Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ukeshandling med Oda

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-22, 09:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ukeshandling med Oda

Noen som gjør dette?

Jeg har lest at Oda er et sånt lavpriskonsept på linje med feks Kiwi. Og jeg hører overalt at folk er fornøyde.

Mannen er den som ukeshandler her, og han har ingen problemer med å gjøre det, men det tar nesten en halv lørdag. Han er innom flere butikker for å få tak i akkurat de produktene vi bruker.

Jeg kunne tenke meg å teste Oda, men han vil absolutt ikke. Argumentene er at «det er dyrere, samme hva du sier, jeg har sjekket produktene vi bruker» (og han er et luksusdyr i matveien, så jeg flirer litt av argumentet) og «de har ikke alle varene vi bruker, så jeg må uansett i flere butikker».

Mitt hovedargument er at jeg liker å se og kjenne på grønnsakene selv.

Nå har jeg igjen sett en reklame, hvor en familie slår hull på de fleste argumenter, og i hvert fall pris.

Så jeg lurer på: Bruker du Oda, og er det så billig som det påstås?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:03   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi bruker det på jobben og jeg har brukt det et par ganger hjemme når de har hatt kampanje.

Billig: Både og. De er ganske gode på pris, men man får ikke den fordelen av å nettopp kunne gå til den butikken der den spesielle varen er på salg den uka, for eksempel. Eller velge de grønnsakene og frukten som du vil. I tillegg må du betale for frakt, og den prisen varierer. Kan du få det levert på et ugunstig tidspunkt så er det billigere.

Utvalg: Jeg syns de har ganske labert utvalg. Basisvarer er de ganske gode på, men utover det er det kjedelig.

Vi har Rema i nabobygget og både Extra, Mega, Kiwi og Meny i en 700-meters radius, så for oss så lønner det seg ikke, verken på pris eller tilgjengelighet.

Det er uansett gratis å registrere seg, så kan man jo veldig raskt få oversikt over hva de har og hva det koster.

Om mannen din trives med å gjøre handlingen, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du skal ta fra ham det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Takk for gode svar!

Angående det siste: Fordi han alltid har mye å gjøre, også i helgene, og dette er en tidstyv. Jeg tror ikke at han absolutt trives så voldsomt med det, men det koster ham heller ingenting å gjøre det. Men det tar tid. Mye tid. Det går ut over både hans egne ting og felles ting, så helgene oppleves stappfulle. Hverdagene også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:18   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Skjønner! Da hadde jeg bare registrert meg, så får du raskt oversikt over om de har et utvalg dere er fornøyd med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:18   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi handler der noen ganger, men det er mest basisvarer.
Frukt og grønt kjøper vi stort sett på Kiwi/Meny.
Jeg sjekker ofte pris hos Oda med Meny (har begge fanene oppe) og sist gang droppet jeg hele handelen hos Oda, for enkelte varer hadde Meny pris. Og dette var ikke noe luksus vare.
Samt at mye av det vi skulle ha var utsolgt.
Vi handler mest på Kiwi fir den er billigere og har mye bra. Brente dyre vare over er 8 kr billigere hos Kiwi feks.
Enig at det er dårlig utvalg hos Oda. Jeg nekter å betale frakt så tar heller ugunstige tidspunkt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:24   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Skjønner! Da hadde jeg bare registrert meg, så får du raskt oversikt over om de har et utvalg dere er fornøyd med.

Det tror jeg at jeg skal. Og jeg kan jo faktisk bare teste det selv og bruke når han er bortreist, for eksempel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:29   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi handler der noen ganger, men det er mest basisvarer.
Frukt og grønt kjøper vi stort sett på Kiwi/Meny.
Jeg sjekker ofte pris hos Oda med Meny (har begge fanene oppe) og sist gang droppet jeg hele handelen hos Oda, for enkelte varer hadde Meny pris. Og dette var ikke noe luksus vare.
Samt at mye av det vi skulle ha var utsolgt.
Vi handler mest på Kiwi fir den er billigere og har mye bra. Brente dyre vare over er 8 kr billigere hos Kiwi feks.
Enig at det er dårlig utvalg hos Oda. Jeg nekter å betale frakt så tar heller ugunstige tidspunkt.

Takk!

Pr i dag er runden hans omtrent sånn at det meste tas på Kiwi, og iallfall det meste av frukt og grønt. Og så er det visst en del 3 for 2-tilbud på Meny, så han er innom der også. Spesielt for (dyre) brød. Og så er det Coop/Mega, for de har noen egne merkevarer vi bruker.

Jeg vet at vi er litt «trofaste» mot enkelte produkter. Men det er også sånn at jeg, som skriver det meste av handlelisten, ofte skriver på ting som ikke er nødvendig, men kjekt å ha, for eksempel granatepler. Hvis han da ikke finner det, så kjører han ofte rundt for å lete, og SÅ viktig var det ikke, og det prøver jeg å formidle, men det er nesten så jeg ikke skriver det på handlelisten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:32   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi har handlet mye både på meny.no og Oda og er fornøyde med begge. Dog er det hverdagshandelen vi bruker dem til og store eller tunge basisvarer. Skal vi ha noe ekstra godt til helgen, går vi heller i butikken. Frukt og grønt kjøper jeg hos den lokale tyrkeren. Jeg må se sånt. Har en haug av butikker i gangavstand hvor Kiwi er den nærmeste. Der handler vi hverdagsgreier hvis vi ikke har handlet på Oda. Jeg er mer kjent med vareutvalget hos Kiwi/Meny etc. (Norgesgruppen) og Oda, som vel har Rema-sortiment (pluss en god del ekstra) er litt "uvant", så jeg liker egentlig Meny.no bedre (men det er dyrt). Jeg er fornøyd med begge når det gjelder levering og kundeservice. Null spørsmål eller diskusjon hvis det en sjelden gang er noe feil eller noe er ødelagt. Veldig misfornøyd med muligheten til søk i vareutvalget til Oda, man får alt for mange irrelevante treff, Meny er bedre der. Meny har også trumf-bonus, mens Oda er billigere på levering. Det ble litt rotete, men håper du skjønner

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:37   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Ja, skjønner. Takk!

Hm, kanskje det ikke er det helt store for oss likevel, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:38   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi bruker det i perioder, ulempen her i provinsen er st de har nokså lav kapasitet. Det betyr at vi bestiller på søndag og går levering tirsdag, for eksempel.

De har både billige og dyre varianter av produkter, vi handler stort sett det samme som vi ville gjort på Rema/Kiwi. De har også ganske godt utvalg av allergimat, som vi er avhengige av.

Vi synes det er deilig å slippe handle-stresset og sparer på å ikke impuls-handle. Særlig samboer er rå på å finne ting vi «trenger» når han handler etter jobb.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:41   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Det forstår jeg godt. Jeg hadde syntes det var deilig om den halve (iallfall kvarte) lørdagen kunne gått til andre ting. Han klager aldri, men det er jo masse han ikke rekker eller utsetter fordi han ikke fikk tid likevel. Dessuten burde han slappet mer av…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:49   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Det jeg ikke liker med Oda som jeg foretrekker med Meny hjemleveing er at der kan man huke av om en ønsker erstatningsvare eller ikke om produktet er utsolgt.
Eks. jeg bestilte Philadelphia på Oda, da varene kom fikk jeg Snøfrisk istedet som overhodet ikke er det samme. Så nå hat jeg to bokser Snøfrisk jeg ikke vet hva jeg skal bruke til.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:54   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det jeg ikke liker med Oda som jeg foretrekker med Meny hjemleveing er at der kan man huke av om en ønsker erstatningsvare eller ikke om produktet er utsolgt.
Eks. jeg bestilte Philadelphia på Oda, da varene kom fikk jeg Snøfrisk istedet som overhodet ikke er det samme. Så nå hat jeg to bokser Snøfrisk jeg ikke vet hva jeg skal bruke til.

Da kan du bare kontakte kundeservice, så fikser de det nok. Vil tro du får beholde varen og får pengene tilbake.

Forøvrig opplever jeg at Oda ekstremt sjelden er utsolgt (de leverer direkte fra lager tror jeg), mens det ofte er utsolgt på Meny (som leverer fra butikk). Derfor er det - i min erfaring - ikke nødvendig med erstatningsvaregreiene hos Oda.

En annen forskjell er at man på Meny kan legge til og fjerne varer helt til x antall timer før levering (typisk sent kvelden før). På Oda kan man bare legge til, ikke fjerne.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:01   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg har brukt Oda til ukeshandling hver eneste uke siden 2013. Da jeg bodde alene med poden i 4. etasje ute heis var det gull verdt at de bærer opp varene.

Jeg synes Oda har veldig godt utvalg, men vi er nok ikke sånne som handler mye spennende. Vi handler det meste vi trenger der, men mannen går innom Meny på vei hjem fra jobb og handler grønnsaker og eventuelle andre ting, feks om vi skal ha spesiell ost eller noe.

Vi betaler aldri for levering, men siden vi er småbarnsforeldre kan vi alltid velge levering mellom 16 og 21 på torsdag eller fredag kveld.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:10   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Jeg har aldri opplevd å få erstatningsvare, vi har blitt oppringt med beklagelser de få gangene et produkt har vært utsolgt.

Vi har alltid levering når det er gratis.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:13   #16
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Under pandemien og da alt var stengt fikk jeg tlf fra Odas kundeservice. Da hadde de klart å levere våre varer til noen andre kunder... fikk alt det vi skulle ha dagen etter. De kunne jo ikke ta tilbake varene som var feil levert.
Jeg liker og det at hos Meny kan du endre bestilling kort tid i forveien før levering.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:21   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi har brukt Oda i karantene/covid-perioder. Synes det funket veldig godt, og vet egentlig ikke hvorfor vi ikke har fortsatt. Jeg tror rett og slett ikke vil bruker så mye tid på handling, men jeg vet egentlig ikke helt når vi handler. Jeg skriver inn ting på lista og mannen handler på vei hjem fra jobb et par ganger i uken, tror jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:21   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Vi fikk noen andre sine varer en gang, da fikk vi beholde dem uten å betale for dem. Det var ikke under pandemien.

Det er litt hipp som happ om vi får erstatningsvarer eller pengene trukket.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:28   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Har aldri hørt om Oda. Er det noe som bare finnes sør for Sognefjorden eller Dovre? :må google:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 11:30   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukeshandling med Oda

Pappa bruker kun Oda når han handler. Jeg tror han var litt mer fornøyd med de før, det virker som de har blitt nesten litt for store. Men for han er det praktisk å få maten på døra. De bærer det helt inn for han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no