Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-16, 12:07   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Samsungens lagringsplass blir stadig spist opp av noe. Jeg har SD-kort i tillegg, og alle kompatible apper er på den. Så har jeg strippa telefonen ned for ganske mye.

I dag har jeg mindre ting på telefonen enn for et år siden, og likevel får jeg ikke oppdatert apper fordi minnet nesten er fullt.
For SD-appene blir selvfølgelig ført over til enhetsminnet under oppdateringen og må flyttes tilbake igjen.

For et par uker siden slettet jeg såpass at jeg hadde godt med plass. Nå er det nesten fullt igjen. Hjelp?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 21:38   #2
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Mellomlagring kan det være. Vet at den spiste opp ca. 4gb hos meg i allefall.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 12:37   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Aha! Jeg har sett på den delen før, men var ikke klar over at om jeg trykket på den så kunne jeg ordne med den.
Nå har jeg masse plass! Takk!

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 12:45   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Hva trykket du på? Sikkert noe jeg må gjøre på min også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 12:51   #5
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Apper - innstillinger - Mer - lagring - Enhetsminne, her trykket jeg på mellomlagrede data - Tømme mellomlagdrede data OK.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 13:50   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Takk. Og når jeg lette videre der så gikk jeg også på diverse filer samme sted på "brukt plass" og gikk på nedlastninger, og der fant jeg masse gamle nedlastninger jeg kunne slette som også tok masse unødvendig plass.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 13:51   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Kanskje noen flinke sjeler kan hjelpe meg også?

Jeg har en Samsung Galaxy S3. Den er 3 år nå denne måneden.
Den siste måneden så henger den seg opp og lader seg kjapt ut.
Hjelper det å kjøpe nytt batteri? Nytt simkort? Har også fått forslag om å tømme alt og restarte eller hva det nå ble kalt. Formatere kanskje.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 26-03-16 kl 12:17.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 09:06   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Aner ikke. Mannen har samme telefon og samme problem. Eller det er sjeldent den henger seg opp, men den lader seg ut før vi rekker å si pølse.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 09:08   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kanskje noen flinke sjeler kan hjelpe meg også?

Jeg har en Samsung Galaxy S3. Den er 3 år nå denne måneden.
Den siste måneden så henger den seg opp og lader seg kjapt ut.
Hjelper det å kjøpe nytt batteri? Nytt simkort? Har også fått forslag om å tømme alt og restarte eller hva det nå ble kalt. Formatere kanskje.

Jeg kjøpte nytt batteri til min, kan ikke si at det hjalp så veldig mye.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 11:14   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Det har jeg også hørt nå. Beste tips er visstnok å tømme alle minner og starte opp fra scrach.

Min har vært super altså. Helt til nå i februar en gang. Jeg har mistet den i gulvet flere ganger og den har også tålt det oppigjennom. Den har også vært ganske så våt. Kanskje det er den slitasjen som nå merkes.
Jeg har et silikondeksel utenpå så det har nok tatt imot mange av støtene.

Titter på ny men det er mye penger. Bare jeg husker å lade den før den går under 16% så går det fint. Ellers henger den seg opp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 13:12   #11
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy s4 - hva spiser av lagringsplassen?

Jeg har lyst på ny, men så får jeg meg ikke til å kjøpe ny så lenge den jeg har virker.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no