Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva er det som stjeler plass på iPaden min?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-16, 12:11   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.814
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er det som stjeler plass på iPaden min?

Når jeg går inn på administrer lagring, så er den appen som stjeler mest plass, er FB med ca 400mb, og summerer jeg megabyte i listen nedover, så kommer jeg på totalt 1,5gb. Men iPaden hevder st den har brukt 9,2 GB, og det er 2,5gb ledig. Vet at operativsystem trekker en del, men iPaden har 16.

Hvordan kan jeg finne ut hva som tar plass?

Trenger plass til filmer til flytur i vinterferien....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-16, 14:39   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det som stjeler plass på iPaden min?

Jeg hadde app fra VG, Dagbladet og vår lokalavis på iPaden. Det viate seg at disse appene lagret hver eneste fordømte ting jeg hadde vært å kikka på. Da jeg sletta dem/tømte cashen, var det skummelt mye lagringsplass igjen på den iPaden som til da hadde vært stappfull.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-16, 15:28   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.814
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det som stjeler plass på iPaden min?

Jeg hadde virkelig ingenting omtrent. Gikk gjennom hver eneste på lista. Vel, jeg nullstilte hele iPaden, har lastet ned igjen de få appene jeg bruker (og var de jeg hadde før), nå har jeg 11gb ledig...... Det blir filmer!

Det er på telefonen jeg har bilder og musikk og den slags plassbespisende greier.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no