Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-23, 16:33   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Kremt. Denne skjønte jeg ikke en gang.

:demonstrerertrådtemaipraksis:

Jeg stod da og tømte olje på kjølevæsketanken da jeg oppdaget oljesymbolet på annet lokk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 16:43   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg stod da og tømte olje på kjølevæsketanken da jeg oppdaget oljesymbolet på annet lokk.

Tross alt bedre enn å fylle kjølevæske i oljen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 17:28   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Aiai!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 19:43   #24
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg ringte til Findus og kjeftet på dem for at de hadde rotet egg inn i fiskepinnene sine, og ikke merket pakken med at det inneholdt egg.

Sønnen på litt over året hadde det jeg vil si var nære på et skikkelig anafylaktisk sjokk etter å ha spist fiskepinnene fra findus. Han var skrekkelig allergisk mot egg så jeg var så sikker på at det var en bommert fra findus sin side. Damen jeg møtte på telefonen garanterte at det ikke var egg der, men jeg ga meg ikke.

Vi fant ut kort tid etterpå at det var fisken han var allergisk mot...

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:21   #25
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg har vært litt i villrede over hvorfor ikke kontordøren min åpnet seg på tross av at jeg gjentatte ganger trykket på bilnøkkelen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:42   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg skulle fylle diesel på jobbilen, og stoppet ved den pumpen jeg alltid bruker. Gikk rundt på andre siden og stappet inn kortet, tastet koden, og gikk tilbake for å fylle på. Så gikk det plutselig opp for meg hva jeg hadde gjort, og jeg husket heldigvis på å kansellere på betalingsautomaten før jeg satte inn kortet på nytt i riktig automat. Ellers kunne noen ha fylt diesel på kommunens regning.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:50   #27
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Tror jeg har fortalt før men jeg gremmes så at jeg sikkert kan dele flauheten og korttenktheten en gang til: Vi visste nesten 100 prosent kjønn på tv1 og 95 prosent sikker på nr 2. Men vi hadde jo hørt om tilfeller hvor det ikke stemte. Vi bestemte oss for navn før de ble født men hadde noen på lur. Så, etter at første er født, som ble gutt som antatt, så spurte noen der i rommet (var så mange der under fødsel) om navn. Jeg sa da de ulike alternativene og hørte meg selv si høyt: "... Men dersom det blir to jenter sliter vi!" Da hadde jeg akkurat hatt gutten på brystet ja...

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 21:12   #28
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.858
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Ikke si til frisøren: hjelp, jeg ser ut som Tore på sporet. Når frisøren er datteren til Tore Strømøy.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 21:25   #29
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg klarte å bli innestengt på et toalett på ferie. Et lite toalett innerst, rett forbi kjøkkenet, på en bitteliten kafé på en øy i Hellas. Da jeg var ferdig ville ikke døren rikke seg, og jeg hadde hørt romestering utenfor, så jeg fikk det for meg at noen hadde plassert noe stort, som et kjøleskap eller en fryser, utenfor døren. Jeg turte ikke rope på hjelp, men hadde heldigvis med mobilen så jeg fikk ringt datteren min for hjelp. Hun kom, og fikk åpnet døren helt uten problem, siden det viste seg å være en skyvedør, og ikke en vanlig dør som svinger utover (som jo dører burde gjøre).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 22:25   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Ikke si til frisøren: hjelp, jeg ser ut som Tore på sporet. Når frisøren er datteren til Tore Strømøy.



… men altså. Jeg har konversert med en tilfeldig fyr i kantina og stilte spørsmålet: «Hva har du drevet med de siste årene, da?». Ikke så rart, før min studievenninne lett sjokkert påpekte at det var Per Orderud jeg pratet med. :gulp:

Han så jo kjent ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 23:02   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Hva svarte han Blondie?

Jeg smilte og hilste veldig hjertelig på en mann jeg kjente igjen, men ikke helt klarte å plassere, på butikken. Tenkte det nok var faren til en elev eller til en av storebrors klassekamerater. Så spurte mannen min (relativt tidlig i forholdet) hvordan jeg kjenner Trond Giske… Og det var så fælt, for det var bare noen dager etter at #metoo-varslene mot ham ble kjent.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 23:17   #32
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Rundt 1981, jeg jobbet i en konfekt/sjokoladebutikk øverst på Karl Johans gate. Inn kommer det daværende paret Teigen/Skorgan og vil ha Italiensk is*. Alt jeg klarte å si var "øh.. gaaah... smak..."
*) Det var, meg bekjent, ingen andre i Norge som solgte slikt på den tiden.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 23:37   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva svarte han Blondie?

Jeg smilte og hilste veldig hjertelig på en mann jeg kjente igjen, men ikke helt klarte å plassere, på butikken. Tenkte det nok var faren til en elev eller til en av storebrors klassekamerater. Så spurte mannen min (relativt tidlig i forholdet) hvordan jeg kjenner Trond Giske… Og det var så fælt, for det var bare noen dager etter at #metoo-varslene mot ham ble kjent.

Haha, akkurat dette har jeg også gjort. Hilste hjertelig på mannen jeg traff i butikken - han hadde med lite barn i handlevognen, jeg hadde med bittelitt større, men også lite barn i handlevognen.
Jeg hilste blidt og sa "Hei! " Og han sa "Hei ".

Først etterpå kom jeg på at dette ikke var en pappa fra barnehagen, men Ari Behn. Og, nei. Jeg kjente ham IKKE fra før.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 07:00   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg tror mange kjendiser hilses på svært jevnlig, fordi vi ser en vi kjenner og derfor sier «hei» på refleks. Selv hilste jeg svært hjertelig på Sven Nordin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:03   #35
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg har gjort det samme med Tore Renberg. Til midt forsvar så bodde jeg da et par gater nedenfor gaten han bodde i og det var ikke første gang vi gikk forbi hverandre i nabolaget.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:07   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Fantastisk tråd!
Jeg fortrenger alltid slike litt flaue opplevelser, men jeg skal selvsagt dele her hvis jeg kommer på noe.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:12   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.457
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Satt i gang gavespleis og planlagt feiring for tidligere kollegas 50-årsdag, som viste seg å være et år for tidlig. Ble avverget i siste liten.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:20   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg har hilst på mange kjendiser ved en feiltakelse, men ble veldig i stuss da en eldre kvinnelig politiker alltid hilste hjertelig på meg når jeg traff henne, og gjerne slo av en liten prat der hun spurte om hvordan det gikk med barna mine. Jeg var (heldigvis) alltid vennlig og høflig mot henne, men lurte på hvem det var hun trodde jeg var. Det viste seg at hun er venninne av moren min, og så absolutt vet hvem jeg er (og det burde jeg ha husket ).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:33   #39
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg har vært forlover en gang. Da jeg leste litt fra eposter min venninne skrev i starten av forholdet så reflekterte jeg ikke over at hun datet en fyr med samme navn rett før. Så jeg refererte til feil fyr. Herreminhatt! Brudeparet syntes dette var veldig morsomt,men sa heldigvis ikke noe til meg den kvelden. Da hadde jeg dødd av skam. For innholdet var liksom også "litt på kanten". Klarer så vidt å le nå så mange år etter.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-23, 08:36   #40
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige teite ting du har gjort/tenkt

Jeg var i butikken og handlet og etter en liten stund stusset jeg litt over hvor sabla blide alle jeg møtte var, de smilte så bredt liksom, noen humret til og med litt. Jeg kan jo nevne at jeg hadde på headset og hørte på musikk, og at hjemme hos oss blir Spotify også omtalt som "appen som får mamma til å synge". Og danse. Så jeg gikk på matbutikken og sang og danset på en fredag.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no