Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventes det at alle bør kunne smøre langrennsski?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bør alle nordmenn kunne smøre langrenn-ski?
Selvsagt! Enhver med respekt for sine norske røtter bør ha full kontroll på skismørningen. 4 4,35%
Tja! Basic skismørning bør man vel kunne 33 35,87%
Nei, men jeg ser at samfunnet forventer det 19 20,65%
Haha! Nei! Drit i forvetninger! Jeg lærer bare det jeg selv vil! 36 39,13%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-18, 09:14   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Forventes det at alle bør kunne smøre langrennsski?

Er det en uskreven regel som sier at alle nordmenn kan å smøre langrenn-ski?

Er det bare meg som blir helt matt av å få hjem et slikt skriv om skitur med skolen?

"Ta med smurte og sammenbundne langrenn-ski, mat til grilling på bålet, grillspyd, varm og kald drikke, vedkubbe/opptenningsved, en tur-sjokolade, ekstra votter, sitteplate og solbriller."

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:17   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Tja. Jeg ville gått ut i fra at hvis man har barn med ski som må smøres, så kan man smøre også. Tror jeg.

Det er egentlig ganske ukomplisert, men man må jo ha smøring til riktig temp, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:18   #3
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Her i familien har vi smørefrie ski hele gjengen - problem solved.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:19   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Jeg har aldri smurt ski i hele mitt liv (men så har jeg heller ikke gått på ski siden jeg var 13 og barna våre bruker smørefrie ski). Når det er sagt synes jeg ikke det var noe rart ved det skrivet. Lærerne kan da ikke bruke tid på å smøre alles ski før de skal dra.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:20   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Hvis man har ski som må smøres i hus, er man jo nødt til å kunne smøre dem. Jeg skjønner godt at skolen skriver det, de kan jo ikke smøre for elevene? Hvis man ikke vil smøre, må man kjøpe smørefrie.
Det er ikke vanskelig å smøre ski for en normal turgåer og særlig ikke når det gjelder et lite barn som ikke skal gå renn etc. Mine har gått i friluftsbarnehage og der hadde de 1 grunnregel; blå når det var minus, rød når det var pluss. Det duger for små barn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:25   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Vi kjøper bare smørefrie ski. Ski kjøper vi utelukkende fordi det forventes at unger kan stille med passende ski på en dags varsel.
Folk rundt oss synes ikke smørefrie ski er noe tess og jeg har blitt anbefalt smøreski hver gang jeg har kjøpt ski. Svigerfar dåner omtrent av smørefrie.

Vel... Mannen min kan smøre, men hater det. Jeg kan ikke smøre, men hadde nok gjort om jeg var nødt.

Jeg har en trepakk med swix stående, men den har vel kanskje gått ut på dato. Det var fra da vi hadde et par med smøreski. Den er relativt ubrukt den smøringen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:25   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Vi er ikke akkurat drevne smørere, men jeg skjønner jo at skolen ikke føler at de har mulighet til å smøre ski til alle ungene. (Det går ca 700 elever på skolen til mine barn. Det vil ta "litt" tid å smøre 700 par ski.)

Og så tenker jeg at de hjelper de som virkelig trenger det selv om det oppfordres til å ha det i orden på forhånd.

Mannen min og jeg har kjøpt oss felleski slik at vi ikke trenger å smøre. Det skal ungene også få når de nærmer seg ferdig utvokste (altså; ganske snart for snuppa sin del og mange år til for minstemann).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:28   #8
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Tja. Jeg heller til ja. Det er lett å finne god informasjon - Youtube er en god venn.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:28   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har aldri smurt ski i hele mitt liv (men så har jeg heller ikke gått på ski siden jeg var 13). Når det er sagt synes jeg ikke det var noe rart ved det skrivet. Lærerne kan da ikke bruke tid på å smøre alles ski før de skal dra.

Jepp. Bare at jeg var 12 forrige gang.

Vinteraktivitetsdag uten alternativet «aking» er dust, er min konklusjon. De skal ALDRI få lære meg å smøre ski!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:28   #10
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Selvfølgelig forventes det ikke at alle skal kunne det - men om en kjøper ski som ikke er smørefrie til barna så må man selvsagt smøre dem selv. Hva er alternativet, liksom - skal læreren til barnet ditt smøre dem? Det var ikke et skriv til å bli matt av.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:31   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Det er ganske mye foreldreskap som innimellom krever litt googling, og jeg tenker at alle bør klare å sjekke temperatur/yr og så lese på en smøreboks hva slags smøring man trenger i forhold til temperaturen. Og om man da mangler riktig smøring for temperaturen, så får man vel spørre om noen andre har?

Man KAN gjøre smøring ganske komplisert (Bill mrk: Har smørebenk og smørejern og stor smørekoffert), men det kan også gjøres ekstremt enkelt! Smør på midt under skia, gni ut med håndbaken, ferdig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:33   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Neida, jeg skjønner at lærerne ikke kan drive å smøre ski til 20 stk.
Og at vi nok til neste år bør investere i smørefrieski. Jeg bare syns dette ski-dag greiene er noe tull.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:34   #13
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er ganske mye foreldreskap som innimellom krever litt googling, og jeg tenker at alle bør klare å sjekke temperatur/yr og så lese på en smøreboks hva slags smøring man trenger i forhold til temperaturen. Og om man da mangler riktig smøring for temperaturen, så får man vel spørre om noen andre har?


.

Enig. Jeg har ikke i hodet hvilken smørning som kreves til hvilket føre (bortsett fra blå og rød), men jeg skulle da klart å finne ut av det ved et enkelt tastetrykk. Jeg skjønner veldig godt at skolen ber om ferdig smurte ski, det ville vel neppe blitt noen tur om lærerne skulle smørre 30 par ski før de kom seg av sted. Men- smørefri ski er også en mulighet, jeg har det!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:35   #14
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Her er det ski- og akedag. Det er ikke det minste stigmatiserende å velge akebrettet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:37   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Ja, hos oss heter det "vinteraktivitetsdag". De kan både ake, stå på ski eller på skøyter. Og skolen er behjelpelig med å skaffe utstyr til de som ikke har.

Bor i Oslo indre øst og har barn på en skole som forholder seg til at utstyrsnivået hos elevene er svært varierende.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:39   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Jeg anbefaler forresten Swix-appen. Den kan stilles inn på både avansert og enkel smøring, uten at jeg syns den avanserte er så avansert.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:39   #17
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Her er det bare skidag (i morgen og skrivet kom i går).
Og man har valg mellom kort (7 km !?!) løype og lang (15 km) løype.

Jeg er nok bare ekstra sur i dag fordi jeg er så lei disse vinteraktivitetene til ungene. I dag skal jeg stille i Hafjell kl 16.30 på dugnad.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:39   #18
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Hos oss heter det vinteraktivitetsdag og akebrett er et alternativ (og noe veldig mange velger). Skolen har til og med akebrett tilgjengelig hvis noen evt ikke har og kommunen har gratis utlån av ski og annet utstyr.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:41   #19
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, hos oss heter det "vinteraktivitetsdag". De kan både ake, stå på ski eller på skøyter. Og skolen er behjelpelig med å skaffe utstyr til de som ikke har.

Bor i Oslo indre øst og har barn på en skole som forholder seg til at utstyrsnivået hos elevene er svært varierende.

Høres ut som et bedre alternativ. Her forventes det at alle har skiutstyret i orden.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 09:43   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventes det at alle bør kunne smøre langrenn-ski?

Her har de skidag hvor man må kontakte skolen i forkant om man ikke har ski for å låne. Og jeg synes faktisk det er helt greit. Skjønner ikke hvorfor man ikke skal gå på ski en dag når man ellers spiller ball, svømmer etc. Fint å få hatt ulike idretter på skolen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no