Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Salg på pallekarmer

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-15, 08:48   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Salg på pallekarmer

Jula har satt ned prisen på pallekarmer - bygg - selv. Altså, de ferdigbygde koster fremdeles 99 kr, men de løse sidene er satt ned. Veldig praktisk hvis man vil ha kvadrater eller smale 60 x 120 cm. Det er veldig lett å montere de også. En 120 x 120 cm vil koste 75,60. En 80 x 80 = 69,60 og en 60 x 60 = 55,60.
http://www.jula.no/catalog/hage/utem...lkasse-715172/

Edit: Og sneglekanter 80 x 120 er halv pris! http://www.jula.no/catalog/hage/utem...lekant-715192/

Jeg tror Jula holder på å prise ned mye av utvalget nå.

Edit 2: Ja, halv pris på så mye! Jippi!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 10:39   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg på pallekarmer

Må ta meg en tur dit gitt- de har jo lokk også på halv pris.
Sånt liker jeg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 11:14   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg på pallekarmer

Takk for tips! Må finne en måte å få dratt dit i morgen, innimellom handling og bursdagsforberedelser...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-15, 13:17   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Salg på pallekarmer

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Må ta meg en tur dit gitt- de har jo lokk også på halv pris.
Sånt liker jeg.

Oi, de lokkene er tomme i en butikk, og få igjen på den andre... Jeg har laget lokk selv av tre og hvit tynn fiberduk, men disse ser så forseggjorte ut. Og høye blomsterpotter i grå "stein" er også utsolgt. Her må en handle fort.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no