Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Boksing - ja eller nei?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-16, 10:26   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boksing - ja eller nei?

Første proffkamp i Norge på noen tiår er overstått, og det var jo fort gjort.

Jeg ser at stemningen er ganske mot, med begrunnelsen "formålet er å skade" men selv sliter jeg mellom å se den helt store forskjellen på en sklitakling og et hanskeslag, helt ærlig. Jeg er sikkert farget av at jeg syns boksing er en skikkelig morsom sport, både å gjøre og å se på.

Jeg har en hypotese om FP-konsensus, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:29   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Liker ikke sklitaklinger, og liker ikke boksing.
Jeg liker ikke noen form for sport der målet er å påføre andre skade, og jeg får frysninger av å se hvor giret bokserene blir de får inn slag og motstanderen svaier.
Det er ikke greit, jeg synes ikke det er greit at det forherliges slik det gjøres av statsminister og andre fjols, og jeg synes det er hårreisende at man kan stryke alle medisinskfaglige innvendinger ut av loven med et pennestrøk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 06-10-16 kl 10:50.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:31   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg er definitivt imot proffboksing.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:33   #4
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.787
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Mot alle sporter hvor hensikten er å skade andre. Veldig mot.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:34   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

I mot. Målet er jo å slå noen i bakken. Hvorfor skal man slå mot hodet når man vet hvor store sjangsene er for hjerneskader? Jeg har ikke satt meg inn i dette, men har jeg ikke lest at de også er mot å bruke hodebeskyttelse?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:35   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg har ikke noe i mot boksing som sport.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:48   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg sliter med å anerkjenne boksing som sport, men det går egentlig mest på mine aversjoner mot å se vold. Hadde jeg orket, hadde jeg nok innsett at det selvsagt handler om andre ting enn dette, men blod og gørr skygger. Jeg synes ikke det nødvendigvis er superviktig å åpne for proffboksing i Norge, men synes likevel det er vanskelig å forsvare en nekt.

Såh, tja?

Sport er så mangt, men jeg må si jeg blir uvel av ideen om å slå hverandre for underholdning. Jeg har dog selvinnsikt nok til å innse at det er mine demoner som lager de føringene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 10:53   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Vel, nå blir man dømt for å utføre sklitaklinger, da. Det er ikke formålet med spillet. Jeg kunne sagt mye mer om den kronikken du har hentet argumentet fra, men det får bli etter ferien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:05   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg har ikke lest resten av kronikken, Tallulah, jeg tror det med sklitaklinger var uthevet, så jeg fikk det med meg, men sklitaklinger er ikke forbudt på banen, altså. Eldste her kommer hjem med brannsår over hele låret etter sklitaklinger rett som det er. Men forskjellen er selvsagt at man i utgangspuntet skal sikte på ballen, ikke mannen.

Klart, i boksing er hensikten å sette motstanderen ut av spill, inkludert ved å slå dem ut (ikke bare det, Brækhus vinner de fleste kampene sine på poeng, og da handler det om teknikk, mer som i karate). I fotball er målet å få ballen i mål, og når folk blir skadet så er det fordi de står i veien eller folk bryter reglene.

Jeg ser de estetiske argumentene i at det kan være stygt å se folk skade hverandre med vilje, men det er kanskje liberaleren i meg som syns at så lenge det er frivillig (og det er liksom ikke en profesjon man havner i ved et uhell), så må de få lov til å både hoppe i strikk og stille seg i en boksering for å bli slått på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:09   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har ikke noe i mot boksing som sport.

Enig med Mave. I tilfelle du lage statistikk, Poly

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:14   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg har ikke noe i mot thaiboksing eller kung fu eller jiujitsu eller capoeira eller krav maga eller kickboksing heller, for den del.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:15   #12
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg forstår ikke helt hva sklitaklinger har med saken å gjøre.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:16   #13
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Har ikke noe i mot boksing.
Ishockey er jo minst like brutal sport.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:21   #14
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

At noen vil drive med boksing på proffnivå er mer enn jeg kan forstå, men ingen tvinges inn i det, og de vet hvilken risiko de tar. Vi får ta utgangspunkt i at de er i stand til å ta disse avgjørelsene for seg selv.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:22   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg synes personlig det er en helt idiotisk sport, men det er ikke mangel på farlige sporter som kan gi alvorlige personlige skader (hallo, utfor? Kjøre med en liten hjelm og en stoffdrakt i 120 km/t?). Ville aldri falt meg inn å bruke livet mitt på å se på det, men synes ikke det skal være ulovlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:22   #16
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Boksing er sport i mine øyne også. Ikke favorittsporten min, men like fullt en sport. Så - boksing? Ja.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:23   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Liker ikke sklitaklinger, og liker ikke boksing.
Jeg liker ikke noen form for sport der målet er å påføre andre skade, og jeg får frysninger av å se hvor giret bokserene blir de får inn slag og motstanderen svaier.
Det er ikke greit, jeg synes ikke det er greit at det forherliges slik det gjøres av statsminister og andre fjols, og jeg synes det er hårreisende at man kan stryke alle medisinskfaglige innvendinger ut av loven med et pennestrøk.

Dette.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:23   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Tja, jeg personlig liker ikke sporten, på proffnivå, liker ikke sirkuset med all opphausingen og blodtåka rundt. Jeg har mye mer sansen for asiatiske kampsportgrener der disiplin og respekt står i sentrum. Men jeg synes det blir vanskelig å forsvare å forby det når det er en internasjonalt anerkjent idrett. Men jeg synes det er direkte smakløst ja, men det er jo mye og mangt som jeg ikke liker, og man kan nesten ikke forby alt på det grunnlaget. Og de vet jo hva de driver med, det kan ikke sammenlignes med hundekamper, tyrefekting og den slags (som jeg har sett dratt fram på FB). Så jeg får heller bare droppe å se på, og prøve å påvirke egne barn til å velge noe annet, om de skulle få interesse for å begynne med dette.

Det er mye annet folk gjør med åpne øyer, fullt lovlig, til tross for at det har potensielt dødelig utgang, uten annet formål enn å realisere seg selv og tilfredsstille sitt ego. Som basehopping, bestige K2 og diverse ekstremsport generelt. Det er påvist varige skader i hjernen pga heading i fotball, profesjonell langrenn har tydeligvis en utfordring når det gjelder luftveisplager (ALLE som driver med det har nemlig astma, for medisinen har overhodet ingen prestasjonsfremmende virkning på friske personer ), de beste freestyle MC-kjørerne er stort sett satt sammen av reservedeler når de er ferdige med karrieren, flere toppidrettsfolk har dødd eller nær dødd av hjerteproblemer. Og så videre.

Personlig synes jeg ikke vold er underholdende, men klarer ikke hisse meg veldig opp over at det ble tillatt, det føyer seg bare inn i rekken av idiotiske ting folk utsetter seg for helt frivillig, i idrettsøyemed. Jeg hadde likevel sovet helt utmerket om natta om forbudet ble videreført også. Verden trenger ikke proffboksing.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:24   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg kjenner at jeg synes det er litt over streken å antyde at statsministeren er et fjols, helt uavhengig av partitilhørighet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 11:29   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Jeg er i mot. Det er mange idretter med farepotensial, men formålet med basehopping, ishockey og annet er jo ikke å gå inn for å skade andre, slik som i boksing. I boksing er det jo selve poenget.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no