Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan pynter man smågutter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-13, 20:29   #61
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Vår gutt hadde på seg:


Finklær som samtidig gir bevegelsesfrihet til vår aktive gutt :-)

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 20:59   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er veldig snålt å ikke kunne kle gutter i dress, mens jentene ser ut som de skal på ball. Jeans og chinos er ikke penklær i mine øyne, det er det jeg kler på ungen min helt vanlige søndager. Er dere som ikke vil kle guttene deres i dress, mens bruker jeans og chinos, de samme som ikke vil kle ungene deres i joggebukser i barnehagen? Hva bruker dere i så fall til halvpent?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hva er galt med dress på smågutter? Min 5-åring hadde i går svarte olabukser, hvit skjorte, julerødt slips og pinstriped svart dressjakke. Han var helt objektivt veldig kjekk. Dressen kjøpte jeg brukt her inne for et par år siden, og dette er første gang han bruker jakka, mens vesten har vært brukt i alle bursdager og finere middager i to år. Gutten liker å pynte seg.

Det er ikke noe galt med dress, det er bare hver sin smak. I mine øyne er det for voksent. På samme måte som jeg ikke synes det er fint med for "voksne" kjoler på jenter, dvs ettersittende, "den lille sorte", eller stroppløs. Jentene ser ut som de skal på ball ja, men de ser fortsatt ut som småjenter i småjentekjoler (men nå liker jeg heller ikke alt for glorete prinsessekjoler i taft og tyll), mens gutter i dress synes jeg ser ut som små minimenn. Det er jo bare snakk om smak og behag, andre får selvsagt kle guttene sine i dress om de liker det. Man velger jo det man synes er finest selv. Det er mye andre slags klær som jeg heller ikke synes er så fint, både til meg selv og til ungene, uten at det er noe galt med dem. Det er bare ikke min smak.

Ungene her går sjelden med joggebukse i barnehagen, men veldig ofte i bare stillongs (dvs nå går de på skolen da, men det er det samme der). Uten at jeg skjønner helt sammenhengen.

"Halvpent" her kan også godt være chinos, eller mørke jeans, med en ny, tøff t-skjorte med hvit langermet under, eller en skjorte som ikke er hvit, f.eks rutete. Til fest er det hvit skjorte, gjerne i linblanding med ståkrage, til mørk bukse, eller svart/mørk grå skjorte til farget bukse, eventuelt bunad, hvis det er veldig høytidelig.

Nå har gutten på de forrige bildene blitt seks år da, men i går hadde han burgunder chinos med grå skjorte og svart strikkevest over (skjorteermene brettet opp for anledning mat, og vesten gikk av litt utpå dagen når han var blitt varm).


I dag, 1.juledag har han samme bukse, med skjorte som han fikk i julegave, som er svart med røde knapper og rutete fôr på innsiden av halskragen og mansjettene.


Det er mulig dette er "halvpyntet" for dem som er vant med at det skal være dress, men her er det i alle fall julepyntet. Men som sagt, da han var i ettårsalderen var stilen en helt annen, en jeg syntes passet bedre til ettåringer. Han ville ikke hatt slike klær da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-12-13 kl 23:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:39   #63
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er veldig snålt å ikke kunne kle gutter i dress, mens jentene ser ut som de skal på ball. Jeans og chinos er ikke penklær i mine øyne, det er det jeg kler på ungen min helt vanlige søndager. Er dere som ikke vil kle guttene deres i dress, mens bruker jeans og chinos, de samme som ikke vil kle ungene deres i joggebukser i barnehagen? Hva bruker dere i så fall til halvpent?

For en snodig konklusjon. Jeg vil ikke kle smågutter i dress fordi jeg syns det er et voksenplagg. Akkurat som jeg ikke ville kledd småjenter i ballkjoler ment for voksne.

Vi pynter oss ikke på søndager, men til halvpent bruker han chinos eller nye, mørke jeans og rutete skjorte. Til helpent bruker han hvit skjorte og vest.

Han brukte ikke mye joggebukse i barnehagen, og på skolen kun de gangene ham har gymaktiviteter. Begge steder (barnehagen og førsteklasse) har han endt opp i stillongsen ofte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:51   #64
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg har ikke noe prinsipielt mot dress på hverken små eller store gutter (og hadde Poden selv ønsket seg dress for å pynte seg, hadde vi sikkert skaffet det). Jeg bare synes skjorte og bukse er "pent nok" og dessuten noe mer anvendelig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:52   #65
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg synes det er veldig få anledninger skjorte og chinos/cord ikke er pent nok for gutter, særlig når de er små. Klarer ikke se relevansen av buksas fasong, og vi er sjelden stivpyntet i familiesettinger og bursdager.

Storebror har ca 1 skjorte, brukes hver gang .

Dåp, konfirmasjon etc er selvsagt noe litt annet. Storebror har hatt bunad før. Nå skal vi i dåp i mars, vurderer å anskaffe dress da.

Søndag pynter vi oss ikke. Storebror bruker treningsbukse på skolen. Det er en kamp jeg ikke gidder ta. Har nå sagt at hullete treningsbukser er no-no.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:53   #66
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ikke noe prinsipielt mot dress på hverken små eller store gutter (og hadde Poden selv ønsket seg dress for å pynte seg, hadde vi sikkert skaffet det). Jeg bare synes skjorte og bukse er "pent nok" og dessuten noe mer anvendelig.

Enig, bra sammendrag av hva jeg prøvde si.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:55   #67
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg synes ikke dress på smågutter er pent rett og slett, med mindre de skal i bryllup. Men jeg synes heller ikke ballkjoler på småjenter er noe pent med mindre de skal i bryllup eller tilsvarende. Det er ikke noe galt i å kle ungene sine i noe sånt, men jeg foretrekker andre klær. Dress er veldig voksent og stivt i mine øyne.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 21:56   #68
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg synes pyntede småbarn som selv synes de er fine er veldig søte uansett, egentlig. Men ingen i familien pleier å pynte seg så voldsomt, og da har det ikke falt seg så naturlig å stivpynte Poden så veldig heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:00   #69
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dåp, konfirmasjon etc er selvsagt noe litt annet. Storebror har hatt bunad før. Nå skal vi i dåp i mars, vurderer å anskaffe dress da.

Vi har de siste årene vært i en dåp, et par konfirmasjner og et bryllup eller to, i året. Pluss 17. mai og jul, selvsagt. Derved behov for noe finere enn hva jeg ser nødvendig for en vanlig bursdag.

Søndag pynter vi oss slett ikke, og min, som altså stilte i dress i går, bor i joggebukse (type "collegebukse" og ulljoggebukser fra janus) i bhg, men jeg ser ikke sammenhengen mellom at de skal pynte seg når de pyntes skal, og hva de går i til vanlig? Vi dropper hoggebukse når vi skal i bursdag, og går opp enda et hakk ved spesielle anledninger.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:04   #70
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Til dette hadde de svarte litt penere bukser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (486,6 KB, 40 visninger)
__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:05   #71
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Minsten velger helst penbuksa om han blir spurt (og det blir han jo), dessuten vil han gjerne ha slips. Så er det skjorte og ofte en vest.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:09   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Ja, hadde han ønsket dress skulle han selvsagt fått. Men siden han ikke gjør det er chinos og skjorte pent nok. Akkurat som en "søndagsskole" hadde vært pent nok på ei jente.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:12   #73
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Til dette hadde de svarte litt penere bukser.

Dette er antrekk mine også går med.
Veldig kjekke gutter, forresten!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:12   #74
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Pynte ungene i søndagsskole har jeg tilgode

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:15   #75
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes pyntede småbarn som selv synes de er fine er veldig søte uansett, egentlig. Men ingen i familien pleier å pynte seg så voldsomt, og da har det ikke falt seg så naturlig å stivpynte Poden så veldig heller.

Godt poeng. Og du skriver det jeg tenker egentlig. Lenge siden jeg har skrevet "det skilpadda sa " nå egentlig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:19   #76
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Han skal gå i skjorte, finbukse (enten type chinos) eller sort Gap med striper og vest tenker jeg. Alt hadde han fra før av, mye av det er arvet, men er like fint.

Han fikk velge selv i går og gikk i sorte RL chinos, smårutete hvit skjorte, rød vest og sorte sko. Søsteren laget frisyre på ham. Tror han følte seg skikkelig fin; det så i alle fall slik ut.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 25-12-13 kl 23:56.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 22:54   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Pynte ungene i søndagsskole har jeg tilgode

Kjole! KJOLE!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:17   #78
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Ellers kan man meget godt pynte barn i søndagsskolen også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-13, 23:53   #79
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ellers kan man meget godt pynte barn i søndagsskolen også.

Jeg finner det vanskelig å kneppe skolen tekkelig rund halsen.


Input: Mine gutter går i joggebukse i barnehagen så og si hver dag, så den sammenligningen passer dårlig her. For meg har det handlet om at de blir voksne fort nok, så hvorfor skal jeg kle dem i 'voksne' klær allerede nå? Og mine to er aktive, så dress hadde nok hemmet dem litt. *var rimelig svett da de la seg på julaften*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:01   #80
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Til halvpent (bursdag på Leo's) går han i myk pen jeans og en fin genser, gjerne en med krage og uten stort trykk/bilde.

Det hender han går i joggebukse, men ikke ofte siden han bare har et par.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no