Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Retur på seng? (IKEA)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-13, 22:25   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Retur på seng? (IKEA)

Vi kjøpte en Sultan Sagvåg rammemadrass på IKEA sommeren 2011.
Senga har det siste halvåret blitt påfallende nedligget på hver side, helt sidelikt, mens den midt i er høyere og fast. Ingen av oss er ekstremt store eller tunge og senga har absolutt ikke blitt brukt noe mer enn normalt.
Det er jevnt over den er slik, så det virker ikke som det er noe galt med fjærer eller annet. Vi har tykk og god overmadrass, men det hjelper lite når ryggen verker om morgenen.
Vår gamle Sultan hadde vi i over 10 år før den ble slitt og det var en billig rammemadrass til 1500,-! Den holdt seg fin gjennom svangerskap, flytting og fire unger.
Er det mulig å reklamere på senga på dette grunnlaget? Det er vanskelig å få tatt et bilde som dokumenterer godt, en må ligge på senga for å kjenne at den er mye høyere på midten.
Aldri i livet om jeg ordner svær henger, låner stor bil osv. for å dra den enorme senga hele veien til Oslo om vi ikke får godkjent reklamasjon på den.
Har sendt mail til IKEA og er veldig spent på svar, ryggen min dør snart på seg om jeg må ligge lenger i den grufulle senga!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no