Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Havesyke-tråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 13:22   #61
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Ser fram til å se den ferdige badeball-lampen.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 13:54   #62
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Denne er et godt alternativ til folk som liker å lage egne lamper. Den kommer som byggesett og kan varieres i fasongen:





Den trenger jeg dog ikke å ønske meg, for den ga jeg Teomannen til jul for noen år siden. (Han ønsket seg den, han også, bare for å ha presisert det. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 14:08   #63
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Har noe som likner på den øverste der, men har ikke satt den sammen enda

  Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 14:10   #64
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har noe som likner på den øverste der, men har ikke satt den sammen enda

Det er samme lampen på begge bildene, bare satt sammen på ulikt vis.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 16:33   #65
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Vi har akkurat vært og sett på denne i teak, den ønsker jeg meg til å ha under kjøkkenvinduet på fremsiden av huset.

__________________
Gutta 2003 og 2005

Sist redigert av malena : 22-07-08 kl 18:02.
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 17:03   #66
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havesyke-tråd

Jeg ønsker meg John Deere

Kanskje i gjørme-fargen:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no