Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi skal kanskje flytte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 23:19   #21
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Gratulerer så masse

Selvfølgelig skal man benytte seg av slike familiære tilbud hvis man får de - jeg er sikker på at svigerfar syns det er en god investering og er glad for at han har mulighet til å hjelpe dere på denne måten.

Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 07:38   #22
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Tusen takk for alle innspill, det var godt å få bekreftet at vi ikke er gale.

Dere er gale dersom dere IKKE flytter
Dette høres ut som en vinn-vinn(-vinn)-situasjon!!!

Husk på å få en takst på det nye huset, og lei for all del mest mulig hjelp til flytting og vasking.

Lykke til!!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 08:59   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Jeg synes det høres mer ut som galskap å bli boende enn å flytte, hvis man absolutt skal bruke det uttrykket.

Det høres ut som en veldig god idé å kjøpe dette huset. Dere kjenner det jo og vet hvilke feil og mangler det evnt. har og dere får bedre plass og bedre plassering. Hopp i det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:34   #24
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Heldig du er som har en så snill svigerfar da!

Lykke til med flyttingen

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:34   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Det er visst en dame som hadde blir lovet en titt på huset. Dette skjedde for et par dager siden, før vi visste om vi kunne satse.

Dumme, dumme dame. Jeg lurer på om jeg skal ringe henne og advare mot det skranglete huset som er til salgs?




Det var litt dårlige forhold på telefonen da jeg snakket med onkelen min, og jeg misforsto først hva han sa. Jeg trodde han sa at siden det var en enslig same som skulle komme ville hun sjekke om huset var lettstelt. Jeg visste ikke at samer var så dårlige på vedlikehold av hus

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:41   #26
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Flyttet vil jeg gjort! Lykke til med flytting!

Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:21   #27
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Det hørtes da helt perfekt ut for dere!

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 12:20   #28
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det var litt dårlige forhold på telefonen da jeg snakket med onkelen min, og jeg misforsto først hva han sa. Jeg trodde han sa at siden det var en enslig same som skulle komme ville hun sjekke om huset var lettstelt. Jeg visste ikke at samer var så dårlige på vedlikehold av hus



Hvordan går det? Vil samedamen ha huset?

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:18   #29
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Nå har dere jo bestemt dere, men jeg liker å komme med totalt unyttige meninger: Det virker jo som om dere bør flytte i løpet av noen år uansett pga plassmangel så da er jo dette en perfekt deal. Men det vet dere jo

Lykke til med flytting og salg!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:23   #30
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Kan denne samen ta huset deres da? Kan ikke bare onkel bestemme seg for at det går til dere?!

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 19:38   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Det huset er deres, dermed basta!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:59   #32
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Bokormen, venter spent på en oppdatering.
Blir huset deres eller samedamens??

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:24   #33
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Bokormen, venter spent på en oppdatering.
Blir huset deres eller samedamens??

Samedamen har vært på visning i kveld, vi venter spent på "dommen."

Siden det ikke kommer til å bli flere involvert har vi vi bra sjans selvsagt. Men jeg håper det ikke blir en budrunde som drar ut, det kan fort bli dyrt om begge parter vil ha huset..

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 19:26   #34
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Lykke til. Håper huset blir deres.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:08   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Så spennende! Håper samedamen bestemmer seg for ikke å kjøpe.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 14:30   #36
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Samedamen har vært på visning i kveld, vi venter spent på "dommen."

Siden det ikke kommer til å bli flere involvert har vi vi bra sjans selvsagt. Men jeg håper det ikke blir en budrunde som drar ut, det kan fort bli dyrt om begge parter vil ha huset..

Dette vet du sikkert, men onkelen din kan jo selge til hvem han vil. Dere må ikke by over hverandre, hvis han har råd til å avstå fra budrunden. Dere kan for eksempel bli enige om at dere får kjøpe huset til det beløpet samedamen byr. Da vi kjøpte vår første leilighet, hadde vi ikke det høyeste budet, men selgeren hadde sympati med oss, så vi fikk den likevel...

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 15:56   #37
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Samedamen har funnet seg et annet sted å bo!


Da blir det flytting!

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:12   #38
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Lykke til med nytt hus og flytting. Jeg ville absolutt gjort som dere!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:57   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Grattis Bokormen! Får vi se bilder?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 17:13   #40
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal kanskje flytte (litt langt)

Dette høres jo perfekt ut! Gratulerer!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no