Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du ledd av i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-22, 16:30   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hva har du ledd av i dag?

En god latter forlenger som kjent livet, så har du lest, sett eller opplevd noe morsomt, del det her da vel.

Jeg lo høyt av disse gymnastene.
https://fb.watch/gmmRWaTFGx/

Og av han her.


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av frukt : 24-10-22 kl 16:35.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-22, 16:48   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg har ledd av meg selv…

Spilt ishockey med i DnB arena (der Oilers spiller). Oilers har en dag i uken hvor de som hae havnet litt utenfor samfunnet kan komme og spille, de stiller med utstyr.

Så det var første gang i dag.

Jeg kamp med fult hockey utstyr på skøyter.
16 år siden jeg var på skøyter sist..

Og ja, man har flere muskler på steder man ikke tror det er muskler.

Men jeg falt bare en gang og det var ikke noe kamp på meg, var nok å begynne med gå på skøytene, deretter prøve å ha en kølle og puck samtidig. Da hadde jeg brått to ting samtidig og det var ikke lett det!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 07:56   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg og 10åringen satt 1t og så på kattefilmer på youtube. Om man ikke ler av filmene ler man hvertfall av den nydelige latteren hans.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 08:03   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg har ledd av meg selv…

Spilt ishockey med i DnB arena (der Oilers spiller). Oilers har en dag i uken hvor de som hae havnet litt utenfor samfunnet kan komme og spille, de stiller med utstyr.

Så det var første gang i dag.

Jeg kamp med fult hockey utstyr på skøyter.
16 år siden jeg var på skøyter sist..

Og ja, man har flere muskler på steder man ikke tror det er muskler.

Men jeg falt bare en gang og det var ikke noe kamp på meg, var nok å begynne med gå på skøytene, deretter prøve å ha en kølle og puck samtidig. Da hadde jeg brått to ting samtidig og det var ikke lett det!

Du er tøff kamp. Tror ikke du hadde fått meg med på det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 08:03   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Kattefilmer er sjelden kjedelige.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 10:00   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Gutta (20 og 26) og jeg var i Dyreparken på Skumle dager her om dagen. Vi står i lang kø for å komme med på toget (dere som har vært der vet hva jeg snakker om) og skravler om alt og ingenting. Yngstemann jobber på Rema i tillegg til studier og er i overkant opptatt av priser/statistikk og kjedelige dagligvaregreier. Han begynner å snakke om pristester og hvem som ligger bra an osv. "Oda gjør det jo bra i tester", sier jeg og ungen er enig. Eldstemann ser forvirret ut - "Oda? Hva er det?", vi forklarer men han har virkelig aldri hørt om Oda eller Kolonial som det het tidligere. yngstemann begynner å le av broren, han knekker helt sammen og bare ler og ler og hikster "Jeg vet ikke hvorfor det er så morsomt!" og da må jo jeg også le, av minsten som ler så fælt og av eldstemann som er rød i toppen og fornærmet - det går bare ikke an å ikke le. Alle i køen glor på oss
Da det roer seg litt sier eldstemann "Dette kommer jeg til å få høre, ikke sant? Lenge?" og da må vi le en runde til.

Ler fortsatt av det når jeg tenker på det, sikkert ikke morsomt for andre enn oss men et skikkelig gyllent øyeblikk var det!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 10:02   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg ler av kongen befaler, både den norske og Uk.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 16:24   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg ler av kongen befaler, både den norske og Uk.

Jeg ler av den norske. Hvor finner du den engelske versjonen?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 16:30   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg ler av den norske. Hvor finner du den engelske versjonen?

Discovery plus. De har ikke alle sesongene, men de ni første tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 18:32   #10
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Discovery plus. De har ikke alle sesongene, men de ni første tror jeg.

Å! Jeg søkte på Taskmaster, men fant det ikke.... Hva må du søke på? *Elsker uk versjonen*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 18:54   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Å! Jeg søkte på Taskmaster, men fant det ikke.... Hva må du søke på? *Elsker uk versjonen*

Mener det heter kongen befaler UK

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 20:02   #12
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

BAdesken, som har lagt ut faksimile av artikkel om kvinne som ble svindlet for flere hundre tusen av en mann som påstod at han var strandet i verdensrommet, og minner om at før vi ler av det, må vi tenke på at det har blitt dritdyrt i verdensrommet nå.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 20:17   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg følger lunch_norge på Instagram. I dag har jeg ledd svært inderlig av et av forslagene til årets nye jobb-ord.

«Er det en gammel hånd?»

Hvis jeg hadde fått en hundrings for hver gang jeg hadde sagt det i år, så hadde jeg vært en svært velstående kvinne. Det er mulig at man 1)bør kjenne tegneserien fra før 2)bør bære prosjektleder som har vært plassert på hjemmekontor i 2 år. Men jeg lo så jeg nesten falt av stolen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 20:21   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

BAdesken, som har lagt ut faksimile av artikkel om kvinne som ble svindlet for flere hundre tusen av en mann som påstod at han var strandet i verdensrommet, og minner om at før vi ler av det, må vi tenke på at det har blitt dritdyrt i verdensrommet nå.

BAdesKen får meg til å humre titt og ofte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:02   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Jeg skulle ønske jeg lo mer, for det skjer ikke så ofte. Jeg kan trekke på smilebåndet da. Men er det noe jeg ler så jeg griner av er det enkelte bloopers fra diverse filmer og serier.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 11:08   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Men denne videoen får meg til å le hver gang.

https://youtu.be/q72Sdk7Hg6w

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 12:06   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

BAdesKen får meg til å humre titt og ofte.

Meg og! Ikke bare humre, forsåvidt

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 12:35   #18
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Det er en video som sirkulerer nå før Halloween av en hund kledd ut som en svær edderkopp. Bare å google dog dressed as spider. Fantastisk!!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 12:40   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Den er festlig, ja. Og folk som har kledd seg ut som t-rex.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-22, 22:41   #20
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du ledd av i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Men denne videoen får meg til å le hver gang.

https://youtu.be/q72Sdk7Hg6w

Nå lo jeg godt!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no