Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 19:07   #21
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Har du satt på avsenderopplysninger? Hvis posten av en eller annen grunn har problemer med å få levert sendingen, kan det ta evigheter før du evt får den i retur. Jeg har opplevd flere ganger å få ting i retur, stemplet med ukjent adresse, selv om jeg har satt på rett adresse til mottaker.

Avsenderopplysninger står på, ja - så sender de den av en eller annen grunn i retur så bør jeg motta den.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:10   #22
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har hentelapp på en pakke som posten ikke klarer å finne, og som ingen vet hvor er hen.

Det trodde jeg nesten ikke var mulig når de først har skrevet hentelapp på den

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:12   #23
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg fikk hentelapp på en pakke i dag, og det er ganske så mange dager siden den ble sendt. Langt over en uke tror jeg.

Det ver nesten litt godt å høre - pakka ble ganske stor og må de skrive ut hentelapp på den så tar det muligens litt ekstra tid....

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:14   #24
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Post i butikk tar lenger tid, har jeg erfart. Kan det være det?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:46   #25
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Post i butikk tar lenger tid, har jeg erfart. Kan det være det?

Stemmer, jeg leverte den på lokale Meny'en. Jeg ser fra svarene at 7 dager ikke er unaturlig lang leveringstid, så da får jeg bero noen dager til. Fryktelig kjedelig er det i alle fall når mottager har betalt og venter på pakke som uteblir.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:02   #26
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Stemmer, jeg leverte den på lokale Meny'en. Jeg ser fra svarene at 7 dager ikke er unaturlig lang leveringstid, så da får jeg bero noen dager til. Fryktelig kjedelig er det i alle fall når mottager har betalt og venter på pakke som uteblir.

Ja, det skjønner jeg. Tipper den kommer frem til snart og at den bare er litt forsinket.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:20   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Har opplevd mer enn 7 dager på pakker altså. Oppmot 2 uker faktisk.
Og det hender ikke rent sjeldent at vi får vanlige brev, regninger og slikt som har brukt lang tid. Fakturaer som betalingsfristen har gått ut på og slikt.
Eller duplikatmeldinger på hentelapper som vi aldri har fått, eller rekomandert sending rett i postkassa..
Posten gjør mye rart.

Men det er en tråd på forumet nå om ei som har fått en pakke hjem til seg, men med feil navn.
Det kan ikke være den du sendte?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:28   #28
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har opplevd mer enn 7 dager på pakker altså. Oppmot 2 uker faktisk.
Og det hender ikke rent sjeldent at vi får vanlige brev, regninger og slikt som har brukt lang tid. Fakturaer som betalingsfristen har gått ut på og slikt.
Eller duplikatmeldinger på hentelapper som vi aldri har fått, eller rekomandert sending rett i postkassa..
Posten gjør mye rart.

Men det er en tråd på forumet nå om ei som har fått en pakke hjem til seg, men med feil navn.
Det kan ikke være den du sendte?

Det er nok ikke min, nei. Flere pakker på avveie der ute....

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:31   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Jeg har opplevd at en pakke jeg har sendt har forsvunnet, for så å dukke opp igjen hos meg - ikke mottaker - mange uker senere. Så den kan fortsatt komme.

  Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:48   #30
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Jeg sendte jakke til Sjugger i sin tid, og den kom ikke frem. Fylte ut noen greier på Postens nettside, de sjekket opp og jeg fikk standardbrev tilbake.
Så har jeg er sett regntøy på avveie.

Men jeg sender MYE med posten og alt kommer relativt fort frem, unntatt disse to tingene.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:24   #31
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Måtte bare fortelle at pakka kom frem til mottager i dag - 6 uker etter at jeg sendte den....

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:27   #32
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

6 uker?

Men bra den kom fram da!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:30   #33
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Seriøst? 6 uker?


Kjenner at Posten har et omdømmeproblem hos meg, gitt.
Nå har de funnet frem en sånn måledings som de måler høyden på pakker med, før tok de det på øyemål og målte om de syntes pakka så for høy ut, for det er jo kjempeviktig om den er 0, 5 cm for høy. Selv om den fint går opp i postkasser.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:31   #34
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

6 uker?

Jepp, nesten 6 uker - regner med at den har vært på turné rundt omkring i Norge Men er selvsagt glad for at den kom frem til slutt!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:32   #35
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Da er det håp for brevet mitt fra USA da kanskje?

Det er mange uker siden jeg bestilte et smykke som et symbol for kreften jeg hadde og ble frisk av, men det kom aldri fram. Jeg vil ikke belemre de som sendte det heller, for overskuddet skal gå til kreftforskning, med mindre jeg er lurt da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:36   #36
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Da er det håp for brevet mitt fra USA da kanskje?

Det er mange uker siden jeg bestilte et smykke som et symbol for kreften jeg hadde og ble frisk av, men det kom aldri fram. Jeg vil ikke belemre de som sendte det heller, for overskuddet skal gå til kreftforskning, med mindre jeg er lurt da.

Du skal ikke se bort i fra at det plutselig dukker opp!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 10:46   #37
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør jeg når mottager ikke får pakken jeg har sendt?

Ja, det må jeg si - de vet å bruke tid. Men så godt den kom frem, til slutt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no