Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Prosjekt: Varm på beina i vinter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 19:56   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.742
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prosjekt: Varm på beina i vinter

Jeg trenger varme støvletter. Det er ikke noen ulempe om de ser bra ut også, dessuten må de passe til skjørt/kjole og være sorte. Ryggen tolererer ikke hæler. Jeg kan nok være litt gøy på håret, siden jeg har noen Art-sko jeg virkelig elsker. Hjelp?

Jeg liker denne genser-varianten, men den er hverken varm (?) eller sort.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:14   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.421
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt: Varm på beina i vinter

Jeg kjøpte meg høye sorte Timberland støvletter, typen med knyting i fjor. Husker ikke nøyaktig pris, men det var ikke så helt ille, rundt en tusenlapp tror jeg? Gode og varme! Nå passer de riktignok ikke til skjørt men varme er de.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:22   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt: Varm på beina i vinter

Jeg kjøpte meg noen strikkede ugg i fjor, svarte, og de holdt meg både varm og på beina (var høygravid da).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:31   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prosjekt: Varm på beina i vinter

Disse er kanskje for lange i skaftet, eller kanskje ikke helt det du ser etter?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 11H0412_black.jpg (45,3 KB, 15 visninger)
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:40   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt: Varm på beina i vinter

Jeg har disse Fitflop Mukluk og de er de varmeste jeg har hatt. Utrolig lette og gode. Man kan gå barbent i dem også sier de men det har jeg ikke prøvd enda.

http://www.amazon.com/gp/product/B00...56QCSG2KCKRK7Q

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no