Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Roberto Cavalli for h&m

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 14:54   #1
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Roberto Cavalli for h&m

Torsdag 8 november kl.10 slippes den nye kolleksjonen til Roberto Cavalli fo h&m i noen utvalgte butikker og på nettet kl 2359 8 november.

Hva synes dere om den nye kolleksjonen?

  Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 15:22   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

litt for mye dyremønster for min smak, men jeg har allikevel gått til innkjøp av Roberto Cavalli lesebriller nå... De er veldig fine!

..og veldig dyre.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 15:40   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Etter å ha sett på nettet tror jeg at jeg skal handle et par bukser ihvertfall
Mulig noe undertøy

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 06-11-07 kl 15:45.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:56   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Hmmm, min første tanke var at det var usedvanlig stive priser til å være H&M!

Bortsett fra det har jeg et selvpålagt shoppingforbud et godt stykke framover. Det finnes grenser for hvor mye klær et menneske trenger .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:14   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Det finnes grenser for hvor mye klær et menneske trenger .

HÆ? Forstår ikke hva du mener jeg.... Grense?
















__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:16   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

HÆ? Forstår ikke hva du mener jeg.... Grense?
















__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:18   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

. Det finnes grenser for hvor mye klær et menneske trenger .

Neidaa .....
















__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:08   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Lekre selskapskjoler, men jeg kan faktisk ikke huske når jeg sist hadde anledning til å gå i lang kjole.

Jeg har faktisk en slangeskinnsmønstret lilla med gullglitter Cavallibukse, som jeg kjøpte av Jålebeinet ifjor. Den er überkårni på en kjempefin måte.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:31   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Hvis jeg først skal i selskap som krever lang kjole (feks galla) så stiller jeg ikke i H&M uansett. Ikke fordi de ikke er fine nok, men fordi det er for stor sjanse til at noen andre har lik. Det samme med selskapsklær egentlig når jeg tenker meg om.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:41   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Er det noen som har link til kolleksjonen?:neier:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:41   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Må man se på hele den introen for å se, eller ligger colleksjonen på nett?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:44   #12
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvis jeg først skal i selskap som krever lang kjole (feks galla) så stiller jeg ikke i H&M uansett. Ikke fordi de ikke er fine nok, men fordi det er for stor sjanse til at noen andre har lik. Det samme med selskapsklær egentlig når jeg tenker meg om.

De designerkolleksjonene HM tasr inn, blir levert i et begrenset antall, så faren for å møte flere i samme klær, er langt mindre enn de "vanlige" HM-klærne.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:47   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Må man se på hele den introen for å se, eller ligger colleksjonen på nett?

Du får mulighet til å skipe introen.
Menyen er litt kontete syntes jeg, ligger helt nede i venstre hjørne

Det er nok et par tre ting jeg skal kjøpe.Et par bukser og den ene sorte skinnbeltet.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:48   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Orker ikke når det ta sånn tid.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:49   #15
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

HÆ? Forstår ikke hva du mener jeg.... Grense?
















Damen er gal!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:45   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Syntes kjolene var fine. Likte godt den finmønstrede hvite og sorte korte.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:24   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Vel, noen som fikk kjøpt seg noe ? Det skulle ha vært hysteriske tilstande som vanlig (bortsett fra Madonnakolleksjonen kanskje, hvor en masse ble returnert i de etterfølgende dager).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:30   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vel, noen som fikk kjøpt seg noe ? Det skulle ha vært hysteriske tilstande som vanlig (bortsett fra Madonnakolleksjonen kanskje, hvor en masse ble returnert i de etterfølgende dager).

Jeg fikk akkurat det beltet jeg ønsket meg,et udertøysett med to truser og trenchen i julegave til min kjære.

Nettet hang grusomt i går, så jeg ga opp.
Hadde tenkt å kjøpe en av de sorte jeansene, men de var tomme kl.05.30 da jeg sto opp igjen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:35   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Det ser ut til at det meste er utsolgt nå, og det er veldig greit for meg, kjenner jeg. Det er lenge siden jeg har sett så mye grusomt samlet på ett sted.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:46   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roberto Cavalli for h&m

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det ser ut til at det meste er utsolgt nå, og det er veldig greit for meg, kjenner jeg. Det er lenge siden jeg har sett så mye grusomt samlet på ett sted.

Tell me how you really feel ...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no