Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Mgp Jr - utsolgt??

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-15, 21:29   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mgp Jr - utsolgt??

Hø? Har i lang tid sjekket når billetter til Mgp Jr legges ut for salg. Kom nå hjem fra noen dager på seminar og ser man kan kjøpe fra og med i går. Men så finner jeg kun noen få enkeltseter hist og pist som er mulig å bestille, ingen som er to sammen.

Blir de altså revet vekk SÅ raskt?? Fillern, isåfall.

http://www.billettservice.no/event/m...lletter/462879

Elkler er det jeg som har nettlesere som ikke funker?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:37   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Jeg vet jammen ikke, men stusset i går på at det ikke er før november.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:47   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Jeg satt klar kl 9 i går tidlig når billettsalget åpnet og billettene forsvant foran øynene på meg. Mens jeg valgte billetter og gikk videre for å betale så hadde noen kjøpt de. Fikk til slutt noen litt opp på ene siden. Så er nok solgt det meste ja.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:51   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Åh, det var skikkelig dumt, jeg skulle jo være supermamma.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 21:53   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Leste et sted at det var første runde da. Kan jo være at det kommer flere biletter ut. Følg med på facebook.

Storebror skal få billettene til bursdagen. Synd han må vente så lenge før han får bruke de i år. I fjor var det "bare" 2mnd.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 22:51   #6
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Tror de ble solgt fort unna, ja. Mannen satt klar kl 9 for å kjøpe som bursdagsgave til frøkna, og han så også setene forsvinne for øynene på seg mens han strevde med teknikken. Men han fikk billetter.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 22:52   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg satt klar kl 9 i går tidlig når billettsalget åpnet og billettene forsvant foran øynene på meg. Mens jeg valgte billetter og gikk videre for å betale så hadde noen kjøpt de. Fikk til slutt noen litt opp på ene siden. Så er nok solgt det meste ja.

Samme her! Sat klar klokka ni og billettane berre rant bort. På trettende forsøket fekk eg tak i - eg og langt ute på ei side. Det var myke enklare å få billetter til Bruce springsteen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-15, 23:23   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.871
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

Venninna mi kjøpte for oss og sa det var lite igjen kl 11. Men så det sto på Faceboook-sidene deres at dette var billettslipp runde 1, men vet ikke hva de mente med det, går sikkert at å spørre de der.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 09:30   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

De er nå utsolgt for billettrunde 2. Men det er fremdeles igjen til generalprøven samme dag, hvis noen vil kjøpe det.

http://www.billettservice.no/event/m...lletter/467171

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 09:37   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mgp Jr - utsolgt??

I "gamle dager" var generalprøven gratis og de var glad hvis det kom noen. Så jeg hadde med meg snuppa dit.

Nå har det blitt skikkelig vanskelig å få billetter så vi har gått over til å arrangere MGP jr-fest hjemme hos oss. (Eller de helt siste årene har det vel gått på rundgang i nabolaget.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no