Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du badevekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en badevekt i ditt hjem?
Ja, har vekt. 156 73,93%
Ja, har vekt - men den er stuet vekk/ikke i bruk. 18 8,53%
Nei, har ikke vekt, men planer om å skaffe en. 1 0,47%
Nei, har ikke vekt. 36 17,06%
Dustepoll - hvor mye veier du'a? 0 0%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 01:09   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du badevekt?

Er det en badevekt i ethvert hjem, unntatt mitt? Ja, det lurer jeg på. Har aldri hatt vekt, og nå når jeg er mor til ei jente som begynner å komme i "jålealderen" så tenker jeg at dette skal fortsatt være et vektløst hjem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 01:29   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Det ser jeg ikke noe poeng i å ha.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 01:31   #3
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har, men den er ganske støvete

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 01:40   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har en, jeg vurderer litt å kvitte meg med den. Eller kjøpe meg en kulere en med strøm - du vet sånn som kan måle muskelmasse, fett og vann. Grunnen til jeg har lyst på en slik er bare fordi de er kule, jeg liker litt tekniske ting (men jeg er mye bedre enn mannen min, han har kjøpt en måler til sikringsskapet som måtte spesialbestilles for pulsen er infrarød. Avleseren kunne festes inne i stuen, altså vekk fra skapet. ) Grunnen til at jeg kunne tenke meg å kvitte meg med den er at gulvet på badet er så skjevt at vekten viser ganske mye tull (tror jeg?).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 01:44   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Kjøpte vekt for et par år siden, ei digital vekt. Den viser to kilo forskjell alt etter hvor på gulvet den står.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 01:54   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja vi har vekt.
1. for å veie kofførter
2. for å sjekke at turbo gikk opp i vekt før når han var 1 1\2 til 3 år.
nå er den stuet under vasken på badet og er holderen til strykehjernet sånn at den ikke skal stå rett på gulvet og varmekablene og vekta har ikke fungert på 1 år

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:11   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, men jeg har badevekt på kontoret.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:20   #8
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har vekt, og den var mye i bruk da jeg ganske nylig gikk mye ned i vekt. Veier også ungene jevnlig for å følge med. Men, jeg skjønner deg, jeg har også ei jente som nærmer seg "jålealderen" som du sier, og er nøye med å ikke lage noe styr rundt vekt. Veide meg så og si aldri når hun så på mens jeg slanket meg. Jeg bruker den ennå for å holde kontrollen med min vekt.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:26   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har ikke vekt. Ser ikke noe poeng i å skaffe det heller.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:39   #10
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har vekt ja, å her blir den brukt ganske så flittig

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 08:42   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har, og jeg bruker den jevnlig.
Den er godt bortgjemt, slik at ikke barna trenger å ha noe befatning med den. Jeg veier meg aldri i deres påsyn f.eks.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:08   #12
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har vekt ja. Den står på badet og er tilgjengelig for alle. Ingen andre enn jeg bruker den. Meget mulig den forsvinner når mellomste kommer i jålealderen ja.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:12   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Har vekt, men har den ikke på badet. Har den på soverommet. Veier meg kanskje en gang i kvartalet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:12   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har. Det er ikke så ofte det står noen på dn, utenom når vi skal på juleferie og mannen vilvite hvor tungeting jeg vil legge på taket, i forhold til max-grensene for takboksen...

Eler, dvs, det er ikke helt sant, jeg tror mannen veier seg oftere enn jeg tenker over. Selv tråkker jeg på den sånn om jeg ser den, og registrerer liten endring. (Men jeg brukte den oftere når jeg var gravid da, fulgte med på vekta da. For å se at den gikk oppover)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:15   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, kjøpte ny vekt da jeg ble vektoperert, da var det jo et poeng i å ha det. Mannen bruker den mest, da han skal ned i vekt, jeg bruker den veldig sjelden men synes det er greit å ha for å sjekke at jeg ikke plutselig har lagt på meg et par kilo uten å vite det. Vi veier oss ikke foran barna da, vekten står plassert under skapet på badet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:46   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har en badevekt, et skikkelig upålitelig drog, som bare viser om man har gått opp eller ned to kilo og som varierer med hvor man setter dem på badet. Jeg har jo funnet det stedet den viser minst da, men "god-flisene" på dette badet her er inne i et hjørne, og det er temmelig tungvint, så det er ikke så ofte jeg veier meg.

Nå er det unntak, jeg er gravid og da følger jeg med selvfølgelig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:05   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har vekt og jeg veier meg mer enn en gang i uka
Ungene veies så og si aldri, hvis ikke de tilfeldigvis finner den da.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:08   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, den forsvant i "oppgjøret" og jeg har ikke skaffet meg en ny. Skulle egentlig gjerne hatt en da...men ikke i noe slankeøyemed.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:08   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja. Den står gjemt under kommoden til dattera mi, og jeg prøver å begrense meg til å bruke den én gang i måneden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:09   #20
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg er i utgangspunktet veldig lite opptatt av hva jeg veier, og har kanskje veid meg en gang eller to i året de siste ti åra. Jeg merker fort på kroppen og klærne om vekta endrer seg, og ser ikke behovet for å vite noe nøyaktig tall så lenge klærne passer. Jeg kjøpte imidlertid badevekt i fjor vår da jeg raste ned i vekt etter en stresseperiode på jobb, og brukte den litt mer jevnlig etter det fordi jeg ønsket å legge på meg igjen. "Litt mer jevnlig" betyr når jeg kom på at jeg hadde den, sånn hver 4-8 uke kanskje. Etter at jeg hadde lagt på meg de kiloene jeg mistet har jeg fortsatt å veie meg nå og da, fordi jeg ble gravid kort tid etterpå.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no