Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forskjellige fedre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 00:31   #121
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hun nærmer seg vel idiothore?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 08:09   #122
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har hatt sex med mange flere enn fire. :uagerende og horete sammen med Lille Rosin:

Jeg og. Over ti også. Men så er jeg litt deilig og det er nok mye av greia.
Er klart det kan være vrient å mottstå fristelser når man får de trykket opp i ansiktet. *primadonna*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 08:49   #123
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Jeg har bare hatt sex med en mann. :snerpe:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:56   #124
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Utsagnet var en videreføring av Esmes ironiske kommenter tidligere i tråden.
Jeg går ut i fra at du har lest hele tråden før du dåner?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:58   #125
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Utsagnet var en videreføring av Esmes ironiske kommenter tidligere i tråden.
Jeg går ut i fra at du har lest hele tråden før du dåner?

Nei, jeg hadde ikke det.
Men NÅ har jeg lest hele tråden, og ikkedåner.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 09:58   #126
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Utsagnet var en videreføring av Esmes ironiske kommenter tidligere i tråden.
Jeg går ut i fra at du har lest hele tråden før du dåner?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:00   #127
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Nei, jeg hadde ikke det.
Men NÅ har jeg lest hele tråden, og ikkedåner.

Det ante meg.

Godt jeg ventet noen minutter med den røde denne gangen da.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:04   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Det ante meg.

Godt jeg ventet noen minutter med den røde denne gangen da.

I det røde hjørnet i dag, Liven? Eller litt ekstra irritabel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:09   #129
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?



Som alltid på FP ender det opp i en digregert, fantastisk tråd!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 10:46   #130
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

I det røde hjørnet i dag, Liven? Eller litt ekstra irritabel?

Å, hold snavla, alfaCharlie!

Jeg er alltid i det røde hjørnet og den dommeren i går var fullstendig ubrukelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 12:38   #131
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg og. Over ti også. Men så er jeg litt deilig og det er nok mye av greia.
Er klart det kan være vrient å mottstå fristelser når man får de trykket opp i ansiktet. *primadonna*

Ja, ikke sant. Det er ikke greit når man er så usannsynlig lekker som oss.
Jeg har jo avvist 9 av 10 også, så da kan du tenke deg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:57   #132
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Det ante meg.

Godt jeg ventet noen minutter med den røde denne gangen da.

Så fint at du tenker deg om, da.
Jeg hadde nok ikke hverken dødd eller dånet av den prikken.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:46   #133
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Så fint at du tenker deg om, da.
Jeg hadde nok ikke hverken dødd eller dånet av den prikken.

Du er vant til prikker i mange slags farger du, vel?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:19   #134
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har 3 barn med samme mann. Jeg er strukturert, gjennomtenkt, intelligent og har høy moral.

Jeg og. Jeg er så glad for at jeg har ordnet livet mitt slik at det er samfunnsakseptert.

Jeg vokste forresten opp med en bestevenninne i en barneflokk på åtte. Alle halvsøsken og alle av halvt forskjellig nasjonalitet, så jeg hever i grunnen lite på øyenbrynene.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:31   #135
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg hadde nok ikke hverken dødd eller dånet av den prikken.

Godt å høre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 21:51   #136
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du er vant til prikker i mange slags farger du, vel?

Så vidt jeg har fått med meg finnes de i grått, grønt og rødt?
Har du erfart flere?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:05   #137
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Hvis grensen går på fire scorer jeg høyt på horestatistikken ser jeg. (Har ikke lest hele tråden).

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 22:06   #138
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Jeg syns det er i denne sammenhengen helt ok å bli kalt hore, jeg er glad jeg har fått anledning til å ha hatt vidunderlig sex med flere menn enn normen her inne.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 20:33   #139
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forskjellige fedre?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg syns det er i denne sammenhengen helt ok å bli kalt hore, jeg er glad jeg har fått anledning til å ha hatt vidunderlig sex med flere menn enn normen her inne.

Normen? Har det vært undersøkelse og har det blitt regnet gjennomsnitt?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no