Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Havesyke-tråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 08:47   #41
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nærmere bestemt disse:

Kan jeg få bildet og lampen da?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.



Lampe:

Denne har jeg fundert på å lage selv, ved hjelp av hyssing, spraylim, gladpack og en hoppeball

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 08:48   #42
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Åh - dette var knallstilig!




Det var dette også, men det kan da ikke være særlig godt å sitte i?

  Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 08:56   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Lampen til Sjuggerpløm står på ønskelisten til mitt spisebord også
Og denne Lobster-stolen (til den fagre pris av en månedslønn eller noe sånt):

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 08:59   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Ellers har de mye fint hos Northern Lightning (som en eller annen her inne tipset om)
Jeg skulle ønske jeg hadde huset til disse:


Sist redigert av m^2 : 22-07-08 kl 09:08.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:01   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kan jeg få bildet og lampen da?



Denne har jeg fundert på å lage selv, ved hjelp av hyssing, spraylim, gladpack og en hoppeball

Klart du kan. Jeg vil ha det bildet jeg har linket til, helst det nederste.
Evt. et av Cilen sine, som hun viste frem sammen med akkurat disse møblene. Du verden så kult!

  Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:07   #46
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åh - dette var knallstilig!


Er ikke det Egget? I så fall så visste jeg ikke at det fantes sofa til.

Lekkert!!

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:47   #47
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Denne har jeg fundert på å lage selv, ved hjelp av hyssing, spraylim, gladpack og en hoppeball

Det blir nesten som klokka jeg har laget! Akkurat her manglet jeg litt tråd da, så den er litt fyldigere nå...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1321.JPG (51,0 KB, 27 visninger)
__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:51   #48
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det blir nesten som klokka jeg har laget! Akkurat her manglet jeg litt tråd da, så den er litt fyldigere nå...

Stilig! Brukte du noe flammehemmer på også?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 09:51   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Denne har jeg fundert på å lage selv, ved hjelp av hyssing, spraylim, gladpack og en hoppeball

lage den går sikkert an, men jeg er spent på resultatet når du skal få hoppeballen ut av lampen etterpå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:15   #50
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Kan kjøpe en kjempestor ballong? Stikke hull på den når skjermen har stivnet.
Det kunne blitt en interessant skjerm om du skulle tatt ut en diger hoppeball ja Balanse

  Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:20   #51
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

lage den går sikkert an, men jeg er spent på resultatet når du skal få hoppeballen ut av lampen etterpå.

Jeg slipper ut luften før jeg tar den ut, vet dere. Man må ha et hull til å skifte lyspære, og det går nok greit å ta ut en sammenklemt hoppeball derfra. : optimist:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:21   #52
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg slipper ut luften før jeg tar den ut, vet dere. Man må ha et hull til å skifte lyspære, og det går nok greit å ta ut en sammenklemt hoppeball derfra. : optimist:

Badeball blir passe liten når den er tom for luft.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 11:29   #53
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Badeball blir passe liten når den er tom for luft.

Helt sikkert en enda bedre ide for de mer realistiske. :sur fordi jeg ikke har prikket nok til å få prikket Mauser i dag:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 12:57   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Badeball blir passe liten når den er tom for luft.

En badeball må du klemme på for å få ut luften, og da spår jeg dårlige kår for lampen. En ordinær ballong er nok det lureste, men da var det om å gjøre å finne en rund ballong til formålet da …

Du skal se det er en grunn for at det trådnøstet av en lampe koster flere tusen kroner.

Det er forresten en griselekker lampe!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 12:59   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Du trenger ikke klemme på en badeball for å få ut luften hvis du har en lang, skarp og smal kniv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:03   #56
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:10   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du trenger ikke klemme på en badeball for å få ut luften hvis du har en lang, skarp og smal kniv.

Hvis det er et poeng at den skal være lang, vil du neppe kunne bruke den på en måte som bevarer lampen utenpå. :kverulant:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:12   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er et poeng at den skal være lang, vil du neppe kunne bruke den på en måte som bevarer lampen utenpå. :kverulant:

Nå tvinger du meg til å uttale meg om størrelsen teller eller ikke.
Jeg bare ser for meg at det hadde vært lurt med en sånn fileteringssak, for å komme gjennom gladpakken og limet og sånn, og så må den jo være smal.

Uansett trenger man ikke klemme på badeballen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:15   #59
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Nå skal jeg snart forlate PC-en og dra for å kjøpe badeball. I mellomtiden kan jeg gjøre en innsats for å få tråden på rett kjøl igjen og si at jeg ønsker meg veldig noen flotte kunstverk, helst dette av Håkon Bleken:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:20   #60
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Jeg vil gjerne se den ferdige lampen, om noen finner en måte å lage den på.

Jeg har forøvrig denne, og er veldig, veldig, veldig fornøyd.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no