Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det ble ingen fest...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 19:22   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Det ble ingen fest...

Sånn går det når barnevakten blir syk.
Skulle egentlig vært godt på vei ned i min første øl nå, men som nevnt over - den gang ei
Sambo er i Trysil denne helgen, og det var planlagt for leeenge siden, så kunne ikke godt avlyse det for at mor skulle få lufte seg.
Ei i klassen har bursdag, og vi skulle samles en gjeng nede hos henne før vi skulle på byen. Hadde gledet meg, for har vært ute en gang siden jeg begynte på skolen høsten 06.
Så nå skal jeg surmule, og virkelig kjenne på alle kjipe følelser som er. Derfor har jeg printet ut 4 sykdomslæreeksamener jeg skal igjennom, for riktig å gni det inn!!

Jeg bare tuller selvsagt. Kjipt å ikke kunne bli med, men det er en del av det å være forelder. Og sykdomslære er egentlig ganske gøy

  Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:30   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Æsj, så kjedelig da. Du får kose deg med sykdomslære i stedet.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:44   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Alltid kjedelig når ting ikke går som planlagt, men du får kose deg hjemme

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:49   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Kos deg hjemme, selv om det er kjedelig å gå glipp av en anledning til å lufte seg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:13   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Så kjedelig!

Håper du får tatt det igjen om ikke alt for lang tid.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:58   #6
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Kjedelig. Du får ta det igjen neste gang.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:14   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det ble ingen fest...

Kjipt, men håper du får en fin kveld, tross alt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no