Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan pynter man smågutter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 08:52   #81
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Input: Mine gutter går i joggebukse i barnehagen så og si hver dag, så den sammenligningen passer dårlig her. For meg har det handlet om at de blir voksne fort nok, så hvorfor skal jeg kle dem i 'voksne' klær allerede nå? Og mine to er aktive, så dress hadde nok hemmet dem litt. *var rimelig svett da de la seg på julaften*

Min klarte helt fint å løpe og herje og slå hjul i dressbukse, skjorte, slips og vest. Det så ikke så pent ut da han ble båret i seng, men det hadde det ikke gjort uansett hva han hadde hatt på seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:14   #82
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min teori er at om man tenker barn blir hemmet av dress og f.eks bunad så er man litt redd for at tøyet skal bli ødelagt og skylder på at det hemmer barnet. Gutta her i huset både herjer, løper, spiller fotball og klatrer høyt uansett hva de har på seg. Det går helt fint. Eller, det vil si, femtenåringen sluttet med det helt av seg selv for noen år siden.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:21   #83
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg syns dressbukse og vest på smågutter er veldig fint, og brukte det mye på Snupp da han var mindre. Gjerne sammen med en fin skjorte. Som flere skriver har Name It mye fint til smågutter. Han er mye vanskeligere å pynte nå, fordi han er så kresen på bukser. Det er mye han ikke syns sitter godt, og dressbukser/chinos er ikke noe unntak. Samtidig er han veldig glad i å pynte seg. I år har det derfor gått i en sort olabukse, som er pen i både snitt og farge og diverse skjorter og slips.

Vi må ut og handle dress snart pga en rekke dressanledninger i vår og sommer, og jeg innser at jeg nok må blakke meg for å komme i mål med noe han kommer til å like.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:28   #84
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Chinos, det er sånne olabukse-lignende bukser, bare i andre farger?

Finnes det bukser i glatt stoff, som gir et penere uttrykk til småguttene? Jeg har i grunnen ikke funnet noe mellom disse fargebuksene og dressbukser.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:32   #85
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er veldig snålt å ikke kunne kle gutter i dress, mens jentene ser ut som de skal på ball. Jeans og chinos er ikke penklær i mine øyne, det er det jeg kler på ungen min helt vanlige søndager. Er dere som ikke vil kle guttene deres i dress, mens bruker jeans og chinos, de samme som ikke vil kle ungene deres i joggebukser i barnehagen? Hva bruker dere i så fall til halvpent?

Mine er pyntet med mørke jeans og chinos, men kan også bruke det en vanlig dag om de føler for det.
Jeg har ingen motforestillinger mot joggebukse i barnehagen, på bytur derimot får de ikke gå med det.
Smågutter her i huset har ikke dress, synes ikke det er noe fint til de minste. De store har fått rundt skolestartalder, da etter eget ønske.
Halvpent blir de samme mørke buksene som til store fester, men da gjerne med en litt tøffere skjorte, med mer farger og vi dropper slips/sløyfe. Eldste bruker gjerne Converse på beina når det er sånn halvpent.
Jeg er veldig langt fra typen som er veldig opptatt av hva ungene har på seg, det som er viktig er at de pynter seg litt og føler seg fine selv. Så klart innenfor hva som er greit i den sammenhengen vi er i, mannen min derimot er veldig firkanta og kan lage mye spetakkel med påkledning av guttene....

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:30   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Chinos, det er sånne olabukse-lignende bukser, bare i andre farger?

Finnes det bukser i glatt stoff, som gir et penere uttrykk til småguttene? Jeg har i grunnen ikke funnet noe mellom disse fargebuksene og dressbukser.

Chinos er i glatt stoff, men ikke tynt og blankt "penbuksestoff". Denim er vevd slik at man får den stripe-effekten, chinos er et twillstoff som er mer flatvevd og mindre grovt. Klassiske farger er beige og mørkeblå, men de finnes i alle mulige farger. Chinos har de overalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:41   #87
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg har aldri hatt inntrykk av at mine gutter har blitt hemmet i noe, uansett hva slags klær de har hatt på seg. Joggebukse har kun vært til treningsbruk her, men det fins mange andre myke og behagelige klær.

Og jeg tror ikke det er mulig å bli enige om en felles pyntestandard for gutter som alle liker. Matrosdress som jeg liker på de minste, er det mange som syns er helt kårni uansett alder. Bunad syns jeg er fint på smågutter, men ikke på store gutter og menn. Dress og bleier syns jeg ikke funker, men gutter over den alderen kan godt ha det (men her er også stoff og snitt et poeng, for at det ikke skal bli for "mannete".

Stilen med krageløse linskjorter og bukser med seler er ikke noe for meg, jeg syns den ser litt utkledningsaktig ut og forbinder den med shabby-chic-mammastilen, men den er det jo mange som liker. Alt i alt, en må vel nesten bare finne ut hva en selv liker og hva egne gutter liker å ha på seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:45   #88
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Ja. Det er jo det samme på jenter. Jeg ser jo mange kler småjenter i ball-aktige kjoler omtrent til hverdags og jeg synes det ser helt tullerusk ut.

Jeg tror nok at jeg kan synes dress er fint på smågutter også, vel å merke over toddlerstadiet, men jeg synes ikke at det selges så mange fine guttedresser. Det meste ser ut som mannedresser i liten størrelse og det synes jeg blir litt trist på unger. Toern min har en dress fra me mini som helt tydelig er en barnedress, og den kunne jeg nok hatt til et mindre barn også. Det blir tidsnok slik at de må se ut som pingviner hver gang de skal pynte seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:52   #89
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Ballkjole til hverdags hadde ikke vært et alternativ om jeg hadde jenter, nei. Det er ganske mye klesrelatert styr i barnehagen på grunn av sånt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 13:38   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg er ikke så himla redd for at bevegelsesfriheten skal hemmes i finklærne jeg altså. Det er kanskje kontroversielt, eller gammeldags eller hva man nå kan synes, men jeg synes faktisk ikke det gjør noe om ungene lærer at de kan føre seg litt annerledes i finklær og bunad enn i parkdress eller joggedress. I alle fall når de blir gamle nok til å forstå. De MÅ ikke rulle seg på bakken eller henge i taklampa i enhver anledning. Jeg mener det er en del av oppdragelsen og viktig sosial trening. F.eks når jentene her (i alle fall åtteåringen) har på seg kjoler, og ligger i sofaen og skrever med bena i været og trusa godt synlig så får de beskjed om at slik sitter vi ikke når vi har på oss kjoler. Det er ok for en toåring, men ikke for større jenter.

Men man har selvsagt ikke lyst til å ha unger som er sure pga ubehagelige klær (har ei oversensitiv jente som overhodet ikke har forståelse for å lide for skjønnheten, så det har jeg erfart), men så lenge ungene er fornøyde og føler seg fine, så er det helt i orden om det er litt mer upraktisk for dem å stupe kråke akkurat når de er i juleselskap.

Lilletrille: Jeg har også funnet finbukser som ikke er dressbukser, men som går i mørk brunt eller grått med svakt rutemønster, og som er veldig fint med hvit skjorte til. Her ser du en som Sigurd hadde da han var ca fire år. Den kjøpte jeg på Lindex. Året etter hadde han en lignende, men i mørk grå/svart, også kjøpt på Lindex.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-12-13 kl 13:47.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 13:55   #91
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Sånn liker jeg:







Sånn dress har toern:

Den er veldig grei, for den fungerer som litt mindre stivpyntet hvis man dropper slips og jakke. Han har den på 3. året faktisk, men neste jul må han nok ha noe nytt.

Hva jeg nå skal kjøpe til eldstemann er imidlertid en gåte for meg. Mulig jeg kjøper noe dyrt og fint på moods of norway eller noe sånt. Det er ikke sånn at det ikke er arvtagere liksom.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 15:52   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Den øverste der var veldig fin Katta!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 16:15   #93
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Lilletrille: Jeg har også funnet finbukser som ikke er dressbukser, men som går i mørk brunt eller grått med svakt rutemønster, og som er veldig fint med hvit skjorte til. Her ser du en som Sigurd hadde da han var ca fire år. Den kjøpte jeg på Lindex. Året etter hadde han en lignende, men i mørk grå/svart, også kjøpt på Lindex.

Slike typer har vi også brukt til pent. Vi har og brukt litt finere cordfløyelsbukser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 22:59   #94
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg likte det du viste, Katta. Hvor er det fra?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:00   #95
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

memini. Jeg synes de har mye fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 00:17   #96
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg ville ikke kledd min i dress, men jeg er overbevist om at Katta sin ser kjempeflott ut. Og klarer å turne.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 22:11   #97
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Mine bruker finklær ala dette:




Har også hatt en del finklær i tweed, samt chinos og fin, men enkel overdel. Jeg liker ikke dress på små gutter.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 22:43   #98
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Mine gutter har dress. Og de har aldri hatt problemer med å bevege seg i dressen sin. Synes de er kjempefine, jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 00:57   #99
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min 2003'er vil ikke ha dress. Derfor slipper han. Det er ikke så mange dress-anledninger i løpet av et år heller, så det ville i mine øyne vært litt bortkastet, men hadde han ønsket det, hadde han fått det. Han bor i joggebukser ellers (både på skolen og på bytur), så å få på ham et par mørk lilla jeans, skjorte og slips er veldig pent. Og da vil selvsagt lillebror ha det samme. Nå er ikke vi sånn veldig stivpyntede noen av oss (sett bort fra pyntedokka på 13), så det hefter ikke - så lenge jeg får dem ut av joggebuksa er jeg fornøyd.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 09:02   #100
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg liker også Memini. Dessverre får jeg ikke gutta mine til å bruke vest, så det blir bare bukse og skjorte.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no