Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 15:01   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Åh, Flubby!

Jeg lurer på om jeg skal innføre i år det jeg truet med i forfjor (i fjor var jeg tjukk på midten); til finalen skal det drikkes drikkevarer fra hvert av landene underveis.

Jeg har ikke helt fulgt med i år, men jeg skal selvsagt radbrekke det som radbrekkes kan, og gleder meg til i kveld!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 15:04   #42
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg synes Moldova er litt kule. På en rar måte.


(Kilde: youtube.com)


(Tviler på at de går videre, da.)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 16:44   #43
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Flubby
Du imponerer, altså! Her har jeg prøvd å henge med de siste månedene, men klarer ikke å skille mellom bidragene i denne eurosuppa. Heier på Norge, og antiheier på Erik Saades sleske og lite troverdige sang. Jeg syntes Lipstick til Irland var veldig rar, men det er nå den både eldsten og jeg gnåler og synger på når vi er i gp-stemning, så da liker vi den visst litt likevel. Danmarks sang har jeg hørt mange ganger før, og synes nok klipp og lim-komposisjonen blir vel tydelig. Islands sang er kjedelig og gammeldags. Finlands sang er ekstremnaiv og irriterende, men scenebakgrunnen som skal brukes der er betagende. Frankrikes operamaskin er flink til å synge, men virker kald og robotaktig og han når absolutt ikke fram hos meg. Så synes jeg Belgias sang er skrekkelig masete, og Tysklands Lena kunne godt ha funnet på noe annet å gjøre, fjorårdsvinner eller ei.

Ingen store favoritter hos meg, bare mange jeg ikke vil at at skal gjøre det bra. Sånn, det var min veldig ustrukturerte oppsummering.


Sist redigert av Kaija : 10-05-11 kl 21:03.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 19:56   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg har ikke peiling, men må få med meg kommentarene.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:08   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Som bilen Saab. På svensk, ikke på norsk.

Kl 21 er for sent for poden, da blir det opptak!

Ja, i den retningen! Pappaen hans kommer fra Libanon om jeg husker riktig så det er ikke et svenskt navn, men jeg har hørt en intervju med ham der de snakket om hvordan etternavnet hans skulle uttales. Som om du skulle si bade, men med et helt likt a til, men begge skal nesten være helt sammen når man uttaler, dvs kort pause mellom.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:31   #46
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Kan jo ta med noen flere av de som skal i ilden i kveld før sendinga begynner og jeg forsvinner.

Av de nordiske landene skal Finland og Island framføre i kveld, i tillegg til Norge. Finland stiller med en lavmælt pop-ballade sunget av Paradise-Oscar. Han vant den finske Paradise Hotel og er kjent for at han sang alle jentene til køys når han dro fram gitaren sin... Neida, navnet har han hentet fra "Rasmus på Loffen", og han er en typisk singer/songwriter kar. Minner meg om belgias bidrag i fjor, og er slettes ikke det verste vi har hørt:


(Kilde: youtube.com)


Island stiller med gruppa Sjonnis friends, og er et tribute-band til Sigurjon Brink som døde noen få dager før han skulle framført denne låten i den Islandske finalen. Dette er altså vennene hans som framfører låten hans omtrent på sparket. Låten i seg selv er ganske kjedelig, og jeg tviler på at den går videre. Sympatistemmer i fleng fra de andre nordiske vanker det nok.

(Kilde: youtube.com)


Daria Kinzer plasserte jeg først i kategorien "Halvgammel røy som synger eurotrance", men det viser seg at hun er bare 22 år. Enten så holder Ungarns Kati seg ekstremt godt, eller så ser ikke framtida til denne jenta særlig lys ut Tror ikke den går videre, Ungarn er flere hakk bedre.

(Kilde: youtube.com)


Armenia følger oppskrifta, ung pop-prinsesse i minimal kjole. Den er også lyrisk så det holder... boom-boom-chacka-chacka. 0 poeng!

(Kilde: youtube.com)


Serbia sender Nina med en kjip låt som ikke ville vunnet på 70-tallet engang. Tror hun bare kan sette seg i tidsmaskinen og dra tilbake til disco-helvete hun kom fra, for denne er ingen vinner.

(Kilde: youtube.com)


Russland ja. Hva får man hvis man krysser Level 42 med tidlig Bryan Adams? Jepp, man får denne karen som vrikker nakkesleng på russiske småjenter. Litt artig er det at det visstnok skal ha oppstått ordkrig mellom den russiske og den svenske delegasjonen, svenskene beskylder til og med Alex Sparrow for å ha sabotert muligheten for en opptreden. Sjikkli chick-fight mellom Eric og Alex altså

(Kilde: youtube.com)


Tyrkia går videre. Det gjør de alltid, og i kveld har de den eneste rocke-låten. I finalen får den masse stemmer fra De Tyrkiske Koloniene, tidligere kjent som Tyskland, Belgia og Nederland.

(Kilde: youtube.com)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 20:39   #47
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Du er Jostein! Bare mye, mye bedre. Jeg blir nesten interessert jo!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:00   #48
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Flubby:
Jeg er klar! Ikke hørt noe som helst før nå.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:01   #49
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg er klar!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:02   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

I`m in! Flubby ruler!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:02   #51
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Tysk humor...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:11   #52
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Det var mye drøvel og lite kjole.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:11   #53
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Uff, hun polske dama sang ikke akkurat reint!

Men nå, Norge!!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:11   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg heier ikke på Polen iallefall.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:11   #55
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Ikke helt heldig skjæring på bodyen () heller gitt!
Heia Stella!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:12   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Polen får ikke min stemme (om jeg hadde drevet med slikt).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:12   #57
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Stella!

Auuu! Det var ikke akkurat rent det heller.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:13   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Det er ESC-morro i Kaffestuggu.
Stig på, stig på!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:13   #59
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Jeg liker egentlig Stella og Haba Haba, men var dette så bra da?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 21:14   #60
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Stella er vel ikke helt kjent for sangstemmen sin hun heller? Men rap'ing kan hun.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no