Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idag begynner Prison Break igjen!!!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 21:13   #41
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg laster det ned ja. Vet ikke hvilken episode som går på tv på torsdag, tror kanskje det er 7 eller 8? Jeg så episode 10 i går. Jeg er helt ødelagt!!!

Ok, ikke SÅ langt foran da. Godt jeg har mye i vente. Kanskje jeg må få sambo til å laste ned...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:26   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Nei i det siste har Norge begynt å ligge ganske tett USA på de fleste serier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:43   #43
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg laster det ned ja. Vet ikke hvilken episode som går på tv på torsdag, tror kanskje det er 7 eller 8? Jeg så episode 10 i går. Jeg er helt ødelagt!!!

Ja, jeg så den idag. FOR en slutt!!!

Var mye bedre å se sesong 1, for da kunne jeg fortsette direkte på neste episode når det var spennende...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 22:45   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ja, jeg så den idag. FOR en slutt!!!

Var mye bedre å se sesong 1, for da kunne jeg fortsette direkte på neste episode når det var spennende...

Ja, egentlig liker jeg best å vente med å laste ned eller se serien før (nesten) alle episodene er kommet ut, slik at jeg slipper å gå rundt i EN UKE og vente!!

Men uansett, tirsdag er fast tv-dag her i huset. Da er det Prison Break og Heroes!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 23:22   #45
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, egentlig liker jeg best å vente med å laste ned eller se serien før (nesten) alle episodene er kommet ut, slik at jeg slipper å gå rundt i EN UKE og vente!!

Men uansett, tirsdag er fast tv-dag her i huset. Da er det Prison Break og Heroes!!

Heroes har jeg ikke sett. Holder på å laste ned sesong 1 av Greys anatomy. Å herreguuud det tar lang tid.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 08:53   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Heroes har jeg ikke sett. Holder på å laste ned sesong 1 av Greys anatomy. Å herreguuud det tar lang tid.

Heroes er det mest fantastiske jeg har sett på tv siden The Triangle og The 4400! Helt UFATTELIG bra, jeg har ikke ord!! Tydeligvis deler de samme oppfatning som meg i USA og andre land, da det som regel er rundt 15-20.000 seeders på hver nye episode.

Alle jeg har snakket med som har sett denne serien, sier også at de aldri har vært borti noe så bra før. Jeg er helt besatt!!

Kjipt når nedlastinger tar lang tid. Jeg laster ned sesong 1 og 2 av Kongen av Queens. Begynte nedlastingen i går rundt midnatt, nå er den ene ferdig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 09:09   #47
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Iset: Heroes = like bra/ bedre enn Prison Break?

Skjønner jo at jeg skulle tatt den eksterne harddisken med meg og dratt til en kompis og kopiert Greys Anatomy, enn å laste ned sesong 1...

(Kanskje vi skulle ha snakket om dette i tråden Tips til gode serier?)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 10:36   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idag begynner Prison Break igjen!!!

Vel, nå er de to seriene så vanvittig ulike at jeg ikke vil si at den ene er bedre enn den andre. Men innenfor sci-fi-verdenen er nok Heroes det ypperste av det ypperste! Prison Break er den beste serien i SIN klasse, etter min mening.

Anbefaler deg å laste ned første episode av Heroes, du kommer til å bli totalt hekta!

Forresten så ligger det noen innlegg om Heroes i tråden du linket til oppfor her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no