Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-12, 12:42   #1
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Jeg har fått noe medisinsk behandling av hodebunnen, og skal unngå direkte sol på hodet en lengre periode. Her er det jo ikke så mye sol at det gjøre noe, og jeg kan alltids bruke lue en stund til. Men i slutten av mars reiser jeg til Tyrkia, og da trenger jeg noe å ha på hodet når jeg skal være ute. Finnes det noen hodeplagg jeg kan bruke til formålet? Vil helst ikke se ut som en forvokst baby med solhatt.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 12:44   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Med fare for å spørre dumt (kanskje behandlingen har resultert i at du har måtte barbere deg eller mistet håret?): Har du kort eller langt hår?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 12:50   #3
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Kort til halvlangt - kommer til å klippes ganske kort snart.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 21:36   #4
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Ingen her med solhatt? - solbriller er ikke nok her...

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 22:06   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Jeg har en solhatt, kjøpt i varmere strøk. Vil tro det også er mulig å kjøpe i Tyrkia. Eventuellt kan du bruke skaut. skal se om jeg kan finne en link til deg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 22:10   #6
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Min ligner på denne

http://www.proteksol.co.uk/Women/tab...n-Sun-Hat.aspx

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 13:08   #7
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Takk for tips Er egentlig ingen hattedame, men når det er mye sol kan det sikkert gå... Men hva når det bare er sånn helt vanlig vårvær? Da ser det kanskje litt rart ut å gå med solhatt? Lurer litt på noe hodetørkle av noe slag. Men det må være lett å ta på, og ikke alt for påfallende, om det går an å ha noe på hodet som ikke legges lett merke til, da.

På grunn av behandlingen kommer jeg til å ha mye ulik lengde på håret, og det kommer til å ta sikkert et halvt år før jeg kan klippe meg i en frisyre som ikke er alt for rar. Skikkelig bad hair year. Flere kamuflasjetips mottas med stor takk!

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 20:36   #8
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Jeg har en kalott i strikket bomull. Det strikker du deg på en kveld eller så.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 21:06   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Hatter og hodeplagg er såpass in at det neppe er mange som reagerer. Og etterhvert blir du sikkert så vant med å ha noe på hodet at du vil føle deg naken uten.

Jeg syns jeg ser ulike hodeplagg 'overalt', små stråhatter, gedigne stråhatter, capser med og uten paljetter, skaut, solhatter, bomullsluer osv.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 21:24   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hodeplagg/solbeskyttelse som ser ok ut?

Det fins jo utrolig mange kule luer for tida, tynne også som en kan bruke inne eller om sommeren også.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no