Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-20, 18:54   #61
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg gleder meg til mye, men aller viktigst er å kunne ha kontakt med min demente, og veldig aktive slektning, samt cafeliv med jålekaffe, pizza, vin og møter med folk.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 19:08   #62
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

I år kommer jeg nok til å kose meg mer med 17. mai enn på lenge.

Det eneste som er utgjort, er at den faller på en søndag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 00:38   #63
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, sånn ja. Det bekymrer meg ikke på en flekk.


Ikke meg heller. Kjøper og spiser smågodt ukentlig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 01:27   #64
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg gleder meg til å få hverdagen tilbake. Til å treffe elever, lærlinger og kollegaer, gå på treningssenteret, gå i butikker med god samvittighet og få yngste tilbake på skolen.

På sikt gleder jeg meg til å reise igjen, spise ute og til å gå på show og konserter. Men hverdagen er viktigst.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 07:18   #65
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det eneste som er utgjort, er at den faller på en søndag.

Det er igrunnen urettfeigt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 08:00   #66
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, sånn ja. Det bekymrer meg ikke på en flekk.

Det bekymrer ikke meg heller, men det havner i kategorien «enkle tiltak å gjennomføre».

Lunsj med kolleger savner jeg forresten veldig. Vi diskuterer og ventilerer mye, det får vi ikke gjort i samme grad nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 09:28   #67
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg savner enormt mye, men aller mest å møte foreldrene mine og å reise. Jeg og kjæresten skulle ha vært i London nå!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 09:42   #68
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Tre på topp, i ikke-prioritert rekkefølge:
- Åpent treningssenter
- Åpen frisør
- Normale arbeidsdager

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 09:59   #69
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Det jeg gleder meg mest til er vel det å kunne dra på besøk til folk - og å få folk på besøk
Ellers gleder jeg meg til å kunne ut å spise og å reise.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 10:07   #70
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg gleder meg til det jeg pleide å kalle hverdag som nå føles som fest. Den tiden vi lever i nå, har fjernet alt krydderet fra livet. Vi lever bare i sort hvitt.

I tillegg gleder jeg meg til å sovne og våkne uten bekymringer, å planlegge og dra på reiser, invitere venner på middag hjemme.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 10:33   #71
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Ååå, jeg gleder meg så veldig til å invitere famile og venner, dekke langbordet, lage masse god mat og bare sitte og se på alle de fine snille menneskene som prater og ler og bare er��

Dette!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 15:19   #72
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg har ME, så ting er ikke så ulikt som det pleier. Er for det meste husbunden, korona eller ei.
Men jeg har hatt en forening i månden og en spillekveld med noen venninner der jeg har vært med på 1-2 spill. Dette har vært skikkelig høydepunkt i hverdagen og jeg gleder meg til vi kan gjennoppta det <3

Og akkurat nå så skulle jeg ha vært på oppfølgingsopphold etter rehabliteringsoppholdet jeg var på i høst. Det er blitt utsatt på ubestemt tid. Gleder meg veldig til det, til og treffe den fine gjengen jeg ble kjendt med der.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:20   #73
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Spille bridge
Smågodt
Dra på jobben, og særlig lunsj med kolleger på restaurant/Mac-ern/Peppes etc. (Det sosiale er viktigere enn hva vi spiser)
Spille bridge

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:24   #74
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Dra på kontoret og sitte helt alene på kontoret mitt. Det er alt for mange hjemme her nå.

Gleder meg til å ta en kafetur, tur i svømmehallen, gå rundt uten så veldig mange restriksjoner.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 09:58   #75
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Treffe den lille nydelige nevøen min på 2 1/2 år. Treffe søsteren min. Slippe å tenke over alt jeg gjør, om det er innafor, om det kan gi smitte... Slippe å skjemmes hvis jeg plutselig må hoste en host (som jeg alltid har gjort hele året), treffe kollegaer og ha våre skravlemøter som er helt uformelle og samtidig helt essensielle.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 10:18   #76
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Slippe å snakke om Corona hele tiden!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 10:21   #77
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, sånn ja. Det bekymrer meg ikke på en flekk.

De selger smågodt her også, men jeg tenker også som Blondie,

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det bekymrer ikke meg heller, men det havner i kategorien «enkle tiltak å gjennomføre».

Selv om fristelsen har vært i overkant vanskelig å takle, for jeg har så lyst på sånne!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 14:47   #78
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

De selger smågodt her også, men jeg tenker også som Blondie,

Selv om fristelsen har vært i overkant vanskelig å takle, for jeg har så lyst på sånne!

Legg smågodtet i "karantene" noen dager... :

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 15:11   #79
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg gleder meg aller mest til å dra på jobb igjen.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg gleder meg veldig til å få jobbe i fred, få bibliotekene tilbake og møte studentene ansikt til ansikt. Og så gleder jeg meg til å reise, gå på teater og restauranter.

Det de sa. :peker opp:

Smågodt spiser jeg uten å være redd. Det merkes dog at det er færre andre som gjør det, for smågodtet i vår butikk rekker ellers aldri å bli hardt og gammelt, slik det blir nå. Sånn sett får jeg mindre lyst på smågodt, og det er sikkert like fint.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 15:20   #80
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Etter dagens utflukt til plantasjen:

Å kunne gjennomføre en handletur som det uten å bekymre meg for at "men er her jo ingen vask eller håndsprit!!!" det viste seg til alt overmål at jeg ikke hadde i lomma.

Oppfordring til å bruke vogn for der skaper naturlig avstand. Greit det, jeg ville ikke bære med meg uansett. Men jeg fikk jo ikke vasket eller spritet hendene før jeg tok på den. Eller etter.

Hpndsprit i jakke lomma nå, lurer nesten på å smette nedi Engangshabsker også. Og da føler jeg meg komplett hysterisk og gleder meg til å bare kunne stikke innom butikken uten å måtte tenke håndvask.

Greit nok å vaske når jeg kommer hjem. Men det med før og etter i butikk, det kommer jeg ikke til å savne.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no