Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørbokstaver

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 20:41   #1
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Interiørbokstaver

Noen som vet hvor på nettet jeg kan finne bokstaver ala disse?





Jeg fant de her www.urbanoutfitters.com , men de sender ikke til Norge

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:53   #2
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Vet du kan få kjøpt små , ca 10cm, i lekebutikker.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:57   #3
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Her er noen:
Barneparadis

  Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:37   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Her er en liknende tråd. Jeg var i utgangspunktet på utkikk etter bokstavklistremerker, men det ga jeg opp. Vi endte med å kjøpe bokstaver i tynt tre på Panduro. Disse har jeg nå malt i ymse farger (og der ligger de - jada. Har ikke kommet opp på veggen, nei.)

Panduro har nettbutikk, men jeg greier ikke å finne de bokstavene jeg kjøpte der nå. (Dette var i fjor.) Ulempen med dem er at de ser litt smårare ut - det er små bokstaver med "rundinger" i kantene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:38   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Jo, her er de!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:46   #6
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Takk for linker!
Jeg skal ha de stående forskjellige plasser i hjemmet, så de må ha litt tykkelse. Jeg liker helt rette former. De kan godt være hvite, jeg maler de i den fargen jeg vil ha de i.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:01   #7
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Siden de ikke sender til norge, kam du jo "lure" de, å benytte jetcarrier.
Da får du en adr i usa som de sender til, så sender jetcarrier det videre til deg, men det tar lenger tid pluss at det koster mer.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 22:07   #8
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Bokstaver i høyden 25 cm fås hos Sally Ann-butikken i Oslo. Kvist har bokstaver i tre med en høyde på 40 cm, og noen i metall som er 31 cm høye og 4 cm dype. Du kan også få bestilt hos et skiltfirma eller hos en smed (tatt fra BoBedre).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:53   #9
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Søk på ebay, så finner du mange forskjellige.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 20:50   #10
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Søk på ebay, så finner du mange forskjellige.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg tør våge meg inn på ebay

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 21:34   #11
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Er ikke sikker, men sjekk disse: www.mollysheaven.no
www.lunehjem.no www.lineashage.no
www.frk-doris.no
www.himmelrommet.no

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 21:36   #12
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver

De kommer som oftes i zink, de bokstavene. (søke tips)

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 21:59   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jo, her er de!


Ah, der var det endeleg bokstavar i høveleg fasong og storleik
Takk for link!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:03   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Panduro har nettbutikk, men jeg greier ikke å finne de bokstavene jeg kjøpte der nå. (Dette var i fjor.) Ulempen med dem er at de ser litt smårare ut - det er små bokstaver med "rundinger" i kantene.

Desse er jo 215mm. Det er jo anstendig storleik. Alt etter kva dei skal brukast til, sjølvsagt. Eg skal ha dei på barneromsdørene. Eg tykte fasongen var fin (eller festlig som min mormor ville sagt ) og passa fint til barnerom.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:07   #15
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg tør våge meg inn på ebay

Sant nok. Jeg rotet meg inn på jakt etter kule mammaklær da jeg var gravid og har aldri kommet meg ut igjen

Ebay er ikke farlig altså. Bare avhengighetsskapende.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 22:33   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Desse er jo 215mm. Det er jo anstendig storleik. Alt etter kva dei skal brukast til, sjølvsagt. Eg skal ha dei på barneromsdørene. Eg tykte fasongen var fin (eller festlig som min mormor ville sagt ) og passa fint til barnerom.

Festlig, ja. Jeg liker fasongen, jeg også, men tenkte at det kanskje var litt upraktisk for små barn som skal lære seg alfabetet. Noen av bokstavene er nesten ugjenkjennelige.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no