Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 22:12   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.



Og det var vel heller ikke alle fra den tiden som overlevde.

Nei. Du vil ikke tro drukningstallene blant barn pr. år i Oslo fra femtitallet. Ca 80 (!) i året.
Trafikkulykketallene var også helt ville.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:13   #42
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du vil ikke tro drukningstallene blant barn pr. år i Oslo fra femtitallet. Ca 80 (!) i året.
Trafikkulykketallene var også helt ville.

Åh herlighet! Det er mye det!

Jeg er jammen veldig glad det ikke er sånn lenger, kjenner jeg.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:24   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

I jakt etter flere tall sitter jeg med denne historiske statistikken. Her er det mye moro!
Se blant annet etter svangerskap/fødsel, dødsrate og dødsårsaker i første leveår (sjekk bla. spedbarnsdødeligheten i Nord Norge, den er helt U-land!)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:28   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Oi, der var det litt av hvert, bare etter en veldig rask titt. Det var til og med barn som døde av ørebetennelse?!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:38   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Ja, jeg har blitt påvirket/inspirert/har lært (stryk det som ikke passer) MYE på FP.

Jeg nevner i fleng: Tips til filmer, oppmuntring til å høre bedre etter på musikktekster, oppmuntret, inspirert og påvirket til å tenke bedre over utdannelse og motivert til å faktisk kjøre på, får stadig dårlig samvittighet over familiens TOROkosthold og blir inspirert til å forandre det, (koker saft as we speak ), blitt klarere og mer opplyst på politiske spørsmål, fått den nødvendige tyngden og backupen på å kjøre gjennom min vilje i sikkerhetsspørsmål i fht. barna, blitt enda mer bevisst på språket, blitt mer tolerant og enda mer klar over gråsonene i forskjellige saker, skjønt at alle har forskjellige utgangspunkt og preferanser, og at mitt valg ikke nødvendigvis er riktig for alle andre, lært mye i forhold til barn og oppdragelse og sist men ikke minst:

Jeg har blitt inspirert og fått selvtillit nok til å stå for meningene mine, tørre å ta diskusjoner og å være stolt av meg selv og det jeg oppnår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:42   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Mat er nok det området eg har blitt mest inspirert og prega av. Litteratur er eit anna område. Og som Myrsnipa blir eg forundra over at toåringar ute i den åpne verda får melkeflaske på kvelden, nugatti på brødskiva og pølser i brød til middag tre dagar i veka.

Det beste med FP er at det er lov å vere PK! Og lov å vere jåle.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:44   #47
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

I dag kjøpte eg forresten Camemberten frå Den Blinde ku og tenkte at Mim hadde vore stolt av meg.

Forøvrig kjempegod og verdt sine ufattelige 89 kroner!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:48   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Og som Myrsnipa blir eg forundra over at toåringar ute i den åpne verda får melkeflaske på kvelden,

Hva i all verden er feilen med melkeflaske på kvelden for en toåring?



Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:50   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Lille fikk melkeflaske om kvelden. Kaller du meg en dårlig mor?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:54   #50
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Sovnemedvarmmelkfråflaskeikjeftenogikkjesånøyemedt annpuss?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:55   #51
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Snuppa fikk sondemat på flaske til hun var 2 elns. hun, da fikk jeg henne endelig til å drikke den med sugerør istedet. Så da er i hvertfall jeg en dårlig mor!


(Men helt fra den første tannen pusset vi tennene etter flasken da.)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:58   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Sovnemedvarmmelkfråflaskeikjeftenogikkjesånøyemedt annpuss?

Å, neida! Melk til kvelds, så tannpuss og så sove. :VeldigPK:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:58   #53
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Var ikkje meininga å starte en flaskepåkvelden-diskusjon her altså.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:59   #54
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, neida! Melk til kvelds, så tannpuss og så sove. :VeldigPK:

Flink jente, flink jente!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 10:29   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Å, neida! Melk til kvelds, så tannpuss og så sove. :VeldigPK:

Oh yeah!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 11:14   #56
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Jeg er rett og slett sjeleglad for at jeg snublet over FP.

Jeg synes det er en fryd med så mange oppegående, intelligente, kunskapsrike, skarpe og morsomme damer på ett sted!

Jeg har blitt påvirket til å tørre å gi tydeligere utrrykk for hva jeg mener ( uttrykker meg ofte så rundt i kantene IRL at jeg blir svimmel av meg selv...). Det at andre er så tydelige på sine synspunkter uten så mye kvinnelig om,hvis,men, kosemoseprat, gjør at jeg synes det er mindre farlig å være det. Befriende. Og en spore til å bli flinkere på å tørre være tydeligere med mine synspunkter IRL også - uten å ALLTID slenge på en "men jeg skjønner hav du sier også, altså" eller en "men det kan jo hende at det ikke stemmer, altså".

Ellers prøver jeg å ikke la meg påvirke av shoppingtråden selv om jeg synes det er morsomt å vindusshoppe der!

Jeg er nesten aldri på NM lenger. Jeg orker ikke endeløse, meningsløse diskusjoner med masse ukloke innspill. Så på den måten har jeg nok blitt litt mer sær av å være på FP. Deilig å kunne forvente et høyt nivå på enhver diskusjon.

Jeg blir positivt påvirket av miljø- og kostholdsinteressen her inne.
Og jeg synes det er veldig deilig at så mange her inne er opptatt av litteratur.

Ellers har jeg endret noen oppfatninger om enkelte ting men blitt enda sikrerer på egne synspunkter og meninger om andre.

Om jeg ikke hadde blitt påvirket på noe vis av å være her, ville det vært 100% uinteressant. Det er deilig å kjenne en viss utvikling fra dag til dag!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 17:57   #57
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Det er mange emner her jeg aldri er innom men titter fast på shoppingtråden, motesidene, matsidene og reisesidene. Til stor nytte.
Etter at jeg fant dette forumet har jeg brukt tips herifra til å ha vært en uke på Kypros, bestilt en langhelg i Roma og kjøpt digitalkamera.
Jeg har også prøvd flere av middags- og kakeoppskriftene med stort hell. Har også brukt flere av tipsene ang. oppdragelse.

Har sålangt ikke blitt påvirket til å kjøpe Odd Molly klær eller å bytte ut vognen min, da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:53   #58
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Jeg har både blitt påvirket, lært av og inspirert av FP.

- i forhold til barneoppdragelse og problemstillinger har jeg fått mange tips og gode innspill
- jeg får jevnlige påminnelser om rettferdig handel og miljø, og har blitt mer bevisst der
- mat og ernæring har også fått større fokus
- masse forbrukertips ifh produkter
- og det er NM sin skyld at jeg har en Bugaboo

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:20   #59
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Påvirket av FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nei. Du vil ikke tro drukningstallene blant barn pr. år i Oslo fra femtitallet. Ca 80 (!) i året.
Trafikkulykketallene var også helt ville.

50-tallet? Nei, vi er da yngre enn det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 19:24   #60
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påvirket av FP? Lært av FP? Inspirert av FP?

Hmm...? Påvirket er vel å ta i, men jeg har faktisk begynt å snu bestikket motsatt vei av hva jeg gjorde før når jeg putter det i oppvaskmaskinen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no