Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 20:22   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Julebord? Hvilket julebord?

Hilsen kommuneansatt.

Vi har da julebord hvert år. Ok, vi betaler selv, men det blir like festelig okke som.

Jeg skal ha lilla kjole fra NoaNoa og gullballerina og gullveske.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 20:56   #82
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal ha på meg langt sort skjørt og en ny kjempelekker!! tunika i brunt og sort! Og sorte høye støvletter

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:05   #83
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

For første gang på 8 år kan jeg få gå på julebord, men jeg sliter med å få tak i finklær i min størrelse (46/48) så jeg vet ikke.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:10   #84
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Kjole fra Adam + Eve.




__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:11   #85
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

For første gang på 8 år kan jeg få gå på julebord, men jeg sliter med å få tak i finklær i min størrelse (46/48) så jeg vet ikke.....

Folk er da ikke stivpyntet på julebord? Mange som går i en grei svart bukse og en bluse eller noe sånt. Gå på julebord og kos deg, Jessica!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:25   #86
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg tror jeg skal gå for en brun kjole med "gullpenger" hengede rundt ermene. Det blir i hvert fall ikke noe nytt, og den lille sorte hadde jeg på i fjor. Jo, tror jeg må gå for den brune. Med et brunt armbånd og brune øredobber jeg har kjøpt med gavekort på bokklubben!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:48   #87
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

For første gang på 8 år kan jeg få gå på julebord, men jeg sliter med å få tak i finklær i min størrelse (46/48) så jeg vet ikke.....

I et annet forum har jeg hørt om en butikk på Løten som skal føre penkjoler i store størrelser. Er ellers enig med apan, klart du må kose deg på julebord! Svart bukse og bluse er jo mer enn pent nok.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:52   #88
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

På jobben hos meg har de ikkehelt bestemt om de skal ha julebord eller årsfest på nyåret.
Med det tempoet som er der så vil jeg nok regne med at det blir årsfest på nyåret....................

Hva jeg skal ha på meg har jeg ikke tenkt på en gang.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:58   #89
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Folk er da ikke stivpyntet på julebord? Mange som går i en grei svart bukse og en bluse eller noe sånt. Gå på julebord og kos deg, Jessica!

Må nok innrømme at det er så lenge siden jeg var på julebord at det er litt skummelt. Har faktisk ikke vært på julebord etter jeg fikk barn og det er 15 år siden..... Har veldig lyst nå som jeg har begynt i ny jobb.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:00   #90
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Må nok innrømme at det er så lenge siden jeg var på julebord at det er litt skummelt. Har faktisk ikke vært på julebord etter jeg fikk barn og det er 15 år siden..... Har veldig lyst nå som jeg har begynt i ny jobb.

Julebord er jo ofte mer som en vanlig hyggelig fest nå da. Ikke noe skumlere enn mye annet. Jeg synes du skal gå hvis du har hyggelige kollegaer som du har lyst til å bli bedre kjent med.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:01   #91
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Må nok innrømme at det er så lenge siden jeg var på julebord at det er litt skummelt. Har faktisk ikke vært på julebord etter jeg fikk barn og det er 15 år siden..... Har veldig lyst nå som jeg har begynt i ny jobb.

Dra!
Og kos deg!!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 12:37   #92
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Den her tenker jeg

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 12:38   #93
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vet ikke ennå. Jeg syns heller ikke klærne skal være noen hindring for å gå på julebord, de fleste firmajulebord er vel ikke sånn superoppdresset?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 12:42   #94
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Den her tenker jeg

Så fin! Hvor er den kjøpt?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 13:17   #95
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjole fra Adam + Eve.




Superlekker !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 13:29   #96
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Skal ikke på noe julebord jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 13:58   #97
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal ha på meg en knallblå knelang kjole med empirieliv, så slipper jeg å holde inn magen hele kvelden. På nyttårsfesten i januar tipper jeg det blir en svart kjole fra Oasis som jeg kjøpte til et bryllup i sommer, får bare skaffe meg et telt eller lignende til å ha over skuldrene og magen...

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:45   #98
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

HA! Jeg fant, jeg fant (innerst i skapet). En lang, svart silkekjole fra før jeg ble gravid med storesøster. Den passer perfekt. Eneste aberet er at det er spaghettistropper på den. Tror jeg skal ha en tynn, sort ullcardigan over med "rysjer" nederst på ermene. Og så så har jeg lekre sorte sko i kjelleren et sted. Mangler bare noen pene smykker til, så er jeg "all set to go".

*svært fornøyd*

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no