Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Enslaved

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 20:02   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enslaved

Jeg skal jobbe på Enslaved-konsert i morra, og må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om disse før.
Noen her som vet hvem de er og som kan fortelle meg om dem?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 22:30   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enslaved

Enslaved er tøfft. METAL med store bokstaver. Jeg liker det i hvert fall. Liker du nyere norsk Metal så vil du sikkert få en fin kveld. Wikipedia sier: Enslaved is a progressive black/viking metal band from Haugesund, Norway. They formed in May 1991 by Ivar Bjørnson and Grutle Kjellson when they were 13 and 17 years old. They had been playing in a death metal band called Phobia, but like many in the burgeoning black metal movement, they were looking for new sources of inspiration and expression. Though they began as a prototypical Norwegian black metal band, they have recently explored more progressive styles, starting with Eld but reaching its most prominent beginning with Mardraum. Although the band now records in English, their early songs were mostly recorded in Icelandic or Old Norse, with one track on their first full-length album being performed in ancient Norwegian. The band were also reported to have appeared in an episode of the American cartoon program South Park but this later transpired to be a practical joke at the expense of the Norwegian press. The name was inspired by an Immortal demo track, Enslaved in Rot..

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 11:35   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enslaved

Takk for svar. Da vet jeg hva jeg går til i kveld.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 23:59   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enslaved

Jeg ble stående i døra, og fikk ikke med meg noenting. Ikke at det gjorde noe for publikum var i overkant fulle og "rotete" i dag.
Jeg er egentlig syk og hadde fått lov til å gå hjem tidlig, noe jeg er utrolig glad for nå for dette var stress.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 00:03   #5
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enslaved

Favorittbandet til mannen min, så jeg har hørt mye enslaved. Jeg er ingen stor metal-fan, men jeg skjønner godt at folk setter pris på dette bandet. Sønnen vår pleide forresten å sovne når vi satte på Enslaved da han var rundt 4-6 mnd. Nå bare headbanger han til det.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 00:08   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enslaved

Jeg skjønner ikke at folk drikker seg så fulle at de blir kastet ut mens oppvarmingsbandet spiller ... Da går de jo glipp av hele konserten og må i verste fall tilbringe natta i fyllearresten.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:26   #7
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enslaved

Hehe jeg husker da jeg begynte og gå på Metal-konserter på slutten av 80-tallet. Det var den utflukten på den tiden, med et par timers bil/busstur til enten Skjedsmohallen eller Drammenshallen. Og hver eneste gang var det en eller flere i følget som ble pælmet ut lenge før hovedbandet spilte. Helt håpløst selvfølgelig. Når jeg tenker over det så var det vel stort sett de samme personenen som ble hevet ut hver gang og (ikke akkurat nære venner for å si det slik)

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:24   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enslaved

Har aldri hørt noe av Enlaved selv, men leste et morsomt intervju med dem en gang,
hvor de knegget litt over hvor mange interessante internettsider man kan havne på om man søker på nettopp dette ordet...

Ellers er jeg helt enig med deg, Fluke - hva i all videste verden er poenget med å drikke seg så snydens at man ikke får med seg konserten man har betalt for i dyre dommer!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no