Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Quinny Zapp, vurderer å selge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 20:39   #41
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Og det er den beste trilla jeg har prøvd.
Den kan, på ingen måte, sammenlignes med buggis, det er jo bare dumt.
Buggis er en ordentlig vogn, dette er en trille.
Min buggis er best i verden, men som trille er zapp genial.



Vi har også Bugaboo men Zappen har faktisk også blitt brukt veldig mye. Den ligger alltid i bilen og blir enda mer brukt nå som Bugaboo er pakket bort i påvente av lillebror. Vogn brukes nå kun til soving eller hvile på lange handleturer.

Handlekurven både har plass til stæsj og gjør at man kan henge endel poser på styret. Så den er veldig kjekk. Er vel snart 1 år siden den kom på markedet. Ikke orginalt Quinnyprodukt, men designet til Zappen. Den har blitt solgt på ebay.

På ferieturer med mellomlanding er også Zappen genial. Siden den kan tas med inn i flyet så har man vogn helt fram til flyet og mens man venter på en eller annen stor flyplass i utlandet. Når jeg har reist alene har også Zappen vært genial. Gardemoen er strenge på vogner, alt skal sjekkes inn, men Zappen får bli med hele veien.

Alle gjør ikke alt på samme måte så behovene er jo forskjellige. Zappen har gjort ting mye enklere for oss og vil også gjøre det framover. Vi er ihvertfall veldig glad for at Zappen finnes, og at vi har oppdaget den.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:00   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.



Vi har også Bugaboo men Zappen har faktisk også blitt brukt veldig mye. Den ligger alltid i bilen og blir enda mer brukt nå som Bugaboo er pakket bort i påvente av lillebror. Vogn brukes nå kun til soving eller hvile på lange handleturer.

Handlekurven både har plass til stæsj og gjør at man kan henge endel poser på styret. Så den er veldig kjekk. Er vel snart 1 år siden den kom på markedet. Ikke orginalt Quinnyprodukt, men designet til Zappen. Den har blitt solgt på ebay.

På ferieturer med mellomlanding er også Zappen genial. Siden den kan tas med inn i flyet så har man vogn helt fram til flyet og mens man venter på en eller annen stor flyplass i utlandet. Når jeg har reist alene har også Zappen vært genial. Gardemoen er strenge på vogner, alt skal sjekkes inn, men Zappen får bli med hele veien.

Alle gjør ikke alt på samme måte så behovene er jo forskjellige. Zappen har gjort ting mye enklere for oss og vil også gjøre det framover. Vi er ihvertfall veldig glad for at Zappen finnes, og at vi har oppdaget den.

Jeg kan nok være enig at jeg hadde likt den veldig mye bedre dersom jeg hadde hatt den handlekurven. Slik det er nå må jeg bære alt i hendene for å henge noe på styret gjør jo at hele vognen tipper bakover, og i instruksjonsboken står det også at styret ikke tåler vekten av vesker osv.
Men hvordan i huleste får man tak i en slik handlekurv her i gokk da? .... :går inn i tenkeboksen:

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:36   #43
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kan nok være enig at jeg hadde likt den veldig mye bedre dersom jeg hadde hatt den handlekurven. Slik det er nå må jeg bære alt i hendene for å henge noe på styret gjør jo at hele vognen tipper bakover, og i instruksjonsboken står det også at styret ikke tåler vekten av vesker osv.
Men hvordan i huleste får man tak i en slik handlekurv her i gokk da? .... :går inn i tenkeboksen:

Her f.eks. Det er denne de aller fleste har. Jeg kjøpte min fra denne damen.

Legger du litt tyngde i kurven, f.eks en vannflaske, så tåler straks håndtaket et par poser uten å tippe bakover.

Jeg bruker også Skip Hop på Zappen. Henger den i skulderreimen så den kommer lenger ned. Henger tyngden for høyt tipper den mye fortere.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:59   #44
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Vi er veldig fornøyd med zappen vår! Den "bor" i den ene bilen og blir brukt i byen og på senter. Søsteren min lånte den i sommer da de var på besøk, og på kvelden måtte jeg guide henne inn på Finn for å kjøpe en (hun har riktignok "bare" hatt Brio og Simo da...).

Da vi var i Bulgaria i fjor hadde vi med den gamle Quinnyen (dulter i sitron), men den har flyttet videre til Jill så til sommeren blir zappen med til Kreta. Snuppa sover når hun er trøtt, og det skal bli deilig med mindre og dra på.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:52   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men hvordan i huleste får man tak i en slik handlekurv her i gokk da? .... :går inn i tenkeboksen:

Det ser ut som Stikka har den samme som jeg. Du får den altså på ebay da, men du kan sikkert høre med La Banga/ Lanka (jeg husker aldri hvilket nick som er hva). Hun kjøpte inn mange og solgte videre for rundt 300 kroner. Handlekurven gjorde Zapp-bruken vår enklere, men jeg må likevel innrømme at vi ikke har det helt store behovet for den vogna.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:54   #46
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Lanka selger de.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:03   #47
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Nå, skal noen selge?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:10   #48
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Det lurer jeg også på, Sitron.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:13   #49
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Selge vakre, fine, pacific blue zappen min?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 02:51   #50
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Jeg skal selge.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:13   #51
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Hva slags farge er capri og hva skal du ha for den?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 01:59   #52
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva slags farge er capri og hva skal du ha for den?

Fargen er litt sånn grønn/turkis. Du kan se den her http://www.mypram.com/teutonia/ men fargen er litt grønnere i virkligheten.

Tenkte selge den for 1200 eller høystbydende over det. Vogna er så og si splitter ny 2007 modell kjøpt i desember, brukt i 3 timer.

Det følger selvsagt med regntrek (ubrukt), transportbag og adaptere til Maxi Cosi sete.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:06   #53
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Jeg er temmelig interessert!

Den er med kalesje også, ikke sant?


Sist redigert av ~TM~ : 02-02-07 kl 15:13.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:15   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Øyh. Jeg da. Jeg spurte først.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:58   #55
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Det er med kalesje og ja.

Portoen vil vel i værste fall bli som egen emallasjert norgespakke og da komme på like over 150 kroner, portoen kan vi dele på.

Sitron var nok første man til mølla og er vel da den som burde få sjansen på 1200 kr først om hun er intressert.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:24   #56
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Jeg tar den gjerne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 18:19   #57
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Øyh. Jeg da. Jeg spurte først.

Rolig nå...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 20:24   #58
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Slapp av, jeg denger ikke gravide.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 20:31   #59
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Her f.eks. Det er denne de aller fleste har. Jeg kjøpte min fra denne damen.

Jøsses. Bananabildene mine ligger der fortsatt.

Vi er fornøyd med zappen. Har både handlenett, handleveske og handlekurv til den. Masser av plass med andre ord.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:31   #60
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Quinny Zapp, vurderer å selge

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Slapp av, jeg denger ikke gravide.

*puster lettet ut*

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no