Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 12:55   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Så du støtter uten videre en sak du ikke aner om er sann med ditt fulle navn?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 12:57   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg tror foreldrene er desperate, og ja, jeg skriver under for å gi min støtte til foreldrene - enten det er sant eller ei.

Det er en veldig fjern tankegang for meg å skrive under på et offentlig "opprop", uten å være sikker på noe av faktainnholdet i det som står der, eller på grunnlaget for det man forlanger. Jeg er sikker på at foreldrene har det fryktelig, og det er fullt forståelig at de vil "prøve alt" - men jeg er kjempeskeptisk til fremstillingen, og har ikke noe grunnlag for å ha en mening som er så sterk at jeg vil sette navnet mitt på den offentlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 12:57   #23
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så du støtter uten videre en sak du ikke aner om er sann med ditt fulle navn?

Nei, ikke med mitt fulle navn.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 12:59   #24
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg tror foreldrene er desperate, og ja, jeg skriver under for å gi min støtte til foreldrene - enten det er sant eller ei. Hovedsaken er at gutten få en behandling som kan redde livet hans.

Så selv om gutten Jonas ikke eksisterer, og foreldrene er svindlere fra Litauen, så er det viktig for deg å støtte dem?

Problemet syns jeg er at så mange støtter disse, og når man ser at flere av ens egne FB-venner står på lista, så får man en følelse av at de går god for innholdet. Men de gjør jo ikke det. De hiver seg bare på fordi alle andre gjør det.

bina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:00   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Så selv om gutten Jonas ikke eksisterer, og foreldrene er svindlere fra Litauen, så er det viktig for deg å støtte dem?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:00   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg klarer ikke helt å se hva det er man skriver under på her - Facebooksiden er ikke så oversiktlig. Skriver man under på beskyldningene om løgn og inkompetanse, eller skriver man under på at man synes Jonas skal få en spesiell type behandling, eller skriver man under på at staten bør betale for USA-oppholdet, eller skriver man under på en slags støtteeerklæring?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:00   #27
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg tror foreldrene er desperate, og ja, jeg skriver under for å gi min støtte til foreldrene - enten det er sant eller ei. Hovedsaken er at gutten få en behandling som kan redde livet hans.

I og med at det blei framstilt på denne måten støtter du også uthenging av to norske legar som kanskje ikkje har gjort noko gale i det heile tatt.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:01   #28
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei, ikke med mitt fulle navn.

Hva er da poenget??

Syns jeg ser for meg underskriftslista som foreldrene åpenbart har tenkt å bruke til noe, og så består den av diverse nick og kallenavn. Ja, det blir det jo tyngde av...

bina er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:01   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg klarer ikke helt å se hva det er man skriver under på her - Facebooksiden er ikke så oversiktlig. Skriver man under på beskyldningene om løgn og inkompetanse, eller skriver man under på at man synes Jonas skal få en spesiell type behandling, eller skriver man under på at staten bør betale for USA-oppholdet, eller skriver man under på en slags støtteeerklæring?

Etter det jeg har tolket ut av siden, så skriver man under for alle punktene du har nevnt.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:03   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Hvordan kan du vite at disse legene bedriver løgn da? Vil du virkelig støtte en offentlig gapestokk av navngitte personer uten å vite om det er hold i det?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:04   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Etter det jeg har tolket ut av siden, så skriver man under for alle punktene du har nevnt.

Da synes jeg det er oppsiktsvekkende at noen i det hele tatt skriver under. Så grove beskyldninger om navngitte leger, uten at man har den minste anelse om hvorvidt de stemmer eller ikke? Bare fordi man synes at "hvis det er sant, så er det så trist at jeg skriver under for sikkerhets skyld"?

Jeg håper jo forsåvidt at helseministeren innser hvor useriøs en slik underskriftskampanje er, og ikke vil legge noen vekt på den, så sånn sett gjør man kanskje ikke så stor skade. Men å velge å støtte sånt så ukritisk, det er veldig fremmed for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:04   #32
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Denne saken har jeg lest om før, og da i forbindelsen med foreningen som bistår foreldrene i denne saken, Norsk forening for lunge- og hjertesyke barn. Foreningen for hjertesyke barn advarer blant annet mot organisasjonen på denne siden: http://www.ffhb.no/?a_id=1363.

Veldig interessant og relevant, Tangina!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:05   #33
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Så selv om gutten Jonas ikke eksisterer, og foreldrene er svindlere fra Litauen, så er det viktig for deg å støtte dem?

Problemet syns jeg er at så mange støtter disse, og når man ser at flere av ens egne FB-venner står på lista, så får man en følelse av at de går god for innholdet. Men de gjør jo ikke det. De hiver seg bare på fordi alle andre gjør det.

Det er jo ikke penger de spør etter.

Og er det bedre å stigmatisere litauenere som svindlere enn å gi sin underskrift til desperate foreldre som søker støtte for sin sak?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:05   #34
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Etter det jeg har tolket ut av siden, så skriver man under for alle punktene du har nevnt.

Og det mener du er greit?

Huff... en sak har alltid fler sider sier nå bare jeg..
Og enig i utsagnet om at det lukter samme ull som "barnevernet er slemme og dumme, vi som foreldre vet ALLTID best" opplegg..

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:05   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Tilogmed du skjønte vel at litauere var et eksempel?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:06   #36
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det er jo ikke penger de spør etter.

Og er det bedre å stigmatisere litauenere som svindlere enn å gi sin underskrift til desperate foreldre som søker støtte for sin sak?

Men er saken fremstilt på en måte som er mest mulig korrekt fra alle sider? Eller på en måte som tiltrekker seg mest mulig sympati? (og kanskje penger...)

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:07   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og er det bedre å stigmatisere litauenere som svindlere enn å gi sin underskrift til desperate foreldre som søker støtte for sin sak?

Mener du virkelig at å bruke et par fiktive litauiske svindlere som eksempel i et hypotetisk tilfelle er stigmatiserende, samtidig som du synes det er helt greit å henge ut navngitte personer for å ha drevet grov og nærmest kriminell forsømmelse?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:11   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Men er saken fremstilt på en måte som er mest mulig korrekt fra alle sider? Eller på en måte som tiltrekker seg mest mulig sympati? (og kanskje penger...)



En sånn sak blir vel aldri fremstilt korrekt..
Jeg skjønner godt at foreldrene er desperate, jeg tviler ikke på at historien kan være sann, men jeg skriver ikke under uansett.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:11   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg klarer ikke helt å se hva det er man skriver under på her - Facebooksiden er ikke så oversiktlig. Skriver man under på beskyldningene om løgn og inkompetanse, eller skriver man under på at man synes Jonas skal få en spesiell type behandling, eller skriver man under på at staten bør betale for USA-oppholdet, eller skriver man under på en slags støtteeerklæring?

Man støtter vel slike grupper for å vise at man er en Varm og Menneskekjærlig person som bryr seg om andre og er Mot Fæle Ting og har akkurat så mye energi og altruisme til overs at man gidder å trykke på en lenke.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 13:12   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Norsk forening for lunge- og hjertesyke barn er så vidt jeg vet en forferdelig trist og ganske skremmende organisasjon for desperate, fortvilede, rasende og komplett irasjonelle foreldre som ikke skyr noen midler for å "skyte budbringeren" og som virkelig tror at det finnes en stor, ondskapsfull konspirasjon som ønsker å skade og helst drepe norske, hjertesyke barn før de koster samfunnet for mye. De er virkelig ikke riktig navla, altså!

Og på generelt grunnlag: At folk skriver under de villeste ting "bare fordi det er jo trist" er rett og slett hinsides idiotisk. De er FOLK, disse legene som blir hengt ut som onde mordere her!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no