Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-17, 18:20   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Det jeg er ute etter er et grovt overslag på pris på følgende:

Leilighet ca 90 kvm.

- Nytt tak
- Nye gulv (evt slip)
- Nye dører (3 stk)
- Ny veggkledning til stue, 3 soverom, gang og et kjøkken. Kan godt være panelgreier, trenger ikke noe fancy.
- Vinduer (her har jeg ok kontroll.. vi snakker rett under 100 000 kr).
- Legge strøm (skal få pris av eksen)
- Kjøkkeninnredning (dette skal jeg finne ut av)

Badet er helt fint, så det skal få stå.

Det jeg er ute etter er en fornying som ikke koster mer enn MAKS 500 000 kr totalt. Velger gjerne paneler, ikke de dyreste gulvene osv. Det viktigste er at det er nytt.

Noen som har lyst til å synse litt med meg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 15:27   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Ingen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 15:43   #3
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

For 10 år siden vurderte vi (istedet for å bygge selv), å renovere ett eldre hus. Med unntak av vinduer og strøm, hadde vi de tingene på listen som du har, og da var overslaget fra entrepenøren rett under 500 000.

Men dette er jo nesten umulig å svare på - jeg tenker det kommer an på hvor i landet, utgangspunktet i leiligheten (nyere bolig vs gammel bolig og ting som kan dukke opp etterhvert), hvilken standard du vil ha på tingene etc. Det eneste mulige er jo å få noen til å gi ett prisoverslag etter å ha sett leiligheten, men magefølelsen min sier at 500 000 høres lite ut med mindre du skal gjøre en god del selv?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 15:50   #4
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Jeg tenker også at det er litt lite, kjøkken må du nok ut med over 100 000 og vinduene har du regnet på så det er 100 000 til (er arbeidet med å skifte inkludert eller er det kun prisen for vinduene?) og da er det 300 000 igjen.
Så mye kommer an på elektrikerkostnadene.

Ang vegger vil jeg tipse om walls2paint, som er helt glatte plater som man kan male rett på. Rimelig og pen løsning, og det går veldig raskt å sette opp = få arbeidstimer for snekker. Gulv og tak kan man sikkert gjøre rimelig også, men tenk på tidsbruk for snekkerne, timene koster ofte mer enn materialene.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 15:52   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg tenker også at det er litt lite, kjøkken må du nok ut med over 100 000 og vinduene har du regnet på så det er 100 000 til (er arbeidet med å skifte inkludert eller er det kun prisen for vinduene?) og da er det 300 000 igjen.
Så mye kommer an på elektrikerkostnadene.

Ang vegger vil jeg tipse om walls2paint, som er helt glatte plater som man kan male rett på. Rimelig og pen løsning, og det går veldig raskt å sette opp = få arbeidstimer for snekker. Gulv og tak kan man sikkert gjøre rimelig også, men tenk på tidsbruk for snekkerne, timene koster ofte mer enn materialene.

Vinduene er inkludert bytting. Vet dette da jeg har byttet et vindu nylig og resten er like. Kjøkkenet monterer vi selv, det burde jeg sikkert sagt. Vil ikke beløpe seg til 100 000 kr da.

Eksen skal gi meg overslag på det elektriske. Han kjenner leiligheten.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 15:53   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

For 10 år siden vurderte vi (istedet for å bygge selv), å renovere ett eldre hus. Med unntak av vinduer og strøm, hadde vi de tingene på listen som du har, og da var overslaget fra entrepenøren rett under 500 000.

Men dette er jo nesten umulig å svare på - jeg tenker det kommer an på hvor i landet, utgangspunktet i leiligheten (nyere bolig vs gammel bolig og ting som kan dukke opp etterhvert), hvilken standard du vil ha på tingene etc. Det eneste mulige er jo å få noen til å gi ett prisoverslag etter å ha sett leiligheten, men magefølelsen min sier at 500 000 høres lite ut med mindre du skal gjøre en god del selv?

Kjøkkenet gjør vi selv. Ellers tenker jeg rimelige løsninger. Smartpanel eller lignende. Ikke skal males av andre, det viktigste er å bli kvitt den overmalte "finishen" fra 70-tallet som jeg er greit lei av.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:10   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Jeg syns det høres lite ut med 500 000. Vi har nylig gjort en tilsvarende jobb (riktignok i et gammel hus, der mye var skjevt og skakt), men uten skifte av vinduer. Det kom på godt over millionen. Vi har valgt en del dyre løsninger, så vi kunne fått prisen ned en del, men du kommer ikke så langt med 500 000 når du begynner å fikse på kjøkken og elektrisk altså.

Mitt beste tips er å hente inn minst to, helst tre, uavhengige tilbud. Pass på at tilbudene inkluderer det samme, og ikke vær redd for å spørre hva som faktisk er inkludert før du signerer en kontrakt. Også anbefaler jeg varmt å ha mulighet til å overskride budsjettet med 30 %, for det kommer alltid uforutsette utgifter. Alltid.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:20   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns det høres lite ut med 500 000. Vi har nylig gjort en tilsvarende jobb (riktignok i et gammel hus, der mye var skjevt og skakt), men uten skifte av vinduer. Det kom på godt over millionen. Vi har valgt en del dyre løsninger, så vi kunne fått prisen ned en del, men du kommer ikke så langt med 500 000 når du begynner å fikse på kjøkken og elektrisk altså.

Mitt beste tips er å hente inn minst to, helst tre, uavhengige tilbud. Pass på at tilbudene inkluderer det samme, og ikke vær redd for å spørre hva som faktisk er inkludert før du signerer en kontrakt. Også anbefaler jeg varmt å ha mulighet til å overskride budsjettet med 30 %, for det kommer alltid uforutsette utgifter. Alltid.

Dette er hus fra 50-tallet. Tror som sagt at jeg får fin pris på elektrisk og at vi fikser kjøkken selv. Tenker også la være å endre på planløsningen på kjøkkenet og beholde hvitevarene, da de er nye.

I verste fall så tenker jeg ta kun stue, gang og kjøkken og heller pusse opp soverommene etter hvert. Da er det snakk om å bytte 3 vinduer, ingen dører, tak og veggpanel. Gulv kan slipes (hvis det blir billigere).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:21   #9
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Tja, vi pusset opp nesten hele huset her for tre år siden, gikk med nesten 100 liter sperregrunn og maling, rundt 40 veggplater, byttet gulv i en etasje (ca 50 kvm gulv, fordi parketten hadde vannskader på kjøkkenet og endel hakk som gjorde den uegnet for slip, vi har tre etasjer med totalt 165 kvm) et par nye kurser til kjøkkenet og litt annet (35.000 til elektriker) ombygging av viftesystemet (10.000 til blikkenslager inkl elektrikerens del) nytt kjøkken med hvitevarer (ikea- inkl montering) og endte på ca 350.000,- men da er det også inkludert litt møbler i den summen.
Klart vi kunne ha valgt dyrere løsninger, men vi prioriterte å få et hus vi trives i, ikke de dyreste designløsningene.
Vi malte bare paneltaket på ett bad, og må/bør pusse opp to bad til de nærmeste årene, derfor har vi valgt som vi gjorde.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:33   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Avhengig av hvor stort de er så tror jeg at du kan komme unna med 30.000 på IKEA på kjøkkenet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:37   #11
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Ja, vi har hvitt høyglans (elsker fremdeles hvor lett det er å vaske!), og 18 enheter (mener jeg det er) og det kom på 36.000,-
Hvitevarene kostet omtrent 40.000,- men de har du jo.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:42   #12
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Vi totalrenoverte (innvendig) stue, kjøkken og et soverom i vår leilighet på 90 kvm i ei blokk og det kom på 300 000 kr. Nye spotter i tak, elektrisk ble lagt på nytt inkludert nytt opplegg til kjøkkenet. Bare kjøkkenet (inkludert nye hvitevarer) kom på over 120 000 og vi monterte selv.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 16:44   #13
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Vi har ikke IKEA-kjøkken, da vi måtte ha et 50 cm skap og det har ikke IKEA. Vi kunne helt klart kommet langt under vår pris på kjøkken.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 21:45   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Spotter i tak! DET vil jeg ha! *noterer*

Snakket med eksen som er elektriker. Han sa at om vi la ledningene synlige, så var det billigere enn å legge de skjult. Jeg burde regne 50-100 000 kr, en veldig lite spesifikk sum, men havner nok et sted i mellom der ettersom leiligheten har en masse koblingsbokser vi må forsøke kvitte oss med (blant annet). Han skulle også sjekke opp med en snekker og høre om han kunne komme innom og se.

IKEA-kjøkken er helt fint. Ser for meg et helt plaint hvitt et. Noe med glatte flater. Tenker leiligheten skal gå i hvitt og en eller annen tresort i en varm farge.

Veldig glad dere kommer med hva dere har pusset opp, priser på ymse etc. Jeg har liksom ikke helt begreper, og forsøker bare orientere meg litt i forhold til hvor mye lån, hva jeg kan forvente osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-17, 21:50   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Ja, vi har hvitt høyglans (elsker fremdeles hvor lett det er å vaske!), og 18 enheter (mener jeg det er) og det kom på 36.000,-
Hvitevarene kostet omtrent 40.000,- men de har du jo.

Jepp, har 1 år gamle hvite hvitevarer. Blant annet et kjøleskap i full størrelse og en veldig åkei Gorenje-komfyr. Er ikke noe luksusdyr og tenker at jeg ikke ønsker bytte ut fine og brukbare ting når jeg er fornøyd med dem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 01:04   #16
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Vi skrellet ned kjøkkenet til bjelker, og rev en vegg og tettet en dør, og da hadde vi elektriker her før vi satte opp veggplater og innredning, og så kom han innom igjen da kjøkkenet var på plass for å fikse belysning under skapene.
Veldig greit når vi først skulle gjøre det skikkelig, men ikke fullt så lettvint hvis man bare skal male/overflatefikse.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 18:34   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Driver og ser på panelplater nå. Jeg har stoooor stue og lurer veldig på om det blir kjedelig med hvite plater. Hva tror dere om å velge denne fargen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 23:21   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Jeg tror det blir litt mørkt i hele stuen, du må i hvert fall ha masse lyspunkter da.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 00:40   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Ja, er ganske mange vinduer og. Hm.. burde tegne opp i tegneprogram.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-17, 11:20   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Når det kommer til sliping av gulv, er prisen ca 250 PR Kvm mener jeg å huske da vi sjekket det ut.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no