Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?
Nei, hvorfor skulle jeg det? 2 1,56%
Nei, det er praktisk vanskelig. 1 0,78%
Ja, skulle bare mangle. 103 80,47%
Ja, tør ikke noe annet. 4 3,13%
Tja, det kommer an på. 17 13,28%
Annet: Utdyp gjerne i tråden. 0 0%
Telefax. 1 0,78%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-18, 18:18   #121
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Siden det er andre på jobben som også har tilgang til e-postkontoen min, sender og mottar jeg aldri privat e-post på jobbkontoen. Både med tanke på privatlivets fred, men også med tanke på at de som skal være backup for meg, skal slippe å belemres med min private korrespondanse.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-18, 22:45   #122
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men dere som bruker jobbmailen: Hva med netthandel, nyhetsbrev for nettbutikker etc? Renner også alt sånn inn i jobbmailen?

Nei, e-poster som det fint kan gå noen dager før jeg leser, går på min private gmail. Egentlig er det vel bare skolen og idrettslaget jeg har oppgitt jobbmailen min til. Ja, og så får jeg melding om forsikring etc. på jobbmailen.
Og meldinger fra biblioteket når de har fått inn bøker jeg venter på.
Og sikkert noe til...men den rennes absolutt ikke ned av all slags mulig søppelmail, nei.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no