Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-19, 19:57   #541
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Dette vet dere jo. Det blir bedre. Alt er kaos noen masete år når barna er små og man selv er slakt og med alt som skal gjøres her og der til jul.

Vi koser oss nå og tar det helt med ro. I år har alt vært veldig fint.
Jeg og gubben har det så fint. Vi har virkelig funnet tilbake til det gamle. Håper det varer.

Jeg og mannen var på noen timers shopping på tirsdag. Tok fri fra jobben fra 12 og raste rundt til klokka 22. Fikk unna alle julegaver.
Vi skal ut og handle siste ting i morgen når matbutikken åpner. Så drar vi ned i byen og glaner og surrer litt rundt. Vi skal gå og titte i butikkvinduer, spise lunch/middag og gå i Spikersuppa. Skal på julekonsert i byen senere på kvelden. Blir nok fint.
Skal jobbe 4 timer på mandag. Gutta skal sette inn juletreet og sette på lys mens jeg er på jobb så er alt klart til pynting og grøtspising på kvelden og NRK på tvèn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 20:23   #542
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har ruslet tur i nabolaget og kikket inn på alle vinduene med pyntede trær. Ganske hyggelig å se alt som lyser i stuene. Ribba har blitt rutet og krydret og troner nå i kjøleskapet.

I morgen skal jeg levere gaver en liten tur, ellers er det nok bare sulling i pysj. Ungene kommer ikke før utpå lille julaften, så ikke noe stress.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 20:26   #543
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Stor til Cumulus! Og stor klem til alle andre som også kjenner på julestress.

Jeg begynner å lande litt. Jeg, som alltid er tidlig ute med gavene, har vært rekord sen i år. Men i dag gjorde jeg et res i byen, og jeg tror jeg er i havn nå.
Fremdeles må jeg bake sirupsnipper (deigen er laget, men energien i kveld tilsier at det blir søndag før den blir bakt ut. )
Rundstykker (Nennes såklart) bakes på mandag, så de er ferske til lillejulaftens kveldsmat og julaftens frokost.
Guttungen er bedre, sylta forkjølt, men bedre.
Juletreet er i alle fall pyntet. Jeg må bare pakke inn alle gaver, men det koser jeg meg egentlig med. Sen kveld når alle er i seng, film på tv og pakkebonanza.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 23:15   #544
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Tur i byen og på julemarkedet sammen med svigermor og eldste datter på formiddagen, på ettermiddagen vasket svigermor enda mer, mens jeg lagde fløtekarameller, marsipan og vepsebol. Mannen handlet det aller meste av matvarer, all julematen og det som hører til, så nå mangler bare juletreet.

Juletreet skal vi hugge i morgen på en gård utenfor byen. De har bål med sitteplasser rundt, så vi tar med pølser som vi griller til lunsj, også får vi kaffe og kakao der. Det bruker å være veldig koselig.

Senere på dagen planlegger jeg å begynne å pynte litt i huset, som jeg nå mener er mer enn rent nok etter svigermors iherdige innsats, og på mandag pynter jeg ferdig, og tar juletreet ut over kvelden. Godt å føle at jeg er i rute, og har alt under kontroll.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-12-19 kl 15:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 23:57   #545
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Hvordan forholder man seg til det når tenåringene får overraskende julegaver fra venner?

«Åh, takk!» og ut og kriseshoppe eller bare «åh, takk!»?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:00   #546
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg ville ordnet gave uavhengig av alder ved overraskelse.
Bill. mrk gjorde det for 6- åringen idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:02   #547
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Alle julegaver så nær som en er pakket inn og de som skal leveres noe sted er levert, så nær som den ene da som jeg fortsatt strikker på. Den gjør jeg ferdig i morgen tidlig. Nå ble jeg for trøtt. I morgen skal vi bake pepperkaker og så er vi ferdige hvis jeg ikke i siste liten lager litt mer konfekt. Sølvpuss er på planen i morgen også. Såer det rydding, vasking og pynting. Dette tror jeg går helt greit og uten stress.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:02   #548
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg ville ordnet gave tilbake.

Det hadde jeg også gjort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:13   #549
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Nnnggghhh. Okei. Ut og kriseshoppe da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:17   #550
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nnnggghhh. Okei. Ut og kriseshoppe da.

Trenger ikke være noe stort og dyrt. I eldste sin gjeng trakk de lapp med hvem de skulle kjøpe til i stedet for å kjøpe til syv jenter. I tillegg ønsket hun i gi noe til to av de andre som er de beste vennene hennes. En får glass med ingredienser og oppskrift på cookies. Den andre får en stor tekopp med mange ulike teposer. Koppen ble kjøpt på en bruktbutikk. Hun visste at hun ønsker seg en stor tekopp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:22   #551
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Trenger ikke være noe stort og dyrt. I eldste sin gjeng trakk de lapp med hvem de skulle kjøpe til i stedet for å kjøpe til syv jenter. I tillegg ønsket hun i gi noe til to av de andre som er de beste vennene hennes. En får glass med ingredienser og oppskrift på cookies. Den andre får en stor tekopp med mange ulike teposer. Koppen ble kjøpt på en bruktbutikk. Hun visste at hun ønsker seg en stor tekopp.

Nei, klart det.

Jeg er glad for at ungene har venner som vil gi dem gaver jeg altså. Det er bare ikke alltid sånne overraskelsesgreier passer så bra, men det vet jo ikke ungene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:26   #552
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, klart det.

Jeg er glad for at ungene har venner som vil gi dem gaver jeg altså. Det er bare ikke alltid sånne overraskelsesgreier passer så bra, men det vet jo ikke ungene.

Det skjønner jeg godt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:33   #553
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Yngste har delt ut sine gaver i dag. Mulig det ble noen overraskelser på døra for de hadde ikke avtalt noe. 1

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 10:54   #554
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan forholder man seg til det når tenåringene får overraskende julegaver fra venner?

«Åh, takk!» og ut og kriseshoppe eller bare «åh, takk!»?

Har alltid noen gaver på lager, kan bare være en pose julegodt, el.l. Det som evt ikke går ut som julegave, blir vertinnegave om vi skal bort, eller vi spiser det selv..

Kan gjerne være ferdig pakket, og «kan du vente litt, har ikke fått skrevet på kortet, ennå».

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 10:57   #555
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har alltid noen gaver på lager, kan bare være en pose julegodt, el.l. Det som evt ikke går ut som julegave, blir vertinnegave om vi skal bort, eller vi spiser det selv..

Kan gjerne være ferdig pakket, og «kan du vente litt, har ikke fått skrevet på kortet, ennå».

Jo, her var da settingen at ene ungen var på overnattingsfest og der var det flere (nei, ikke alle, nei, det var ikke noe avtalt) som utavdetblå hadde gave til ham.

Jeg går ut i fra at det ikke er kutyme å reise rundt med et diskrét ekstragavelager i hele desember?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-19, 00:54   #556
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Juleroen senker seg i hjemmet vårt. Vi har pyntet et nydelig juletre, dekket på mat til nissen, hengt opp julestrømpene, sett Kvelden før Kvelden, spilt brettspill og spist uante mengder julegrøt og snop. Barna er i seng, som vanlig sitrende av spenning for morgendagen.

Julenissen har allerede vært, han har lagt gaver under treet og fylt strømpene, spist av maten som ble lagt fram og har tradisjonen tro skrevet "takk" i klementinskall. Og så har han tatt med seg julealven, som akkurat rakk å henge en lapp på julekalenderen med bilde av seg selv og "takk for meg" skrevet på.

Nå skal jeg nyte en time fred og ro før jeg får noen timer søvn før årets store kjøkkentjeneste. Ønsker alle her en fin jul.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-19, 08:05   #557
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har en underlig følelse av dagen derpå, selv om det i dag er selve dagen. Ungene og jeg feiret her i går, med full julemiddag, mandel i riskremen og gaveåpning. Nå har jeg bakt rundstykker til julefrokost, etter den skal de reise videre.

Såh. Jeg har en lang dag foran meg før jeg skal til noen venner i kveld. Tror jeg må finne en skog å gå i etter runden med lys på gravene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 22:35   #558
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Ja, da var julen over for denne gang, i alle fall her i huset, vi ryddet vekk julepynten i dag. Ungene har knust pepperkakehuset, og vi har spist så mye vi orket av det som er igjen av julekaker, og drukket opp resten av julebrusen. Det ble en veldig fin, koselig og avslappende jul, passe dose ro og fred, passe dose familie, og det ble akkurat slik det skal være. Alle fikk julegaver de ble veldig glade for, og i tillegg fikk vi en svært gledelig nyhet om noen i familien. Jeg føler meg utrolig heldig.

Men jeg har allerede forberedt noe til julen 2020. I år fikk nemlig jeg og mannen overraskende tilsendt en adventskalender fra et vennepar i utlandet. Min venninne hadde sydd 24 kalenderposer i fint, fargerikt stoff, og oppi hadde de puttet ulike småsjokolader fra deres hjemland, en hver til meg og mannen, for hver dag. Så jeg har bestemt at jeg skal sende kalenderen i retur neste år, og fylle den med noe tilsvarende til dem. Har lagt inn en påminnelse i kalenderen min den 1.oktober, og til og med vært framsynt nok til å skrive hvor jeg har gjemt kalenderposene. Så da bør jeg vel greie å få det til.

Andre som har noe de vil huske på eller forberede til neste jul allerede? Noe som skal kjøpes på salg, eller fått gaveideer som ikke må glemmes, eller tanker om ting som skal gjøres annerledes, som det er lurt å notere ned?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-01-20 kl 22:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 23:32   #559
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har kjøpt julestoff på tilbud så jeg kan sy juleboxere til gutta som de skal få 1.desember.
Har lagt inn påminnelser om fotobok jevnt utover året. Sånn at jeg ikke sitter uka før Black Friday og stresser.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 00:09   #560
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg skal ha en bedre jul i 2020 enn det jeg hadde i 2019.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no