Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fovea fotograf

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 21:32   #161
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fovea fotograf

Jeg aner ikke hva jeg har bestilt jeg. Hva er forskjell på alt det der fjaset? Jeg vil ha en pakke, slik som i barnehagen. :furt:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 21:38   #162
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fovea fotograf

Jeg vil helst slippe "en pakke", som ender med at 80% av den ligger i konvolutten sin enda, fra alle de tre første årene, og vi må ekstabestille en del. vi trenger ikke små, og halvsmå bilder, i farge og i sort hvitt, av ham, av henne, av begge. Og de bittesmå.

Men vi har flere sett med besteforeldre som skal ha bilder til jul. så etterbestillinger blir det uansett. Om jeg bare slipper å ha tusen småbilder liggende....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 10:07   #163
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fovea fotograf

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

På skolen vår fikk vi i FAU skolen til å bytte fra Foeva til Ariel Foto, og i år ble det veldig bra bilder. Tidligere er det mange som har vært lite fornøyde. På skolen så var det avgjørende at alle fikk gratis skolebok i tillegg selv om de ikke kjøpte noe, og det får en både på Foeva og Ariel.

Vår skole bruker Ariel, og de er jeg veldig fornøyd med. Vi beholdt et bilde av Storesøs og Mellomsøs. Barnehagen bruker en lokal fotograf som er kjempeflink, så der beholdt jeg søskenbildet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 17:46   #164
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fovea fotograf

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vår skole bruker Ariel, og de er jeg veldig fornøyd med. Vi beholdt et bilde av Storesøs og Mellomsøs. Barnehagen bruker en lokal fotograf som er kjempeflink, så der beholdt jeg søskenbildet.

Vi var også veldig fornøyd med Ariel!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 02:18   #165
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fovea fotograf

Gammel tråd, men jeg kom over en stillingsannonse fra Foeva.

https://tjenester.nav.no/stillinger/...01162871&rv=al

Annonsen blir vel ikke liggende evig, så et lite sitat fra den:

Sitat:

]ARBEIDSOPPGAVER
Er du glad i mennesker, god på kommunikasjon, fotointeressert og pålitelig? Da søker vi deg! For å møte en stor arbeidsmengde søker vi deg som er opptatt av foto og gjerne har erfaring med å jobbe med barn og unge, til vår fotoavdeling. Mangel på fototeknisk bakgrunn kan kompenseres opp med rett innstilling og masse stå-på-humør. Arbeidsoppgaver vil være: Foto av barnehage-, skolebarn og idrettsutøvere. Rapportering inn til administrasjonen daglig. Kontakt med ansatte på barnehage, skoler og sportsklubber i forbindelse med foto. Reisevirksomhet må påregnes.
Media / Informasjon / PR, Radio / TV / Film / Video.

KVALIFIKASJONER
Førerkort kl.B. Positiv innstilling og tålmodighet. Flytende norsk eller svensk, muntlig og skriftlig. Utpreget teamorientert. Takle en hektisk hverdag. Strukturert og omgjengelig. Kommunikativ og glad i å omgås ulike typer mennesker.

Slik jeg leser denne annonsen, så er det ikke et krav at man er utdannet fotograf. Det holder at man har rette innstillingen og ståpåhumør. Altså ingen garanti for at det faktisk er utdannende fotografer som tar bilder av barna våre, og som vi betaler i dyre domer for...

Mine negative holdninger til Foeva ble plutselig forterket.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 09:47   #166
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.742
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fovea fotograf

Carrera:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 09:50   #167
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fovea fotograf

Kan du ikke ta bilder og mangler snøring på hva et kamera er? Ikke no' problem, med litt entusiasme, flowerpower og bjørkfurumagi, kommer du langt!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no