Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dette det nye NM?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 13:16   #121
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Junior kom inn til oss her om natten, så da tuslet jeg inn i senga hans. Og da jeg våknet opp tittet jeg rett inn i de vakre øynene til Tinetoff.
(Han har en Tinetoffbamse i senga si …)

Det var da enda godt det kom en sånn passe plausibel forklaring.


Men nå tror jeg at jeg skal holde et lite ekstra øye på skriveriene mellom Ryli og Tinetoff fremover.

Forresten; vælkømmin, Kaptain!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:18   #122
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Rom ja, vin er for pingler

Er sikker på at Captain Jack Sparrow drikker deg under bordet

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:19   #123
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

En søt forklaring.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:19   #124
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

(Han har en Tinetoffbamse i senga si …)

Åååå det ønsker jeg meg

Mellomlandet på flyplassen i Praha for noen år siden, og i souvenirbutikkene der hadde de masse tinetoff-stæsj (eller moldvarpen da ...)! Og masse andre barnetv-souvenirer. Praktisk talt all barnetv (som ikke var produsert av Kyrre Haugen Bakke, Kine Aune eller Vibeke Sæther) var jo tsjekkisk da vi var små. Ble helt nostalgisk av å se igjen alle de kjente og kjære figurene

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:21   #125
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Er sikker på at Captain Jack Sparrow drikker deg under bordet

Jack Sparrow

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:24   #126
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jack Sparrow

Nam

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:26   #127
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nam

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jack Sparrow


Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:28   #128
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Aah, Jack Sparrow... Jeg skulle vel gladelig lidd meg gjennom Dead Man's Chest en gang til, bare for å se kapteinen, gitt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 13:59   #129
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, velkommen til oss. Desembermamma er da Silje, og HP er Ove. Etter hva jeg har hørt, har de blitt mye hyggeligere.

Du er også blitt mye hyggeligere?

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:08   #130
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Du er også blitt mye hyggeligere?

Ja, er ikke det litt skremmende?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:01   #131
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Hadde det vært polyandri, så kanskje …

polyandri~andri' -et (av gr aner 'mann') ekteskap mellom én kvinne og flere menn, ofte brødre, på samme tid

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:29   #132
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

polyandri~andri' -et (av gr aner 'mann') ekteskap mellom én kvinne og flere menn, ofte brødre, på samme tid

Jaja, ikke brødredelen. Jeg har fått den beste halvparten av søskenflokken der. Men tenk så greit. En på kjøkkenet, en på soverommet, en til å passe barna og resten til å varte meg opp ellers.

Eller kanskje jeg skulle få meg en butler?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 16:35   #133
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Aah, Jack Sparrow... Jeg skulle vel gladelig lidd meg gjennom Dead Man's Chest en gang til, bare for å se kapteinen, gitt.

Måtte lese over dette innlegget flere ganger, før jeg leste det riktig!

"Jeg skulle vel gladelig glidd meg gjennom...."

Tror det er på tide jeg går og legger meg snart.. Lider vel av røykforgiftning tenker jeg...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:04   #134
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jaja, ikke brødredelen. Jeg har fått den beste halvparten av søskenflokken der. Men tenk så greit. En på kjøkkenet, en på soverommet, en til å passe barna og resten til å varte meg opp ellers.

Eller kanskje jeg skulle få meg en butler?

Eller pool guy og gartner.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:30   #135
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Du er også blitt mye hyggeligere?

Har de blitt hyggeligere, eller er de blitt hyggeligere?
Jeg bare spør ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 00:27   #136
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette det nye NM?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Innbiller schlinnbiller.

nd:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no