Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Clinton vs Trump - debattene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 11:09   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clinton vs Trump - debattene

Flere enn meg som hadde på vekking i natt for å få med første presidentkandidatdebatt i årets amerikanske presidentvalg?

Jeg klarte ikke holde meg våken gjennom hele, men klarte å bli god og kvalm av Trump uansett, og synes Clinton håndterte ham riktig bra.

"Yes, just listen to what you just heard!" :trillende latter:

NRK faktasjekker påstandene!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:19   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

På natta må jeg sove, men skulle gjerne hatt det med meg. Får se på høydepunkter i dag når jeg får tid.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:24   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg sover og på natten men har prøvd å få med meg en del klipp og artikkler i saft. Synes også hun håndterer han godt. Jeg håper og tror at han kommer til kort når han må opp mot henne direkte på den måten.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:26   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg sover så sjelden på natten uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:27   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

I følge en eller annen (riktignok demokratvennlig) publikasjon, fikk jeg med meg at hun vant debatten med noe sånt som 2/3 av stemmene?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:56   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg sov ikke noe særlig i natt, men var for sliten til å trykke på fjernkontrollen så jeg fulgte debatten via nettaviser.

Jeg er så glad for at Clinton holdt seg rolig-- hun var tydelig godt forberedt! En hver kan jo gå i taket over Trump sin (manglende) retorikk. Så ja, jeg er kjempeglad for at hun kom så godt ut av debatten, og håper at det gjenspeiles på valgdagen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:59   #7
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Det MÅ gjenspeiles på valgdagen. Hvis ikke frykter jeg fremtiden.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:00   #8
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg har lest noen av svarene hans transkribert, og det er jo hårreisende innholdsløst.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:05   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg tror (okei, håper) at det går litt inn hos velgermassen at alt skrytet hans av hvor fantastisk firmaene hans er bare er varmluft. Håper Clinton fortsetter å få frem hvor dårlige resultater han egentlig har.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:13   #10
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Jeg skulle så gjerne ønsket at Hillary IKKE hadde surret det til med de mailene som er borte!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:16   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Her er transcript med innebygd fact check fra NPR:

http://www.npr.org/2016/09/26/495115...dential-debate

Har ikke lest den enda, fikk tips i lunsjen just nu.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 12:24   #12
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Hele debatten kommer på Nyhetskanalen til tv2 idag kl 1845.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 10:39   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Joe Biden er neppe fullstendig objektiv, men jeg er allikevel helt enig i hans reaksjoner.

https://www.nrk.no/urix/donald-trump...ase-1.13153074

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 10:41   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

... og så kikket jeg på CNN i dag tidlig, da var det reportere som intervjuet Trumpetister etter debatten, og jeg blir litt deppa. Kvinner ble spurt om de opplevde at Trump respekterer kvinner, (ref "Miss Housekeeper" og "Miss Piggy", som han uttalte om en latinamerikansk missekandidat i egen missekåring...), og de mente at slikt var fullstendig irrelevant, og nå skulle man ikke bry seg om småting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:10   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

... men jeg skjønner så klart at det var et stort problem for Trump at Miss-en hans la på seg.

Sitat:

I dag morges kom Trump med enda flere karakteristikker av Machando. Det skjedde under et intervju med Fox News, og Trump valgte her å både angripe hennes kredibilitet - i tillegg til at han uttalte at hun var et stort problem for Miss Universe-ledelsen.

- Hun var den verste vi noen gang hadde hatt. Den verste. Den absolutt verste. Hun var umulig, sa Trump.

- Hun var vinneren, og så la hun på seg masse i vekt - og det var et stort problem. Vi hadde et stort problem, fortsatte Trump.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:20   #16
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Han er så dust. Og det er så skummelt at folk lar seg lure.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:25   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

NRK viste hele debatten igjen i går kveld, med kommentarpauser. Det var et veldig godt program.

Det var jo egentlig en helt hårreisende debatt, om man i det hele tatt kan kalle det det. Jeg syns Clinton kom seg veldig godt ut av det hele, hun fremsto som kompetent, men fremdeles lettbent. Det er egentlig helt fryktelig at hun blir dømt på så utrolig mange flere områder enn ham, bare fordi hun er kvinne. Og truslene nå om at hennes manns utroskap skal brukes mot henne?

Trump fremsto, ikke uventet som rablende gal, og jeg håper noen av velgerne hans faktisk lyttet til at han mente at det at han ikke betaler skatt gjør ham lur. Jeg fniste meg opp til jobb i dag ved å lese tweets om debatten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:26   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Han gikk ut og sa kun en time etter pressekonferansen at han slett ikke hadde sagt at han var lur som ikke betalte skatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:27   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

En av mine favoritt-tweets:

Sitat:

Donald Trump is your 6th grade essay that you triple spaced and made 16 point font to fill the one page requirement in human form

Flere her: http://nymag.com/selectall/2016/09/b...d-clinton.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-16, 11:29   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clinton vs Trump - debattene

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Han gikk ut og sa kun en time etter pressekonferansen at han slett ikke hadde sagt at han var lur som ikke betalte skatt.

Jeg syns det er så rart at folk lar seg dupere av dette? Man har bevis på bevis på bevis og viser dem frem, og fremdeles sier han og støttespillerne at han ikke sa ditt og datt? Eh, jo.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no