemidler, skap for mopp/bøtte/støvsuger og fryser
  • benkeplate for å sette fra seg handleposer, brette klær etc
  • skap med uttrekkbare hyller til tørrvarer
  • utslagsvask
  • nedfellbart tørkestativ til småting/håndvasken
  • "skittenutgang", rett til overbygd utendørs "tørkerom" med tørkestativ
  • knagger for jakker og kjeledresser
  • dørmatte med stive stubber!
  • skostativ og skoskap
  • garderobeskap med god plass til jakker, kåper, dresser m.m. samt sommerutelekene og i en 100% ideell verden også skiutstyr (liker ikke ha det i garasjen)
  • knagger til å henge fra seg skoleransler (eller benk hvis de blir veldig tunge?)
  • gulvvarme på utvalgt del (ikke der fryser og andre maskiner skal stå) eller skotørrer (skotørrer er vel mest miljøvennlig og praktisk)
Glemte jeg noe nå tro?



Hva med å ha to vaskemaskiner hvorav den ene er kombinert vask/tørk? AEG har en fantastisk vask/tørk der kvaliteten på tørketrommelen er like god som vanlig trommel. Hvis du har utendørs tørkestativ er det ofte mer behov for ekstra vaskemaskin enn tørketrommel, spesielt hvis du har overbygg der stativet står.


Dette rommet får meg til å drømme meg helt bort. Sånn vil jeg ha det, om jeg noen gang flytter fra leilighet til hus igjen.

  Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:43   #19
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Jeg abonnerer og drømmer om mitt framtidige vaskerom.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:59   #20
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?

Selvgående, selvrensende og velfungerende.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no