Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på trapp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 02:12   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

Farge på trapp

Jeg skal snarte starte på det grusomme maletrapp-prosjektet mitt. Men, jeg greier ikke helt å bestemme meg for farge på trappen.

Det er ei åpen trapp som går rett opp fra første til andre etasje. Ingen krinkelkroker, ingen bøyer eller svinger.

Veggen langs trappen er liggende panel som er malt i standard eggehvit, noe resten av stuen også skal bli. Det er ingen møbler som står i direkte tilknytning til trappen. Vi sitter å ser på den fra sofaen.

Ellers i stua har jeg en mørk gråmelert sofa, spisestue i lutet/lakket tre (skal ut så snart jeg har råd til noe annet) stolene er trukket i et sort/gråmelert grovt stoff. Seksjon og tv-benk er i bjørk (Ikea)

Gulvene i stua er vanlig 80-talls eikeparkett.

Hvilken farge skal jeg velge meg på trappen? Noen som har gode forslag og råd?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 03:27   #2
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Farge på trapp

Eneste forslaget jeg har er at det bør være noe farge på den, ikke helt hvit, da dette er håpløst i forhold til merker og slitasje. Litt grått kanskje? Ikke mye grått men litt svakt grå?

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:18   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på trapp

Kaffe latte?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:19   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på trapp

Jeg hadde malt den eggehvit, som veggen ved siden av.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:20   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på trapp

Tror jeg ville gått for en pen gråfarge.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:35   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge på trapp

Jeg har eggehvit på veggene i trappoppgangen, mens trappa er malt ekstra hvit. Jeg synes det er kjempefint.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no