Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 01:01   #21
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.



Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Jeg er også kommuneansatt og vi har da julebord

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jada, her også! Det går jo greit, så lenge man arrangerer og betaler for seg selv!

Jeg må ærlig innrømme at det var en helt annen standard på julebordene da jeg jobbet i det private, enn i kommunal sektor. Pynte meg med kjole skal jeg ihvertfall ikke i år, så fint er ikke de kommuneansatte sitt julebord!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 02:33   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Hva jeg skal ha på meg? Truse med tilbehør (= aner ikke.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 03:48   #23
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Hm, si det.
Jeg har en mørkebrun kjole som jeg er veldig glad i, den er passe pyntet, så spørs om det blir den med svarte jeans under og noen enkle, pene (sorte) Vagabond sko til.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 08:44   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi skal ikke ha julebord før på nyåret. Planen er å ha på meg en sort og brun kjole med sorte støvler eller sort bukse, sort tøpp og røde sko + rød veske.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 08:47   #25
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg må vente å se hva jeg får over magen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 08:50   #26
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Aner ikke, tenker ikke på sånt før etter at jeg har dusjet den dagen jeg skal bort.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:12   #27
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Aner virkelig ikke.....må nok på shopping!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:17   #28
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Kjøpt kjolen til venstre i fjor, satser nok på den

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:17   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg er ganske så høygravid i julebordsperioden - jeg skal ha på meg sort kjole og sorte støvletter - noe jeg allerede har.

Det er stor forskjell på kommunale og private julebord ja - I fjor hadde vi "blåtur" med fest og aktiviteter, i år skal vi se "anne-Cath" og ut å spise. + at vi har julelunsj på en resturant siste dagen før jul) I kommunen var vi ut og spiste på egen regning.

Gavene er også helt forskjellige

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 09:27   #30
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Er gravid i 8 md og med min bekkenløsning kan jeg glemme julebord....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:36   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi har heller ikke julebord, men årsfest på nyåret. Hva jeg skal ha på meg da, har jeg virkelig ingen idé om.....

Vi har julefest på jobb i begynnelsen av desember. Den starter rett etter jobb, så det blir ikke særlig oppkledning. Skjørt, støvletter og en tøff topp, eventuelt en tunika blir vel antrekket da tenker jeg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 12:50   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gavene er også helt forskjellige

Gave?!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 12:53   #33
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

SKal ha på meg denne, lånearva av Guniss.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 12:54   #34
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Kjøpt kjolen til venstre i fjor, satser nok på den

Åh - de var fine! Jeg kunne tenkt meg den i midten.
Kjøpt på Oasis?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 13:04   #35
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg er student og skal følgelig ikke på julebord. Mannen er kommunalt ansatt, og de har aldri med partnere på fest ...:leiseg:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 13:06   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vet ikke enda, det er litt over en måned til julebordet. Blir vel noe sort, tenker jeg, med litt fargerike detaljer, noe som kan romme en stor gravidmage.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 13:21   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er student og skal følgelig ikke på julebord. Mannen er kommunalt ansatt, og de har aldri med partnere på fest ...:leiseg:

Venninnegjengen min fra videregående har julebord hvert år. En veldig hyggelig tradisjon!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 13:24   #38
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Tror jeg går for den gode gamle kjolen

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjole.jpg (7,7 KB, 78 visninger)
Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:02   #39
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal ikke på julebordet, det er kjedelig å gå uten følge når alle andre har følge med. Mannen min er altså ikke hjemme når julebordet avvikles i år.

Hans firma har ikke julebord.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:14   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Ein svart kjole fra Mexx med litt sølvgrå pynt på. Må finne meg finsko.
Lurer veldig på kva eg skal ha som tilbehør?, vil gjerne ha tips. Kjolen har v-utringing. Har ei stilig lita sølv veske eg tenkte å ha og har lyst å ha store sølv øreringer. Kanskje det er nok?.

Sølvsko i tillegg, så høres jo dette veldig fint ut da.

Jeg byttet jo jobb i august, så for første gang skal jeg ikke på stooort julebord i stort konsern, men derimot får vi ha med partnere, det er helt nytt for meg, veldig hyggelig. Firmaet har kick-off halvårlig med alle, så julebordene tas avdelingsvis. Vi skal ha fiiiin middag i egne selskapslokaler med kjendiskokk, så litt pyntet må det bli, men er jammen ikke sikker på hva. Har en lekker liten sort fløyelskjolesak arvet fra mamma, med perlepaljetter langs kanten...hm.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no