Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 09:04   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Setter de igjen kassene på trappa?

Utlevering kræsjer med bursdag som jeg må være med lillesøster i her i dag.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 09:15   #2
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Ja. Det har skjedd flere ganger her at de har satt eskene utenfor om vi ikke er hjemme. Mener at man kan sette det som preferanse på minside på nettet.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 09:18   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Jeg leste inne på siden også nå.

Tenker jeg henger opp lapp på døra om at de bare må sette igjen, også har jeg lyden på tlf, så de får tak i meg hvis de ringer. Så bør jeg vel være sikret.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 09:36   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Når vi ble "kjent med" sjåføren la han kassen igjen utenfor. Legger du igjen en lapp bør det ikke være et problem.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 12:14   #5
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Hos oss har de aldri ringt på, kassene har bare blitt satt på trappa. Så vi må sjekke med jevne mellomrom hele kvelden.

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-14, 14:46   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Etter "reglene" skal de først ringe på - så ringe deg. Dersom du ikke tar telefonen er det prinsipielt ditt problem, og det er ikke en regel at de skal sette igjen esker uten etter avtale med deg.

Du kan gi beskjed på forhånd om at du ønsker eskene satt på trappa.

Jeg passer på å ha telefonen på når jeg ikke er hjemme, hos oss ringer de alltid - veldig hyggelige sjåfører.

Potensielt er det et like stort problem at de setter esker igjen uten avtale. Dels signaliserer det at huset er tomt, dels kan det være et problem ifht. forbipasserende dyr som tar for seg av esken og drar søppel ut over.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 09:19   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utlevering fra Godt Levert - hvis man ikke er hjemme

Jeg hang opp lappe på døra, og hadde lyd på telefonen. De ringte ikke, men kassene sto på trappa da vi kom hjem.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no