Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ståplass eller sitteplass på konsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 13:26   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Jeg har alltid hatt ståplass på konsert. Men jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel. Forrige gang vi var på konsert og ble slitne, sendte jeg og mannen hverandre ett eneste blikk og vi var enige. Neste gang resignerer vi og kjøper sitteplass.

Det kommer selvfølgelig litt an på konserten. Shakira må man nesten stå på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:34   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Det hadde vært tortur for meg å sitte stille med så fin dansemusikk!

Man jo ikke sitte da. Det går an å stå, selv om man har sitteplass. Danse til og med. Men man har mulighet til å sette seg ned.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 13:44   #23
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Er en liten smurf selv på 1m og 63cm så har med årene fått laaaaaaaaang erfaring med å kun få et glimt av artisten når jeg er på konsert.
Men sceneoppbyggningen har med årene blitt mere avansert som er fantastisk for sånne små smurfer som meg Scenen er høyere,det store lerret/skjermer på hver side av scenen slik at man kan se artisten hele tiden!!! Lenge leve utvikling og teknologi

Hadde ståbillett på George Michael og mener vi hadde seksjon 2 ståplass og tok nærmest på go'gutten!!! Gode sko er alt som trengs!!

Har sittet på bl. a Sting og Brucern og hatt såkalte "gode" plasser høyt oppe og nærmest fått høydeskrekk Takke meg til ståplasser!!! Men bevares smaken som baken. Men på Shakira hadde jeg helt klart tatt et par gode sko og danset!!
Kos deg på konsert

  Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:15   #24
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Man jo ikke sitte da. Det går an å stå, selv om man har sitteplass. Danse til og med. Men man har mulighet til å sette seg ned.

Jeg skal love deg at du får en vakt bort til deg som ber deg sette deg ned, hvis du står på en sitteplass! De bak deg vil gjerne se også vet du!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:19   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg skal love deg at du får en vakt bort til deg som ber deg sette deg ned, hvis du står på en sitteplass! De bak deg vil gjerne se også vet du!

Hvis du er den eneste ja. Men tar det av står alle uansett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:30   #26
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg skal love deg at du får en vakt bort til deg som ber deg sette deg ned, hvis du står på en sitteplass! De bak deg vil gjerne se også vet du!

Litt kjipt å ikke kunne se fordi noen foran deg står

  Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:33   #27
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Sitteplassene høyt oppe i spektrum er nesten skumle, så høyt og bratt er det.
Men da har man muligheten, jeg og ei venninne var glade for sitteplassene på "Nilsen, Fuentes, Lind og Holm" konserten i spektrum for noen uker siden.
Men det tok av mange ganger og da stod jo alle og danset, rocket og sang med endå.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:40   #28
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Sitteplassene høyt oppe i spektrum er nesten skumle, så høyt og bratt er det.
Men da har man muligheten, jeg og ei venninne var glade for sitteplassene på "Nilsen, Fuentes, Lind og Holm" konserten i spektrum for noen uker siden.
Men det tok av mange ganger og da stod jo alle og danset, rocket og sang med endå.

Hjelpes, tror jeg har for mye høydeskrekk til å tørre og rocke fra sitteplassene øverst ja! Det er ganske bratt der!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:41   #29
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis du er den eneste ja. Men tar det av står alle uansett.

Ja det gjør det sikkert.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:41   #30
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Hjelpes, tror jeg har for mye høydeskrekk til å tørre og rocke fra sitteplassene øverst ja! Det er ganske bratt der!

Jepp, jeg tenkte det, at hvis jeg detter nå så sliter jeg.
Men så ble man så revet med av musikken og stemninga osv.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 14:48   #31
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Re: Sv: Ståplass eller sitteplass på konsert?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Hjelpes, tror jeg har for mye høydeskrekk til å tørre og rocke fra sitteplassene øverst ja! Det er ganske bratt der!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no