Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Batteri iphone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-16, 10:30   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Batteri iphone

10- åringen fikk min iPhone 5s da han trengte ny. Kort tid etter ble batteriet ustabilt. Vi fikk byttet det på en sjappe på senteret som sa de brukte originale batteri og at dette nå skulle funke som nytt. Dette er nå ca 4 måneder siden. I følge min sønn er det ustabilt igjen. Dvs at dersom det kommer under 50%, begynner det å tappes. Fylles kjapt opp ved lading. Ved én anledning i påsken ble tlf glovarm og han fikk et varsel om overoppheting.

Noen med lignende erfaring? Var det overopphetingen? Reklamere på batteri (skulle være garanti), noe med tlf som skader batteriet?


Ellers funker den fint. Kjipt å kjøpe enda en ny iPhone, liksom.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 10:34   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Er du ikke fornøyd med Appleprodukter altså?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 10:52   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Det samme skjer med min. Har orginalt batteri i enn så lenge da.
Jeg har Samsung. 3 år gml. Samsung S3. Min begynte å tappe batteri sist måned og får også beskjed om overoppheting, tlf henger seg opp på 40% og må lades hele tiden for å kunne brukes.

Har fått mange ulike tips så prøver med nytt batteri først. Det kostet kun 109,- på mytrendyphone og er rimeligere enn 7000 for ny telefon. Prøver først dette og ser om det hjelper. Håper batteriet kommer i posten i dag.

Har sjekket på ordrebekreftelsen og det står at det er orginalt Samsungbatteri.
Sjekk der om de har til din telefon?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:01   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Er du ikke fornøyd med Appleprodukter altså?

Er du frekk! Jo, er det!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-16, 11:03   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Skulle være originalt batteri. Mulig jeg reklamerer på det. Tlf er vel drøyt 2 år gammel nå. Er et herk med de tlf, synes jeg. Ihvertfall når man får barn som også skal oppgradere/ bytte ut tlf.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 10:44   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Batteri iphone

Stedet du fikk dette gjort er ikke en autorisert Apple servicepartner, selv om originalt batteri er benyttet? Da er det her det må reklameres - ikke mot Apple eller via en autorisert forhandler som igjen kjører saken mot Apple, men mot den aktuelle forhandleren som gjorde denne jobben.

Her burde det vært en reklamasjon mot en autorisert forhandler i utgangspunktet for å opprettholde garantien.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 10:58   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Jeg fikk batteriet til min telefon i posten i går og det er helt likt det som satt i. Og telefonen funker som gull igjen. Jeg tappet det helt ut i går og telefonen virket helt til det ble utladet. Og fortsatt 90% batteri nå i dag etter lading. Utrolig deilig å slippe å kjøpe ny telefon.
Håper det ordner seg for deg med å klage til sjappen du brukte.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 11:49   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Stedet du fikk dette gjort er ikke en autorisert Apple servicepartner, selv om originalt batteri er benyttet? Da er det her det må reklameres - ikke mot Apple eller via en autorisert forhandler som igjen kjører saken mot Apple, men mot den aktuelle forhandleren som gjorde denne jobben.

Her burde det vært en reklamasjon mot en autorisert forhandler i utgangspunktet for å opprettholde garantien.

Aner ikke. Men det er på et kjøpesenter og fremstår seriøse. Skal teste den noen dager og så reklamere hos dem. Fikk kvittering på Mail. Med garanti.

Eller kan det være noe med tlf som "ødelegger" batteriet?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 11:49   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Batteri iphone

Så bra, GinaK!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no